Przetargi.pl
Modernizacja dachu budynku Przychodni Rejonowej nr 2 przy ul. Czecha 2 w Oświęcimiu

Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Garbarska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 844 42 95, 33 843 00 06 , , fax. 33 843 00 68
  • Data zamieszczenia: 2019-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu
    ul. Garbarska 1
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 844 42 95, 33 843 00 06 , , fax. 33 843 00 68
    REGON: 35713847200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlaoswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dachu budynku Przychodni Rejonowej nr 2 przy ul. Czecha 2 w Oświęcimiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót w ramach modernizacji dachu budynku Przychodzi Rejonowej nr 2 przy ul. Czecha 2 obejmuje między innymi: a) demontaż istniejącego pokrycia dachu z blachy trapezowej wraz z ołaceniem, b) demontaż obróbek blacharskich dachu wykonanych z blachy stalowej malowanej, c) demontaż (i ponowny montaż) instalacji odgromowej na dachu budynku, d) demontaż (i ponowny montaż) rynien dachowych, e) wymianę uszkodzonych czynnikami biologicznymi elementów konstrukcji dachu (wg wskazań dokumentacji techniczno-budowlanej), f) impregnację preparatem ogniochronnym z dodatkiem środków biochronnych wszystkich elementów więźby dachowej, g) montaż folii wiatrochronnej pod pokryciem dachu, h) wykonanie nadbicia krokwi kontrłatami 60x60 mm oraz 100x60 mm, i) wykonanie izolacji termicznej poddasza, j) montaż folii paroizolacyjnej pod krokwiami, k) montaż obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej i malowanej proszkowo, l) wykonanie pokrycia dachu z blachodachówki wraz z ołaceniem, m) remont trzonów kominowych ponad dachem i udrażnianie przewodów kominowych (wymiana nakryw kominowych betonowych, wymiana siatek stalowych na wlotach bocznych przewodów wentylacyjnych, zaizolowanie kominów płytami styropianowymi, wykonanie tynków cienkowarstwowych oraz pomalowanie farbami fasadowymi). Zakres robót w ramach ceny ryczałtowej obejmuje ponadto wszystkie inne niezbędne roboty budowlane, instalacyjne lub pomocnicze (zgodnie z zapisami siwz oraz dokumentacji techniczno-budowlanej) przewidziane w dokumentacji techniczno-budowlanej jako towarzyszące niniejszemu zamówieniu, w szczególności: a) zasilanie, organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem (doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy i odprowadzenie ścieków z zaplecza budowy, itp.); b) jeśli będzie to niezbędne w toku wykonywania robót przygotowanie i wykonanie dojazdu na plac budowy na podstawie uzgodnień, które Wykonawca winien uzyskać we własnym zakresie; c) nadzór nad przechowywanym na placu budowy mieniem; d) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie po zakończeniu robót; e) ponoszenie kosztu dowozu, składowania i utylizacji odpadów (uwzględnić miejsce i odległość składowiska); f) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy i skuteczny wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, w tym odtworzenie nawierzchni terenu, trawników, ulic i chodników zniszczonych lub uszkodzonych podczas wykonywania prac; g) w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem terenu stosowanie rur ochronnych lub innych dodatkowych zabezpieczeń; h) prowadzenie robót w pobliżu drzew i krzewów w sposób gwarantujący zapobieganie uszkodzeniom systemów korzeniowych, i) zabezpieczenie dróg dojazdowych do placu budowy od uszkodzenia przez ruch związany z działalnością Wykonawcy i Podwykonawców, j) utrzymanie w czystości i porządku dróg dojazdowych wykorzystywanych do obsługi budowy, w tym systematyczne spłukiwanie i czyszczenie dróg z brudu, kurzu i zanieczyszczeń powstałych w toku wykonywania robót, k) prowadzenie dokumentacji budowy (m.in. Dziennika budowy) zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i IN, w tym wykonanie wymaganej dokumentacji powykonawczej. Szczegółowo zakres robót został określony w dokumentacji techniczno-budowlanej: 1) SST dla przedsięwzięcia pn. wymiana pokrycia dachowego budynku Przychodni Rejonowej nr 2 przy ul. Czecha 2 w Oświęcimiu; 2) Projekt Wykonawczy dla przedsięwzięcia pn. wymiana pokrycia dachowego budynku Przychodni Rejonowej nr 2 przy ul. Czecha 2 w Oświęcimiu; 3) Część graficzna (Rzuty i przekroje); 4) Część obliczeniowa (Obliczenia); 5) Przedmiar Robót (pomocniczo). Wykonawca określając zakres robót może posiłkować się zapisami Przedmiaru Robót stanowiącego załącznik do siwz. Zamawiający zaznacza, że wszelkie przywołane w przedmiarze ilości lub wartości katalogowe materiałów/robót nie są bezwzględne, lecz mają charakter posiłkowy. Ostatecznej całościowej wyceny przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dokonać samodzielnie w oparciu o założenia i treść kompletnej dokumentacji techniczno-budowlanej. Pełną dokumentację techniczno-budowlaną można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Garbarskiej 1 w Oświęcimiu (wydanie dokumentacji za dowodem pobrania). Jednocześnie Zamawiający udostępnia dokumentację techniczno-budowlaną poprzez umieszczenie na stronie internetowej. Wszelkie wątpliwości dotyczące dokumentacji techniczno-budowlanej robót winny być niezwłocznie zgłaszane Zamawiającemu lub Inspektorowi Nadzoru (dalej: IN). Wykonawca winien przed dokonaniem wyceny zweryfikować zakres robót do wykonania ze stanem faktycznym (zapisy Przedmiaru Robót są traktowane posiłkowo). Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania robót w pełnym zakresie, tzn. z robotami towarzyszącymi niewymienionymi w dokumentacji, ale niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia (przykłady takich prac zawiera ust. 3 pkt 3). W przypadkach wymagających wyjaśnień, uściśleń lub wprowadzenia zmian w zastosowanych rozwiązaniach Wykonawca ma obowiązek powiadomienia inspektora nadzoru, w celu podjęcia decyzji technicznych w żądanym lub proponowanym przez Wykonawcę zakresie. Wszelkie istotne zmiany zakresu zamówienia, w szczególności projekty uzupełniające opracowane przez Wykonawcę lub firmy współpracujące, podlegają bezwzględnemu pisemnemu zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru i wymagają uprzedniego sporządzenia protokołu konieczności zatwierdzonego przez obie strony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy – według zał. nr 1 do siwz; Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony na podstawie dokumentacji techniczno-budowlanej; kosztorys ma znaczenie pomocnicze i służy wyłącznie porównaniu sposobu obliczenia ceny ryczałtowej względem zakresu robót określonego w dokumentacji projektowej; niezależnie od jakichkolwiek rozbieżności jako cena ofertowa będzie traktowana cena ryczałtowa podana w formularzu ofertowym; Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie z treścią zał. nr 5 do siwz. Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; Inne dokumenty lub pełnomocnictwa wymagane fakultatywnie lub warunkowo przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach