Urząd Miejski w Chojnowie ogłasza przetarg
- Adres: 59-225 Chojnów, Pl. Zamkowy
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 187 840
- Data zamieszczenia: 2019-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Chojnowie
Pl. Zamkowy 1
59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie
tel. 768 187 840
REGON: 52503300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: chojnow.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PRZY ULICY REYMONTA W CHOJNOWIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU” – ETAP I – REMONT BUDYNKÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku szkoły, który składa się z trzech połączonych ze sobą obiektów („budynek duży”, „budynek mały”, hol). Zakres prac obejmuje roboty instalacyjne hydrauliczne i kanalizacyjne, instalacje sanitarne, roboty malarskie, pokrycie podłóg i ścian oraz roboty wykonawcze. W trakcie prowadzonych prac należy wykonać między innymi: 1. Ługowanie, skrobanie i zmycie starych farb; 2. Wykucie i obsadzenie kratek wentylacyjnych; 3. Gruntowanie ścian i sufitów przed szpachlowaniem; 4. Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych; 5. Dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników i istniejącej sieci c.o.; 6. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi - ścian i sufitów; 7. Cyklinowanie i lakierowanie parkietów. 8. Rozebranie, wyrównanie i ułożenie wykładziny z tworzyw sztucznych. 9. Oczyszczenie i impregnacja posadzek. 10. Wykucie i wstawienie nowych drzwi. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) murowanie, tynkowanie, malowanie b) roboty towarzyszące branży budowlanej Kolory poszczególnych pomieszczeń Wykonawca winien uzgodnić z Zarządzającym obiektem. Wszelkie elementy nadające się do wtórnego wykorzystania należy przekazać Zarządzającemu budynkiem. W kosztach należy uwzględnić konieczność wywiezienia i utylizacji odpadów powstałych w trakcie realizacji remontu. Wszelkie mienie i sprzęt znajdujący się na terenie szkoły należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Wykonawca, po zakończeniu prac remontowych zobowiązany jest do odtworzenia oznakowania ewakuacyjnego. W przypadku realizacji zadania w trakcie roku szkolnego pomieszczenia przekazywane będą sukcesywnie w uzgodnieniu z zrządzającym obiektem. W celu zobrazowania zakresu prac Zarządzający przedstawia rzuty poszczególnych pięter oraz przedmiary robót. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty. Warunki wykonania zamówienia: - Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 15.08.2018 r. - Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego - Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag - Robotami mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach, wynikające z przepisów Prawa budowlanego / o ile takie są wymagane/ - Wykonawca zobowiązany jest do wywozu ziemi i gruzu na wysypisko odpadów, oraz utylizacji odpadów z rozbiórki materiałów szkodliwych, np. azbest, asfalt itp – wymagany dokument potwierdzający przyjęcie odpadów, - Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed podpisaniem umowy szczegółowy kosztorys ofertowy, zawierający przedmiar, tabelę elementów scalonych oraz szczegółową kalkulację zastosowanych cen jednostkowych, także w przypadku stosowania analizy własnej. - Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń; - Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający przed złożeniem oferty wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-01-31 - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-01-15 - Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu – 2 ZADANIA
Dodano: 2023-11-30 - Przebudowa budynku C w ZSP Syców wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej
Dodano: 2023-11-13 - Roboty budowlane związane z przebudową łazienek znajdujących się w budynku biura Nadleśnictwa Oława, Bystrzyca, ul. Lipowa 8.
Dodano: 2023-10-11 - Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu – 2 ZADANIA.
Dodano: 2023-08-09 - Aranżacja wnętrz budynku biurowego B1 w siedzibie Nadleśnictwa Lwówek Śląski, nr inw. 132/155
Dodano: 2023-08-03 - Przebudowa, adaptacja i wyposażenie budynku dla potrzeb Multimedialnego Centrum Innowacji Audiowizualnych w Lubinie
Dodano: 2023-08-02 - Aranżacja wnętrz budynku biurowego B1 w siedzibie Nadleśnictwa Lwówek Śląski, nr inw. 132/155
Dodano: 2023-07-18 - Utworzenie i wyposażenie Klubu ,,Senior+” w m. Rudna
Dodano: 2023-06-27