Przetargi.pl
Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Urzędów ( zadanie nr I i zadanie nr II)

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek 26
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26 26
    23-250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
    REGON: 00054908043729
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Urzędów ( zadanie nr I i zadanie nr II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Urzędów w zakresie: Modernizacja drogi gminnej na działce nr ewid. 233 w miejscowości Popkowice Księże -zadanie nr I 1. roboty pomiarowe przy liniowych robotach modernizacyjnych dla trasy dróg w terenie równinnym - 0,400 km; 2. wykonanie wykopów mechanicznie w gr. kat. I-IV w ziemi zmagazynowanej w hałdach z transportem na odl. do 1 km - 11,53 m3; 3. wykonanie koryta głębokości 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczaniem w gruncie kat. II-IV - 57,66 m2; 4. profilowanie i zagęszczanie podłoża istniejącej nawierzchni z kruszywa - 1148,34 m2; 5. skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 2556,72 m2; 6. podbudowa z mieszanki niezwiązanej 4-31,5 warstwa górna , grubość warstwy 10 cm po zagęszczeniu ( bez kosztu kruszywa , materiał inwestora) - 1366,80 m2; 7. obsypanie poboczy na szerokości 0,50 m z mieszanki niezwiązanej 4-31,5 o średniej grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu ( bez kosztu kruszywa - materiał inwestora) - 402,00 m2; 8. warstwa mrozochronna z mieszanki niezwiązanej 0-16, grubość warstwy 20 cm po zagęszczeniu - 57,66 m2; 9. nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca gr. 4cm z AC 11 W 50-70 z transportem na odl. do 10 km - 1302,48 m2; 10. j.w. lecz warstwa ścieralna gr. 4 cm z AC 11 S 50-70 z transportem na odl. do 10 km - 1254,24 m2. Modernizacja drogi gminnej nr 108312L położonej w m. Skorczyce gmina Urzędów od km 1+833 do km 2+533 na długości 700 m - zadanie nr II Zakres: 1. roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie pagórkowatym lub podgórskim - 0,700 km 2. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową - 1,500 t 3. mechaniczne frezowanie i czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej ( bitum) - 3,220 m2 4. skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 3,220 m2 5. wykonanie nawierzchni ścieralnej AC 8 S 50-70 - grubość po zagęszczeniu 5 cm - 3,220 m2 6. ręczne plantowanie poboczy ( ścinanie i uzupełnianie) o szerokości 0,70 - 1,20 m - 950,00 m2 7. oczyszczenie rowów z namułu o grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu - 750,00m Koszty związane z transportem materiałów z rozbiórki, ew. utylizacją - wykonawcy skalkulują we własnym zakresie. Na podstawie załączników nr 1a do niniejszej siwz - formularz przedmiarów - wykonawcy opracują kosztorysy ofertowe na wyszczególnione wyżej zadania , na każde oddzielnie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wyszczególnione wyżej zadania. Na każde wyszczególnione zadanie zostanie podpisana oddzielna umowa i po wykonaniu robót budowlanych wystawiona oddzielna faktura. Na wyżej wymienione zadanie nr II został złożony wniosek o dofinansowanie zadania w ramach dotacji z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w tej części - w przypadku nieprzyznania środków finansowych na to zadanie. 1) Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawcy obowiązani są zastosować materiały , wyroby dobrej jakości posiadające certyfikaty CE dopuszczające do stosowania ich na terenie krajów UE, oraz odpowiednie atesty i aprobaty techniczne, a także spełniać aktualne normy branżowe PN, itp., których okazania zamawiający może żądać przed wbudowaniem. Każdy rodzaj robót, w którym Wykonawca wbuduje nie zbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i nie zapłaceniem. Zamawiający może dokonać laboratoryjnej oceny i badania mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej, a w szczególności jej składu , dokonać również zbadania jej grubości wbudowanej w drogę. W przypadku, gdy materiały, czy roboty nie będą w pełni zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, warunkami technicznymi i jakościowymi i wpłynie to na niezadowalającą jakość realizowanego zamówienia, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane - na koszt Wykonawcy. Zamawiający również może obciążyć Wykonawcę kosztem badań laboratoryjnych. 2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazane znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu materiałów , wyrobów innych o parametrach techniczno, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. 3) W takiej sytuacji Zamawiający może wymagać złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, wyroby. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez zamawiającego i podjęciu decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. Wykonawca dla wszystkich zmienionych elementów załączy wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, itp., na dzień składania ofert. 4) W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów, to zamawiający uzna, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 5) Pod pojęciem parametry rozumie się rodzaj materiału, przekrój, wytrzymałość, grubość itp., oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom. 6) Parametry wskazane w ww. dokumentach wskazanych w punkcie 2), będą traktowane jako minimalne, które wykonawca musi zaoferować w swojej ofercie, nie może oferować rozwiązań gorszych. W szczególności nie dopuszcza się zmiany parametrów w zakresie funkcji - celu które dany materiał, wyrób ma spełniać w realizowanym przedsięwzięciu, zmiany średnic, przekrojów konstrukcyjnych, grubości itp., wynikających ze specyfiki przedmiotu zamówienia. 7) Zaoferowane parametry równoważne nie mogą powodować obniżenia parametrów eksploatacyjnych. Wykonawca podpisze umowy i zrealizuje zadania zgodnie z zadeklarowanymi parametrami techniczno-użytkowymi, wskazanym producentem, jak w złożonej w ofercie. W przypadku, gdy materiały, czy roboty nie będą w pełni zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, warunkami technicznymi i jakościowymi i wpłynie to na niezadowalającą jakość realizowanego zamówienia, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy. 8) Wykonawca jest zobowiązany do porównania zgodności przekazanych opracowań - w szczególności formularze pn. przedmiary robót - zał. nr 1a i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia, w trybie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykazywanie przez wybranego wykonawcę niezgodności (dla zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia), w ww. dokumencie po terminie składania ofert i wybraniu oferty najkorzystniejszej, zamawiający pozostawi bez rozpoznania. 9) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Cz. Wymagania organizacyjne 1) Wymagana będzie współpraca i uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie ustaleń dotyczących realizacji robót, kontroli kosztów w okresie realizacji zadania, zaplanowanych w budżecie i ich płatności. 2) Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania procedur w szczególności dotyczy to przestrzegania: - sporządzenia protokołów potwierdzających wykonanie robót i dokonanie odbioru robót ulegających zakryciu, robót zanikowych, odbioru końcowego i pogwarancyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość oferowanego okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach