Przetargi.pl
Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Toszku w ramach zadania „Remont I i II piętra Urzędu Miejskiego w Toszku" dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – edycja 1

Gmina Toszek ogłasza przetarg

  • Adres: 44-180 Toszek, Bolesława Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Toszek
    Bolesława Chrobrego 2
    44-180 Toszek, woj. śląskie
    REGON: 276257771
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Toszku w ramach zadania „Remont I i II piętra Urzędu Miejskiego w Toszku" dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – edycja 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Toszku znajdującego się przy ulicy Bolesława Chrobrego 2, zlokalizowanego na działce nr 1103/97. Obiekt jest zabytkiem wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych województwa śląskiego pod numerem A-377/60 z dnia 10 marca 1960 r. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności:1) modernizację korytarzy (I i II piętra), klatek schodowych (pomiędzy: parterem i I piętrem, I i II piętrem oraz II piętrem i poddaszem) oraz pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Toszku na I i II piętrze Urzędu), w tym:a) rozebranie istniejących posadzek PCV,b) skucie płytek podłogowych na korytarzach,c) ułożenie nowej posadzki z płytek,d) wykonanie cokołów,e) wykonanie dla schodów nowych stopni i podstopnic,f) wyburzenie progów w drzwiach,g) poszerzenie oraz powiększenie otworów drzwiowych,h) zamurowanie części otworów drzwiowych,i) obniżenie otworów drzwiowych,j) malowanie ścian i sufitów,k) wymianę drzwi wewnętrznych z ościeżnicami,l) wymianę drewnianych poręczym) demontaż oraz montaż nowych barierek na poziomie spoczników klatek schodowych,n) wymianę parapetów na klatkach schodowych,o) wymianę instalacji elektrycznej,p) modernizację instalacji c.o. wraz z wymianą grzejników,2) wymianę bram wraz z remontem elewacji budynku gospodarczego, w tym:a) wymianę bram drewnianych, b) wymianę okien,c) remont krat okiennych i ściennych,d) remont elewacji budynku gospodarczego,e) wymianę przewodu spalinowego agregatu,f) wymianę nawierzchni wewnętrznego dziedzińca,g) wykonanie oświetlenia terenu,h) montaż automatyki sterowania bramami,i) wykonanie instalacji elektrycznej w zakresie: oświetlenia, systemu automatyki bram;3) wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego, sygnalizacji pożaru i oddymiania (nie dotyczy parteru i piwnic - w tym zakresie instalacje zostały wykonane), w tym:a) montaż i podłączenie oświetlenia awaryjnego,b) montaż i podłączenie czujek dymu,c) montaż i podłączenie ręcznych ostrzegaczy pożarowych,d) montaż i podłączenie sygnalizatorów głosowo akustycznych,e) montaż i podłączenie okablowania.3. Zakres i sposób wykonania robót opisany jest dokumentacją techniczną zatwierdzoną decyzją pozwolenia na budowę nr 300/17 z dnia 26 kwietnia 2017 r. oraz decyzją nr 1233/21 z dnia 1 grudnia 2021 r., pozwoleniem konserwatorskim nr K/1117/2021, pozwoleniem konserwatorskim nr 311/2017 z dnia 3 kwietnia 2017 r. zmienionym decyzją K/1168/2021 z dnia 2 listopada 2021 r., pozwoleniem konserwatorskim nr K/1033/2023 z dnia 11 września 2023 r.4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy w sposób nie kolidujący z bieżącą działalnością Urzędu Miejskiego w Toszku, a wykonywanie robót możliwe będzie: 1) od poniedziałku do piątku – w godzinach od 7:00 do 21:00;2) w soboty w godzinach od 7:00 do 15.00 – jedynie po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o tym fakcie, na co najmniej 3 (trzy) dni przed planowaną pracą w sobotę i uzyskaniu zgody od uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego.Zamawiający szczegółowo opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów: • Opisu Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami (załącznik nr 2 do SWZ),• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach