Przetargi.pl
Modernizacja dróg gminnnych

Zakład Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43178 Ornontowice, ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 361 233 , fax. 323 361 233
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej
    ul. Zwycięstwa 26
    43178 Ornontowice, woj. śląskie
    tel. 323 361 233, fax. 323 361 233
    REGON: 27698848600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkiw.ornontowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg gminnnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zadania jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji dróg gminnych oraz odnowienie oznakowania poziomego w miejscowości Ornontowice. Kosztorys ofertowy należy sporządzić na dzień podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 35 dni roboczych od daty podpisania umowy. Zadanie należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót załączonymi do niniejszej specyfikacji. Modernizacja przewiduje wykonanie następujących czynności na poszczególnych odcinkach: - Modernizacja ul. Lipowej – w stanie istniejącym jest to dojazd do kilku posesji . Modernizacja dojazdu będzie polegała na dosypaniu kruszywa łamanego tylko w śladzie poruszających się pojazdów. Przyjęto utwardzenie na szerokości 2 x 0,75 m. Grubość wykonanego utwardzenia kruszywem po zawałowaniu powinna wynosić 10 cm - ulica Zamkowa / Wjazd na kopalnie – skrzyżowanie te jest jednym z bardziej obciążonym ruchem w Gminie Ornontowice. Z tego względu przewidziano odnowienie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej. Wcześniejsze prace wykonywano w technologii cienkowarstwowej i nie przyniosły one zamierzonej trwałości. - ulica Leśna - Ponieważ ulica Leśna jest stosunkowo wąska , częściowo ruch odbywa się podczas manewrów mijania , po poboczach ulicy . Remont pobocza będzie wykonany na odcinku ok 190 mb - od nr 12 do ul. Cyprysów. Remont będzie obejmował uzupełnienie istniejącego pobocza po stronie zachodniej poprzez dosypanie frezu asfaltowego z zagęszczeniem oraz jednokrotne skropienie emulsją asfaltową i posypanie grysem. - ulica Orzeska / sięgacz – wykonania utwardzenia kostką brukową w rejonie zasuw wodociągowych. Zadanie te przewiduje korytowanie , wykonanie podbudów , zabudowę krawężnika oraz obrzeży , wykonanie nawierzchni z kostki brukowej w rejonie licznie w tym miejscu występujących zasuw wodociągowych. - ulica Krótka – Modernizacja będzie polegała na wykonaniu obustronnych krawężników na całej długości ulicy , regulację wysokościową istniejących wjazdów do nowej niwelety ulicy a następnie wykonanie nakładki asfaltobetonowej - ulica Ogrodowa – remont odcinka będzie obejmował odcinek ok 30 mb ul. Ogrodowej licząc od skrzyżowania z ul. Zwycięstwa. Po demontażu istniejącej podbudowy należy wykonać drenaż , następnie odtworzyć podbudowę i ułożyć nawierzchnię z kostki brukowej. Kostka brukowa będzie pochodziła z rozebranej części nawierzchni ul.. Ogrodowej - ulica Solarnia – prace na tej ulicy ograniczają się wyłączenie do montaż progu spowalniającego w rejonie istniejącej tam restauracji. Będzie to próg prefabrykowany , segmentowy , wykonany z tworzyw sztucznych. - ulica Kolejowa –. Prace będą polegały na wymiana zniszczonych barier energochłonnych w rejonie skrzyżowania z ul. Pośrednią - ulica Kolejowa – likwidacja zapadliska na jezdni które powstało po budowie kanalizacji. Prace obejmują rozbiórkę istniejącej nawierzchni z kostki brukowej , wymianę podbudowy oraz wykonanie nawierzchni z mieszanki asfaltobetonowej. - ulica Leśna – poszerzenie ulicy , prace będą polegały na wykonaniu robót rozbiórkowych , wykonanie podbudowy , krawężnika na odcinku poszerzenia oraz nawierzchni asfaltobetonowej. Zostanie również wykonane pobocze z frezu asfaltowego powierzchniowo utrwalone emulsją i grysem. - ulica Myśliwska – remont tego odcinak ulicy polegał będzie na wyprofilowaniu istniejącej nawierzchni z kruszywa i zagęszczeniem a następnie wykonanie nowej nawierzchni z kruszywa łamanego gr 10 cm - ulica Nowa – likwidacja zapadliska w rejonie przepustu. Zakres robót przewiduje wykonanie obustronnych krawężników oraz nakładki asfaltobetonowej - ulica Leśna – remont tego odcinka będzie polegał na wykorytowaniu całego odcinka , wykonanie podbudowy oraz nawierzchni z kruszywa łamanego - ulica Klonowa – remont nawierzchni po wykonanej wcześniej kanalizacji polegał będzie na nacięciu krawędzi w śladzie byłego wykopu , wykorytowanie , wykonanie podbudowy , następnie wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej. Szczegółowy opis robót zawiera Załącznik nr 8 – Przedmiar robót. UWAGI: - Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich szkód na własny koszt z materiałów własnych powstałych w wyniku działań własnych, podwykonawców i dostawców, pod bezpośrednim nadzorem Zakładu Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej. - Organizacja zaplecza budowy jak i jego likwidacja, w tym wykonanie tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót w pasie drogowym oraz zlecenie nadzorów branżowych w miejscach kolizji z uzbrojeniem podziemnym leży w gestii Wykonawcy. - Zadanie należy wykonać zgodnie z przedmiarami załączonymi do niniejszej specyfikacji. Zakres prac koniecznych do wykonania został określony w przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 8 przedmiotowej specyfikacji. W celu prawidłowego wykonania powyższych czynności Wykonawca powinien stosować się do Ogólnych Specyfikacji Technicznych Wykonania Robót Drogowych, wydanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych, stanowiących załączniki nr 9, 10, 11, 12 i 13 do niniejszej specyfikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki: Załącznik nr 8 do SIWZ - Przedmiar robót Załącznik nr 9 do SIWZ – Ogólne specyfikacje techniczne: Nawierzchnia z betonu asfaltowego Załącznik nr 10 do SIWZ – Ogólne specyfikacje techniczne: Oczyszczanie i skropienie warstw konstrukcyjnych Załącznik nr 11 do SIWZ - Ogólne specyfikacje techniczne: Krawężniki betonowe Załącznik nr 12 do SIWZ - Ogólne specyfikacje techniczne: Ścinanie i uzupełnianie poboczy Załącznik nr 13 do SIWZ - Ogólne specyfikacje techniczne: Wyrównanie podbudowy Nazwa/y i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233221-4 Malowanie nawierzchni drogowych Podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiająca nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiająca żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającą odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 13 do 18 (Załącznik nr 7 do SIWZ) 6. Zamawiająca nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 b pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającej poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy: uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 7. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiająca wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z robotami ziemnymi w zakresie robót wykonywanych sprzętem budowlanym, ręczne roboty ziemne z transportem,, układanie nawierzchni z kostki brukowej, czynności związane z układaniem nawierzchni asfaltowej. Warunki gwarancji – min.12 miesięcy, max. do 48 miesięcy gwarancji na wykonawstwo, materiały i urządzenia licząc od dnia ostatecznego odbioru. Zamawiająca wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. Uwaga: Od uczestników postępowania oczekuje się starannego zapoznania się z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium: na Modernizację dróg gminnych w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Orzesko Knurowski Bank Spółdzielczy w Knurowie O/Ornontowice 56 8454 1053 2001 0038 4298 0005 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia – 18.08.2017 r. do godz. 10:30. O uznaniu przez Zamawiającą, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającej. 4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającą nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 4.1. Zamawiająca zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 4.2. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiająca zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.3. Zamawiająca zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4.4. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.5. Zamawiająca zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczeń o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającej oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach