Przetargi.pl
Modernizacja dróg gminnych

Gmina Górzno ogłasza przetarg

  • Adres: 08-404 Górzno, Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48256812254 , fax. +48256812257
  • Data zamieszczenia: 2017-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Górzno
    Jana Pawła II 10
    08-404 Górzno, woj. mazowieckie
    tel. +48256812254, fax. +48256812257
    REGON: 711582279
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: - część I zamówienia: Modernizacja drogi gminnej w m. Górzno od km 0+000 do km 0+700. Planuje się wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem, wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 4 cm oraz wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno- asfaltowej gr 3 cm - część II zamówienia: Remont drogi gminnej w m. Goździk od km 0+000 do km 0+443. Planuje się wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 5 cm, obustronnych poboczy gruntowych, zjazdów gospodarczych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej uproszczonej, przedmiarach robót oraz STWIOR. Na podstawie art 29 ust 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby niżej wymienione czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywały osoby, które będą zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666).: Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac, czyli tzw. pracowników fizycznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach