Przetargi.pl
Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Dziadowa Kłoda z podziałem na 2 zadania

Gmina Dziadowa Kłoda ogłasza przetarg

  • Adres: 56-504 Dziadowa Kłoda, Oleśnicka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7869280 , fax. 62 7851808
  • Data zamieszczenia: 2023-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziadowa Kłoda
    Oleśnicka 1
    56-504 Dziadowa Kłoda, woj. dolnośląskie
    tel. 62 7869280, fax. 62 7851808
    REGON: 250855044
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziadowakloda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Dziadowa Kłoda z podziałem na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Lipka, gmina Dziadowa Kłoda, działki nr 371/4, 431, 432,435. Projektowana droga składa się z dwóch odcinków o łącznej długości 388,10 m. Oba odcinki składają się z prostych połączonych łukami kołowymi oraz załamaniami w planie.Długość odcinka I wynosi: 270,50 mDługość odcinka II wynosi: 117,60 m.Na wysokości skrzyżowania pomiędzy dwoma odcinkami znajduje się rów melioracyjny oraz równolegle do niego rzeka Miłka. W obszarze inwestycji występują sieci: telekomunikacyjna, wodociągowa oraz energetyczna. Roboty ziemne w pobliżu istniejących urządzeń podziemnych należy wykonać ręcznie i ze szczególną ostrożnością.Zadanie swoim zakresem obejmuje m.in.: wykonanie nawierzchni bitumicznej szer. 3,5m, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, wykonanie odcinka ścieku przykrawężnikowego wraz z opornikiem betonowym, umocnienie wylotu przykanalika płytami ażurowymi betonowymi, wykonanie wpustu deszczowego wraz z przykanalikiem, wykonanie odcinka umocnienia skarpy za pomocą murka oporowego z prefabrykatów betonowych typu ,,EL’’, wykonanie nakładki bitumicznej na skrzyżowaniu.Modernizacja drogi gminnej na odcinku 990 m, działka nr 323.Wykonanie zadania obejmuje: wykonanie projektu i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, wycinkę zakrzewień oraz drzew kolidujących, usunięcie korzeni, uzupełnienie skarp po usunięciu korzeni, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na połączeniu odcinków, wykonanie na drodze gminnej i na skrzyżowaniach: korytowania, warstwy z kruszywa stabilizowanego cementem, podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 warstwy wiążącej AC16W oraz warstwy ścieralnej AC11S; wykonanie dwustronnych poboczy o szerokości 0,75 m oraz zjazdu na posesję w km 0+045 z kruszywa; wywiezienie i utylizację materiałów z rozbiórek i korytowania; sporządzenie dokumentacji i mapy powykonawczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:a/ 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) - dla zadania nr 1b/ 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) - dla zadania nr 22. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.. 3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz.2080).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy O/Dziadowa Kłoda, nr konta: 46 9584 1076 2007 0700 3499 0003 z dopiskiem: „wadium – UG.271.3.2023.JS/ Zadanie Nr 1 lub Zadanie Nr 26. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 uPzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Określenie warunków:Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej:a/ 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)- dla zadania nr 1b/ 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)- dla zadania nr 21.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.Określenie warunków:a/ Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) minimum dwa zadania polegające na remoncie i/lub przebudowiei/lub budowie drogi na wartość ,co najmniej 500 000,00 zł brutto każda oraz czy roboty te zostały wykonane należycie- dlazadania nr 1 i nr 2b/ Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie min. 1 osobą na stanowisku Kierownika robótbudowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami objętymi zamówieniem oraz min. 3-letniedoświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym kierował min. jedną robotą polegającą na remoncie i/lubprzebudowie i/lub budowie drogi na wartość co najmniej 500 000,00 zł brutto- dla zadania nr 1 i nr 22. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz wodniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lubsytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączącychgo z nimi stosunków prawnych.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogąpolegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, dorealizacji których te zdolności są wymagane.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertąoświadczenia, o których mowa w pkt. 9.1 (załącznik nr 3 i nr 4 do SWZ) oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającegozasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowyśrodek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów (załącznik nr 8)- jeżeli dotyczy5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 8.4, potwierdza, że stosunek łączącywykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa wszczególności:- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przywykonywaniu zamówienia;- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu dowarunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizujeroboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.6. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładupracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ichwyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osóbspołecznie marginalizowanych.7. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, żewykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, wszczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarczewykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach