Środowiskowy Dom Samopomocy ogłasza przetarg
- Adres: 32600 Oświęcim, ul. Słowackiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 33 842 45 35 , fax. 33 842 40 14
- Data zamieszczenia: 2018-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Środowiskowy Dom Samopomocy
ul. Słowackiego
32600 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 33 842 45 35, fax. 33 842 40 14
REGON: 35690192500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/sdsdozzposwiecim
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi przy ul. Słowackiego 1a w Oświęcimiu w zakresie realizacji części etapu pierwszego modernizacji. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Niniejsze zamówienie obejmuje realizację części etapu pierwszego (podetap) tj. Prace na parterze budynku obejmujące pomieszczenie nr 109 i część pomieszczenia nr 116 oraz prace dodatkowe montaż rolety zewnętrznej w pomieszczeniu nr 218, odwodnienie w zakresie: a) roboty rozbiórkowe b) roboty murarskie c) stolarka drzwiowa, ślusarka d) posadzki e) tynkowanie f) roboty malarskie g) instalacje elektryczne f) prace dodatkowe: (rolety, odwodnienie). Zamówienie obejmuje w szczególności: a) Wyburzenie ścianek działowych w pom. 116, demontaż drzwi przesuwnych i ścianek z płyt meblowych (4,8x2,6m), demontaż drzwi i zamurowanie otworu, poszerzenie otworu drzwiowego, tynkowanie, montaż nowych drzwi D4, przełożenie jednego podwójnego gniazda elektrycznego, demontaż zabudowy otworu drzwiowego 152x204cm z płyt gk na stelażu, zamurowanie części otworu drzwiowego bloczkami z betonu komórkowego, otynkowanie, wykonanie systemowych drzwi przesuwnych D1 120x200 cm z płyty meblowej laminowanej, remont drzwi – 2 szt., montaż karniszy dł. 4,3m – 1 szt. i 1,5 m – 1 szt., wymiana kratek wentylacyjnych – 3szt. b) W zakresie prac posadzkarskich: Usuwanie parkietu (28,74 m2), paneli podłogowych (18,2 m2), lastriko (2,5 m2), terakoty (5,6 m2), skuwanie wylewki i wykonanie nowych (57m2) położenie parkietu (47,5m2) i pomalowanie lakierem poliuretanowym, zamontowanie listwy progowej mosiężnej dł. 120 cm, 3x 90cm i 80cm, położenie nowej wykładziny obiektowej (9,5m2) - takiej samej jak w reszcie pomieszczenia, z wywinięciem jej na ścianę na wys. 10cm. c) W zakresie ścian i sufitów: Oczyszczenie ścian i sufitów z powłok malarskich, wyrównanie ścian i sufitów po wyburzeniach, malowanie farbą dyspersyjną zmywalną, lamperia o wys. 1,6m - pomalowanie lakierem lamperyjnym. d) prace porządkowe po zakończeniu realizacji zadania. e) Prace dodatkowe - montaż rolety okiennej zewnętrznej w pom. nr 218 (na wzór istniejących). f) Prace dodatkowe - Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z dachów ogrodów zimowych do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określone działalności zawodowej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z brzmieniem art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przestawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, należy złożyć wraz z ofertą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych każdy wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, (tj. dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty zabezpieczające w zakresie elewacji trybun B, C i D inwestycji pn. REALIZACJA OBIEKTU STADIONU MIEJSKIEGO W NOWYM SĄCZU.
Dodano: 2024-04-04 - Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap I”
Dodano: 2024-02-16 - Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap I
Dodano: 2024-02-16 - Przebudowa balkonów i tarasu na VII piętrze budynku 20.WSzU-R SPZOZ w Krynicy-Zdroju przy ul. Świdzińskiego 4
Dodano: 2023-11-06 - Wykonanie remont części pomieszczeń Urzędu Miasta w Nowym Targu przy ul. Krzywej 1.
Dodano: 2023-10-09 - Wykonanie ogrzewalni w Wadowicach
Dodano: 2023-10-05 - dostosowanie do przepisów bezpieczeństwa pożarowego budynku hali sportowej AGH przy ul.Piastowskiej 26a w Krakowie - KC-zp.272-438/23
Dodano: 2023-09-21 - Wykonanie ogrzewalni w Wadowicach
Dodano: 2023-08-21 - Remont klatki schodowej i pomieszczeń przyległych w budynku Urzędu Gminy w Bochni
Dodano: 2023-07-07 - "Biblioteka – dostępna przestrzeń dla ludzi i książek – Etap 2: Przebudowa obecnych pomieszczeń bibliotecznych”
Dodano: 2023-06-30