Gmina Maków Podhalański ogłasza przetarg
- Adres: 34-220 Maków, Szpitalna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 338749700 , fax. 338749751
- Data zamieszczenia: 2022-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Maków Podhalański
Szpitalna
34-220 Maków, woj. małopolskie
tel. 338749700, fax. 338749751
REGON: 072181959 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim polegająca na dostawie i montażu urządzeń klimatyzacji wewnętrznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim polegająca na dostawie i montażu urządzeń klimatyzacji wewnętrznej dla pomieszczeń biurowych na piętrze pierwszym i drugim.” 2. Podstawowe parametry budynku objętego przedmiotem zamówienia:2.1. powierzchnia zabudowy – 341,1 m22.2. suma powierzchni użytkowej – 977,7 m22.3. ilość kondygnacji – 3 2.4. kubatura – 2 645,4 m3 2.5. wysokość – 13,43 m2.6. szerokość – 11,10 m2.7. długość – 29,10 m2.8. lokalizacja inwestycji – działki o nr ewid. 7417, jednostka ewidencyjna: Maków Podhalański.3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót:1) Roboty budowlane2) Wykonanie zasilania jednostki zewnętrznej 3) Wykonanie zasilania jednostek wewnętrznych4) Dostawa i montaż jednostek zewnętrznych o mocy urządzenia 22,5 kW5) Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem jednostek wewnętrznych wewnątrz pomieszczeń biurowych4. Wykonawca wybrany do realizacji zadnia winien zastosować właściwe materiały i urządzenia energooszczędne urządzeń dla osiągnięcia wartości estetycznych i funkcjonalnych urządzeń wynikających z obecnie obowiązujących norm i przepisów budowlanych. Przy kalkulacji oferty Wykonawca powinien uwzględnić również:a. wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań oraz sprawdzeń; b. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności oraz przepisów bhp i p.poż.c. prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania budynku użyteczności publicznej;d. ubezpieczenie przedmiotu umowy od ryzyk budowlanych do wysokości wartości zawartego kontraktu na czas realizacji umowy z Zamawiającym;e. uruchomienie zamontowanych urządzeń wraz ze szkoleniem obsługi;5. Dokumentacja prowadzonego postępowania może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, w celu osiągnięcia rezultatów projektu. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne.6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w opisie przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu w złożonej ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz rzutach poglądowych dla poszczególnych pięter budynku załączonych do SWZ stanowiących integralną część dokumentacji prowadzonego postępowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39717200-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Informacje o wadium zawarte są w ROZDZIALE XVI SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym3. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.4. sytuacji ekonomicznej lub finansowej5. zdolności technicznej lub zawodowej - podstawa art. 116 ustawy PZPSzczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu zawarty jest w SWZ Rozdział VIII.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-09
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jednostki klimatyzacji precyzyjnej wraz z instalacją i uruchomieniem oraz demontaż obecnie używanej jednostki klimatyzacji precyzyjnej.
Dodano: 2021-03-22 - Dostawa wraz z montażem urządzeń klimatyzacyjnych w Bibliotece Głównej na terenie Kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27, w pokojach: 114, 115, 115A, 116, 117, 117A, 118 i 128A, a także ich konserwacja i serwis w okresie gwarancji
Dodano: 2021-02-01 - Dostawa jednostki klimatyzacji precyzyjnej wraz z instalacją i uruchomieniem oraz demontaż obecnie używanej jednostki klimatyzacji precyzyjnej
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa jednostki klimatyzacji precyzyjnej wraz z instalacją i uruchomieniem oraz demontaż obecnie używanej jednostki klimatyzacji precyzyjnej
Dodano: 2020-11-25 - Dostawa urządzeń dla systemu klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Limanowej
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa wraz z montażem urządzeń klimatyzacyjnych w Bibliotece Głównej na terenie Kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27, w pokojach: 114, 115, 115A, 116, 117, 117A, 118 i 128A, a także ich konserwacja i serwis w okresie gwarancji
Dodano: 2020-11-13 - Dostawę urządzeń dla systemu klimatyzacji w budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu
Dodano: 2020-11-05 - Wymiana urządzeń klimatyzacji bytowej w tunelu Krakowskiego Szybkiego Tramwaju.
Dodano: 2020-10-01 - Dostawa i montaż 2 szt. agregatów wody lodowej niezbędnych dla prawidłowego działania instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnej w budynku Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu, ul. Długosza 3
Dodano: 2020-08-19 - Dostawa wraz z montażem urządzeń klimatyzacyjnych w Pawilonie Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, a także ich konserwacja i serwis w okresie gwarancji
Dodano: 2020-07-23