Przetargi.pl
Modernizacja chodników gminnych według 3 zadań

Urząd Miejski w Krzeszowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-065 Krzeszowice, Grunwaldzka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 520 855 , fax. 122 520 802
  • Data zamieszczenia: 2019-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Krzeszowicach
    Grunwaldzka 4
    32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie
    tel. 122 520 855, fax. 122 520 802
    REGON: 52690800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umkrzeszowice,m,313263,2019.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja chodników gminnych według 3 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią roboty budowlane związane z modernizacją chodników gminnych według 3 zadań: • Zadanie 1 - Modernizacja chodnika – ul. Słoneczna w Krzeszowicach; • Zadanie 2 - Modernizacja chodnika – ul. Długa etap I, os. Jurajskie w Krzeszowicach; • Zadanie 3 - Modernizacja chodnika wzdłuż drogi gminnej publicznej nr 600405K w miejscowości Ostrężnica; 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 7 – Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1 Załącznik nr 7a – Kosztorys ofertowy dla zadania 1 Załącznik nr 7b – Dokumentacja dla Zadania 1 Załącznik nr 8 – Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2 Załącznik nr 8a – Kosztorys ofertowy dla zadania 2 Załącznik nr 8b – Dokumentacja dla Zadania 2 Załącznik nr 9 – Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 3 Załącznik nr 9a – Kosztorys ofertowy dla zadania 3 Załącznik nr 9b – Dokumentacja dla Zadania 3 Załącznik nr 10 – Wzór umowy. 3) Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu robót oraz zebrania na własny koszt wszelkich informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. 4) Zamawiający jest zainteresowany wyłącznie kompleksowym wykonaniem robót, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, SIWZ oraz załącznikami do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę poprzez wniesienie wadium w wysokości: dla Zadania 1 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 0/100), dla Zadania 2 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 0/100), dla Zadania 3 – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 0/100) 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach (decyduje termin zaksięgowania wpłaty na rachunku): Bank Ochrony Środowiska S.A. Oddział Kraków Nr rachunku 60 1540 1115 2001 6000 1414 0001. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium –Modernizacja chodników gminnych – zadanie …….” 5) Wniesienie wadium w pieniądzu, przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach, będzie skuteczne, jeżeli w terminie składania ofert wadium będzie się znajdować na rachunku bankowym Urzędu. 6) Jeżeli wadium wniesione zostało w innej formie niż przelew, oryginał dokumentu należy dołączyć jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. Kopia tego dokumentu, potwierdzona za zgodność z oryginałem, powinna być dołączona do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 9 niniejszej SIWZ – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ:  W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.  Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w pkt. 10 niniejszej SIWZ - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ:  W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.  Zamawiający dopuszcza złożenie jednego oświadczenia sporządzonego według załącznika nr 3 do SIWZ jedynie w przypadku podpisania go przez Pełnomocnika wyznaczonego do reprezentowania Wykonawców jeżeli z treści oświadczenia bezsprzecznie wynika, że oświadczenie woli dotyczy wszystkich członków konsorcjum.  Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 13 SIWZ, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika/*jeśli dotyczy/; 5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego/*jeśli dotyczy/; 6. potwierdzenie wniesienia wadium. 7. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia/*jeśli dotyczy/ - oryginał dokumentu. 8. Kosztorys ofertowy według wzoru – dla Zadania 1 zgodnie z załącznikiem nr 7a do SIWZ, dla Zadania 2 zgodnie z załącznikiem nr 8a do SIWZ, dla Zadania 3 zgodnie z załącznikiem nr 9a do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach