Przetargi.pl
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Jaworze

Gmina Jaworze ogłasza przetarg

  • Adres: 43384 Jaworze, ul. Zdrojowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 828 66 00 , fax. 33 828 66 01
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaworze
    ul. Zdrojowa 82
    43384 Jaworze, woj. śląskie
    tel. 33 828 66 00, fax. 33 828 66 01
    REGON: 07218226100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworze.bip.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Jaworze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Jaworze. Modernizacją objęte będą ul. Pod Młyńską Kępą, ul. Kolonia Górna, ul. Kwiatowa, ul. Podgórska, ul. Pagórkowa, ul. Zdrojowa, ul. Średnia wraz z drogami przyległymi. Zamówienie obejmuje również zadanie dotyczące budowy chodnika wzdłuż ul. Południowej w Jaworzu – etap IV. Informacja o możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące części: Część 1. Modernizacja ul. Pod Młyńską Kępą Modernizacja polegać będzie m.in. na wykonaniu następujących prac: - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, - koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych. Część 2. Modernizacja ul. Kolonia Górna Modernizacja polegać będzie m.in. na wykonaniu następujących prac: - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, - koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych. Część 3. Modernizacja ul. Kwiatowej Modernizacja polegać będzie m.in. na wykonaniu następujących prac: - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, - koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, - słupki do znaków drogowych (z rur stalowych), - przymocowanie tablic znaków drogowych (znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne). Część 4. Modernizacja ul. Podgórskiej W zakres zamówienia wchodzi m.in. wykonanie następujących prac: - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, - koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, - nawierzchnie z tłucznia kamiennego, - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe, - ścieki z elementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej. Część 5. Modernizacja ul. Pagórkowej W zakres zamówienia wchodzi m.in. wykonanie następujących prac: - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, - koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, - podbudowy z kruszyw, - skropienie nawierzchni asfaltem, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych. Część 6. Modernizacja ul. Zdrojowej W zakres zamówienia wchodzi m.in. wykonanie następujących prac: - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, - koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, - podbudowy z kruszyw, - skropienie nawierzchni asfaltem, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych. Część 7. Modernizacja ul. Średniej W zakres zamówienia wchodzi m.in. wykonanie następujących prac: - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, - słupki do znaków drogowych (z rur stalowych), - przymocowanie tablic znaków drogowych (znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne). Część 8. Budowa chodnika wzdłuż ul. Południowej W zakres zamówienia wchodzi m.in. wykonanie następujących prac: - koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - podbudowy z kruszyw, - chodniki z kostki brukowej betonowej (podsypka cementowo-piaskowa z wypełnieniem spoin piaskiem), - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, - budowa kanału deszczowego. 3.3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) uproszczonej dokumentacji projektowej (przekroje typowe) i przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. b) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. Uproszczona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych składają się na Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego RI.271.0009.2018. Przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiarem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z odpowiednimi postanowieniami punktu 8. SIWZ w postępowaniu RI.271.0009.2018, Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: a) 1100,00 zł (słownie: tysiąc sto złotych i 00/100) – dla części 1. – Modernizacja ul. Pod Młyńską Kępą. b) 700,00 zł (słownie: siedemset złotych i 00/100) – dla części 2. – Modernizacja ul. Kolonia Górna. c) 1400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych i 00/100) – dla części 3. – Modernizacja ul. Kwiatowej. d) 1200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych i 00/100) – dla części 4. – Modernizacja ul. Podgórskiej. e) 2200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych i 00/100) – dla części 5. – Modernizacja ul. Pagórkowej. f) 2300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych i 00/100) – dla części 6. – Modernizacja ul. Zdrojowej. g) 600,00 zł (słownie: sześćset złotych i 00/100) – dla części 7. – Modernizacja ul. Średniej. h) 1500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych i 00/100) – dla części 8. – Budowa chodnika wzdłuż ul. Południowej. 8.2. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. 8.3. Wadium może być wniesione – zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp – w jednej lub kilku następujących formach: 8.3.1. pieniądzu; 8.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 8.3.3. gwarancjach bankowych; 8.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 8.4. Termin i sposób wniesienia wadium. 8.4.1. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Jaworze – w Banku Spółdzielczym w Jasienicy. Numer konta: 87 8117 0003 0012 0261 2000 0030. Dopisek: „WADIUM - MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY JAWORZE – część nr ……. ”. 8.4.2. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężna, zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert – tj. przed godziną 10.00 w dniu 14 sierpnia 2018 r. Dokument ten winien zostać dołączony do oferty składanej przez Wykonawcę. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w ofercie w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 8.4.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 8.4.3.1. wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, 8.4.3.2. wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały dołączone do oferty. 8.5. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz. 8.5.1. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą Pzp przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). 8.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) 8.7. Wadium zwraca się w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1-2 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) 8.8. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą go w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone (art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp). 8.9. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z punktem 6.1. SIWZ w postępowaniu RI.271.0009.2018 - INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MUSZĄ BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY (żądane do wszystkich Wykonawców przy ofercie): 6.1.1. Sporządzony przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTOWY – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 6.1.2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 6.1.2.1. nie podlega wykluczeniu z postępowania, 6.1.2.2. spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6.1.3. Oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6.1.2. SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 6.1.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.2. SIWZ dotyczącego każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 6.1.5. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do reprezentacji Wykonawcy, tj. do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadanie publiczne (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6.1.6. W przypadku, jeżeli oferta podpisana zostanie przez inne osoby niż wynika to z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do jej podpisania. 6.1.7. Jeśli jest to konieczne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń i dokumentów, potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6.1.8. Do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz. 6.1.9. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6.1.10. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oferty oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, wskazanych w punkcie 6.2. niniejszej SIWZ. 6.1.11. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 798). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w oryginale w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 6.1.12. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument (-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach