Przetargi.pl
Modernizacja budynku Urzędu Miasta Ząbki.

Miasto Ząbki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 109 700 , fax. 225 109 888
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ząbki
    ul. Wojska Polskiego 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 225 109 700, fax. 225 109 888
    REGON: 52728500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Urzędu Miasta Ząbki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta w celu dostosowania istniejących pomieszczeń biurowych do nowej lokacji Referatów. Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonywania poza godzinami pracy Urzędu Miasta Ząbki. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:  wyburzenia istniejących ścianek murowanych,  wykonanie poszerzenia istniejących otworów drzwiowych,  wyrównania sufitów do pełnej wysokości pomieszczeń,  zerwanie płytek z istniejących ścian,  zerwanie tapet z istniejących ścian,  skucie marmolitu z istniejących ścian,  zerwanie posadzek,  demontaż istniejącej armatury,  demontaż istniejących urządzeń elektrycznych,  demontaż i zaślepienie istniejących podejść inst. wodno-kanalizacyjnej,  zaślepienie otworów wentylacyjnych,  demontaż drzwi,  wykonanie nowych ścianek działowych z bloczków gazobetonowych,  wykonanie nowych ścianek z płyty gipsowo-kartonowej na profilach stalowych,  wyrównanie ścian płytą GKBI w toalecie dla niepełnosprawnych,  wyrównanie ścian płytą GKB w pokoju biurowym,  wykonanie nowych podejść instalacji wodno-kanalizacyjnej w toalecie dla niepełnosprawnych,  wykonanie nowych podejść instalacji wodno-kanalizacyjnej w toaletach ogólnodostępnych,  wykonanie wyłożenia ścian płytkami z gresu w toaletach,  wykonanie nowych posadzek z wykładziny PCV- Marmoleum,  wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych,  wykonanie nowych sufitów podwieszonych,  obsadzenie nowych drzwi do pomieszczeń,  szpachlowanie ścian aranżowanych pomieszczeń,  malowanie ścian i sufitów zgodnie z ustaloną kolorystyką,  montaż kontuarów pokrytych szkłem,  montaż mebli do zabudowy  wykonanie instalacji branżowych (elektryczna, wod-kan, alarmowa). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 5 SIWZ), przedmiary robót (załącznik nr 6 SIWZ), dokumentacja (załącznik nr 7 SIWZ). 3. W przypadku wystąpienia w treści SIWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat oraz systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Równoważność została opisana w przedmiarach robót załączonych do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa spełniania warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1 Formularz oferty wypełniony i sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ 2 Oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII część A SIWZ. 3 Kosztorys ofertowy (uproszczony) – o którym mowa w rozdziale XIII SIWZ. 4 Pełnomocnictwo (jeżeli oferta podpisana jest przez pełnomocnika) 5 Oświadczenia lub dokumenty, mające udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach