Przetargi.pl
Modernizacja budynku wraz z remontem i wyposażeniem kuchni w Szkole Podstawowej w Pasierbcu.

Gmina Limanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 337 22 52 , fax. +48 18 337 13 37
  • Data zamieszczenia: 2020-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Limanowa
    ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. +48 18 337 22 52, fax. +48 18 337 13 37
    REGON: 49189236300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/uglimanowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku wraz z remontem i wyposażeniem kuchni w Szkole Podstawowej w Pasierbcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Modernizacja budynku wraz z remontem i wyposażeniem kuchni w Szkole Podstawowej w Pasierbcu. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 zadania częściowe: 1) Zadanie nr 1 (część pierwsza) – Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pasierbcu. 2) Zadanie nr 2 (część druga) – Remont i wyposażenie kuchni w budynku Szkoły Podstawowej w Pasierbcu. 1. Zadanie częściowe nr 1. Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pasierbcu. Przedmiotem zamówienie jest przeprowadzenie remontu szatni, korytarzy na poziomie podpiwniczenia polegający na wymianie boksów szatniowych, wymiana drzwi, wyposażenie boksów szatniowych w ławki półki i wieszaki, wymiana osłony grzejnikowej, uzupełnienie boazerii, wymiana opraw oświetleniowych wraz z przerobieniem instalacji, wymiana tablicy elektrycznej, wykonanie gładzi gipsowych , malowanie farbami emulsyjnymi sufitu i ścian, malowanie kraty i balustrady, malowanie cokołów farbą olejną. Boksy szatniowe zostaną wykonane z pręta stalowego kwadratowego o przekroju 12x12 mm o rozstawie co 10 cm w układzie pionowym, poziome usztywnienie z pręta stalowego kwadratowego o przekroju 12x12 mm o rozstawie 0,40-0,60m w celu zapewnienia dostatecznej sztywności przegrody, każdy z boksów ma mieć drzwi wejściowe o wym. 0.80x2.00 m w świetle użytkowym, całość malowana farbami antykorozyjnymi i nawierzchniowymi w kolorze czarnym lub zielonym. Stare wykonane z siatki boksy zostaną zdemontowane. Boazeria i obudowa grzejników – istniejąca pozostaje bez zmian, z uwagi zły stan techniczny zostanie wymieniona osłona na grzejnikach oraz pólka w korytarzu ( może być wykorzystana również do siedzenia) w miejscu likwidacji drzwi powstanie wnęka w korytarzy którą należy wyłożyć boazerią oraz brakujące lub uszkodzone klepki należy wymienić by całość stanowiła pełne wykończenie ścian, boazerię wymienioną i uzupełnioną oraz wytartą należy pomalować tak by całość stanowiła wykończenie ścian w zbliżonym odcieniu. Wymiana drzwi – wymiana 9 szt drzwi wykonanych z drewna sosnowego, wymiana ościeżnic i skrzydła drzwiowego, likwidacja 1 szt drzwi poprzez wykonanie ścianki z regipsu, drzwi drewniane z drewna sosnowego, malowane w kolorze naturalnym drewna . Obudowa kabli – obudowa kabli płytami Regips na ruszcie systemowym. Wymiana lamp oświetleniowych i tablicy elektrycznej – Wymiana lamp oświetleniowy rastrowych , przykręcanych- 4 szt z przerobieniem instalacji elektrycznej oraz wymiana tablicy elektrycznej . Malowanie i gładzie gipsowe - malowania ścian i sufitów farbami emulsyjnych po uprzednim wykonaniu gładzi gipsowych, malowanie cokołów farbą olejną , malowanie farbą olejną kraty i balustrady. Szczegółowy opis w przedmiarze robót. 2. Zadanie częściowe nr 2. Remont i wyposażenie kuchni w budynku Szkoły Podstawowej w Pasierbcu. Przedmiotem opracowania jest remont i wyposażenie kuchni w budynku Szkoły Podstawowej w Pasierbcu. Remontem objęte są pomieszczenia: kuchni , jadalni, zmywalni, pomieszczenie do brudnej obróbki , magazyny, sanitariat, komunikacja, pokój intendentki. Wyposażenie kuchni według załączonego wykazu. W pomieszczeniach w których planuje się remont zostaną wykonane następujące roboty budowlane: 1. w kuchni zaprojektowano wymianę okapu ze stali nierdzewnej ( parametry techniczne okapu podano w wykazie wyposażenia ) planowana wymiana powietrza w kuchni pięciokrotna poprzez podłączenie do okapu przewodu wentylacyjnego z blachy ocynkowanej średnicy wewnętrznej Ø 200 mm i wyprowadzenie przewodu ponad dach i zamontowanie na odpowiedniej wysokości nad połacią dachową wentylatora o wymaganej wydajności wymiany powietrza, przewód w części strychowej i nad dachem należy izolować wełną mineralną a wykropliny odprowadzić do zlewu lub umywalki, w celu utrzymania w pomieszczeniu kuchni odpowiedniej ilości tlenu należy wykonać kanał ssący dopływu powietrza o średnicy Ø 200 mm wraz z zamontowaniem wentylatora kanałowego o średnicy ssącej Ø 200mm z przepustnicą (nawiew). Włączanie wentylatora wyciągowego i nawiewowego równocześnie jednym wyłącznikiem. do odbioru końcowego dostarczyć protokół odbioru kominiarskiego przez uprawnionego mistrza kominiarskiego , przewód wentylacji obudować regipsem, wykonać nad dachem obróbki blacharskie i obudowę kanału. 2. Planuje się remont instalacji elektrycznej tj. wymianę tablicy elektryczne z wymianą zabezpieczeń obwodów , wymianę przewodów elektrycznych zasilających urządzenia elektryczne zakończonych gniazdami elektrycznymi umieszczonymi w rozdzielni. Zaplanowano wymianę opraw świetlówkowych hermetycznych wraz z remontem instalacji elektrycznej Przeprowadzić badanie i pomiar instalacji elektrycznej do odbioru przedstawić protokół z przeprowadzonych badań. 3. Remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej przewiduje wymianę dwóch baterii gastronomiczny stojących (napełniacz) doprowadzenie wody do pieca konwekcyjnego oraz odprowadzenie do kanalizacji sanitarnej, wykonanie podejść i montaż syfonów. 4. Remont instalacji gazowej przewiduje wykonanie podejść pod urządzenia oraz podłączenie urządzeń gazowych -kuchenek gazowych i taboretów gazowych za pomocą złączy elastycznych oraz do każdego urządzenia zamontowanie kurka gazowego. Przeprowadzić próbę szczelności instalacji wraz z urządzeniami-protokół przedłożyć do odbioru końcowego 5. Wykonanie niezbędnych robót ogólnobudowlanych takich jak: wymiana dwóch okien podawczych na PCW, wymiana lad podawczych z blatu kuchennego laminowanego, żaroodpornego gr 30 mm , demontaż grzejnika, wykonanie tynków ościeży, uzupełnienie tynków, wykucie, zabetonowanie i zamurowanie bruzd, uzupełnienie posadzek, rozebranie obudowy basenów(ścianki murowane), uzupełnienie glazury na ścianach, malowanie farbami emulsyjnymi : kuchni , jadalni, zmywalni, pomieszczenie do brudnej obróbki , magazyny, sanitariat, komunikacja, pokój intendentki. Malowanie farbami olejnymi lamperii w pomieszczeniach: korytarz, jadalni, przedsionek, magazyn, malowanie farbą olejną ościeżnic drzwiowych oraz 1 szt drzwi, malowanie olejne grzejników radiatorowych, wymiana drzwi aluminiowych zewnętrznych ciepłych wg opisu w przedmiarze robót -obecnie zamontowane drzwi zimne 6. Wyposażenie kuchni według załączonego wykazu. U W A G A !!! Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku nieotrzymania środków z budżetu państwa (dotyczy zadania częściowego nr 2). UWAGI KOŃCOWE. 1. Wszystkie roboty prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, wytycznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami BHP zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonaniu robót budowlanych (Dz.U. z 2003r, Nr 47, poz. 401) oraz w sposób nieuciążliwy dla właścicieli sąsiednich posesji, wszelkie prace prowadzić pod nadzorem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane, wszystkie wymiary podane w projekcie/przedmiarze robót sprawdzić na budowie przed zamówieniem materiału, stosować wyłącznie materiały budowlane i wykończeniowe dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, podczas realizacji inwestycji, w razie uzasadnionej konieczności prowadzenia robót w rozbieżności z przyjętymi założeniami projektowymi, niezwłocznie skontaktować się z projektantem w celu dokonania niezbędnych korekt, a po zakończeniu prac budowlano-montażowych i terenowych, teren w obrębie budowy należy uporządkować. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają udostępnione przez zamawiającego dokumenty: dokumentacja techniczna, przedmiar robót budowlanych oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają udostępnione przez zamawiającego dokumenty: dokumentacja techniczna, przedmiar robót budowlanych oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w następujących wysokościach: 1) Zadanie nr 1 (część pierwsza) – Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pasierbcu – kwota 880,00 zł (słownie: osiemset osiemdziesiąt złotych 00/100). 2) Zadanie nr 2 (część druga) – Remont i wyposażenie kuchni w budynku Szkoły Podstawowej w Pasierbcu – kwota 1.830,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset trzydzieści złotych 00/100). 2. Łączna kwota wadium jaką należy wnieść w tym postępowaniu wynosi: 2.710,00 złotych. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 07.08.2020 roku do godz. 1100, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (kwota wadium wpłynie na konto zamawiającego). 4. Szczegółowy opis prawidłowego wniesienia wadium znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: www.bip.malopolska.pl/uglimanowa w zakładce: "Zamówienia publiczne i ogłoszenia"
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp każdy wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym „wstępne oświadczenie wykonawcy”, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, w którym zostaje złożona deklaracja o spełnieniu warunków udziału. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wstępne oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 25 ust. 6 ustawy Pzp) 2. Zamawiający żąda od WSZYSTKICH WYKONAWCÓW złożenia wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) następujących dokumentów: 1) Pisemne zobowiązanie podmiotu, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ, tylko jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego: a) wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, b) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, c) zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5, d) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, e) wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy, f) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. g) zamawiający żąda od wykonawcy, którego oferta uzyskała największą ilość punktów, i który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ppkt a-f, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. - dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, - wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), - w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentu, o którym mowa (tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. - w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o którym mowa w niniejszym podpunkcie, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 2) Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie notarialnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3) oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SIWZ. 2. WSZYSCY WYKONAWCY przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, pod adresem: www.bip.malopolska.pl/uglimanowa w miejscu: „Wykaz złożonych ofert” informacji z otwarcia ofert, wykonawca bez wezwania ze strony zamawiającego składa oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z nich. 3) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Załącznik nr 4 do SIWZ stanowi wzór wymaganego oświadczenia. 5) Oświadczenie składa się w oryginalne w siedzibie zamawiającego tj. w budynku Urzędu Gminy Limanowa znajdującego się pod adresem: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej 18B.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach