Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg
- Adres: 05126 Nieporęt, Pl. Wolności
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 227 670 441
- Data zamieszczenia: 2018-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
Pl. Wolności 1
05126 Nieporęt, woj. mazowieckie
tel. 022 7670416, 7670442, fax. 227 670 441 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku Urzędu Gminy Nieporęt w Nieporęcie – etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót objętych niniejszym postępowaniem opisany jest w „Dokumentacji projektowej” na którą składa się: „Przebudowa z rozbudową budynku Urzędu Gminy Nieporęt – stara część. Etap I. Modernizacja części budynku” i specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych autorstwa Autorskiej Pracowni Architektoniczno-Urbanistycznej arch. Jerzy Semeniuk”, które obejmują swoim zakresem: wymianę stolarki drzwiowej do pomieszczeń biurowych i WC, wymianę nawierzchni podłóg w pomieszczeniach biurowych, na korytarzach i klatce schodowej, wymianę sufitów GK w korytarzach, wymianę nawierzchni podłóg i okładziny ścian w WC, wymianę białego montażu i armatury, wykonanie docieplenia stropu nad II piętrem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp): 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Wskazane jest dołączenie kopii przelewu do oferty przetargowej. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) w warunkach, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, dowody na okoliczność, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia informacje dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu; b) informacje dotyczące podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, c) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest czynnym podatnikiem podatku vat, d) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest małym, średnim lub dużym przedsiębiorcą. e) formularz cenowy wykonany w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą uproszczoną, stanowiący podstawę określenia ofertowej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego oraz bazę kosztowo - cenową (podstawę) dla wyceny ewentualnych robót zamiennych, z zastrzeżeniem że w formularzu cenowym musi być uwzględniony koszt wszystkich robót, materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz w niniejszej specyfikacji
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane pn.: „Wzrost efektywności energetycznej obiektów Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie w ramach Zadania nr 1: Termomodernizacja obiektu 01 o powierzchni użytkowej 9 846,05 m²
Dodano: 2024-01-02 - Wykonie scenografii do wystawy „Arkadia” według projektu, odbywającej się w Muzeum Narodowym w Warszawie w Gmachu Głównym, Al. Jerozolimskie 3 00-495 Warszawa”
Dodano: 2023-08-31 - Malowanie powierzchni w Muzeum Narodowym w Warszawie oraz wykonanie i demontaż wraz z utylizacją ścianek działowych oraz zabudowyz płyt g-k na terenie Budynku Głównego i Oddziałów Muzeum Narodowego
Dodano: 2023-08-11 - Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych w Legionowie przy ul. Piaskowej 31/13, 49/8
Dodano: 2022-10-25 - Remont korytarzy, klatek schodowych oraz pokoi biurowych w budynku Sądu Najwyższego
Dodano: 2022-09-23 - Wykonanie robót budowlanych związanych z likwidacją skutków zalania pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Ciołka 10A w Warszawie
Dodano: 2020-10-19 - Wykonanie robót poinstalacyjnych w zakresie przygotowania i malowania ścian i sufitów w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 69 przy ul. Wiktorska 73" w Warszawie
Dodano: 2020-10-16 - Malowanie ścian i sufitów w budynkach Kancelarii Sejmu
Dodano: 2020-08-24 - Robota budowlana polegającą na malowaniu pomieszczeń w budynkach NIZP-PZH przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie oraz przy ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie.
Dodano: 2020-07-14 - „Usługa sukcesywnego malowania pomieszczeń w budynkach NIZP-PZH przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie oraz przy ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie.”
Dodano: 2020-07-13