Przetargi.pl
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Cygance

Gmina Dębe Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 05311 Dębe Wielkie, ul. Strażacka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 564 700 , fax. 257 564 734
  • Data zamieszczenia: 2019-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębe Wielkie
    ul. Strażacka 3
    05311 Dębe Wielkie, woj. mazowieckie
    tel. 257 564 700, fax. 257 564 734
    REGON: 71158264100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debewielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Cygance
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dokonanie przebudowy, rozbudowy o schody zewnętrzne, rozbiórki istniejących schodów zewnętrznych i zmiany sposobu użytkowania wybranych pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Cygance (ul. Szkolna 21, 05-300 Mińsk Mazowiecki) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Cygance”. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: − Projekt przebudowy, rozbudowy o schody zewnętrzne, rozbiórki istniejących schodów zewnętrznych i zmiany sposobu użytkowania wybranych pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Cygance – opracowany przez firmę BATRO Barbara Trojanowska – architekt z siedzibą ul. Mińska 38B, Stojadła, 05-300 Mińsk Mazowiecki (opracowanie grudzień 2017 r.); − Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – branża budowlana; − Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – branża elektryczna; − Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – branża sanitarna; − Przedmiar robót – branża budowlana - pomocniczo do wyceny wartości robót; − Przedmiar robót – branża elektryczna – pomocniczo do wyceny wartości robót; − Przedmiar robót – branża sanitarna – pomocniczo do wyceny wartości robót. W/w dokumenty stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. Zakres do wykonania objęty niniejszym postępowaniem przetargowym obejmuje:  W zakresie branży budowlanej: − Rozbiórki i demontaże wewnętrzne; − Wywóz gruzu; − Elementy dachu – Konstrukcja i pokrycie; − Ściany murowe, zamurowania otworów, kominy; − Nadproża; − Belki i płyty żelbetowe; − Schody; − Elementy stalowe; − Posadzki; − Ściany i sufity; − Stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa; − Izolacja ścian nadziemia; − Drogi i chodniki.  W zakresie branży sanitarnej: − Instalacja zimnej i ciepłej wody użytkowej; − Instalacja hydrantowa; − Instalacja kanalizacyjna; − Instalacja centralnego ogrzewania; − kotłownia (komin systemowy).  W zakresie branży elektrycznej: − Instalacja wewnątrz budynkowa – instalacji nN 0,4kV; − Instalacja ppoż; − Instalacja wewnętrzna oświetleniowa; − Montaż instalacji teletechnicznej Dla właściwego przygotowania oferty należy szczegółowo zapoznać się z w/w projektem budowlanym, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarami robót i pozostałymi zapisami określonymi w niniejszej SIWZ. Wycena robót winna być dokonana z uwzględnieniem przedmiarów robót, a także z uwzględnieniem zasad i warunków skalkulowania wartości zamówienia opisanych w niniejszym punkcie SIWZ. Wszystkie użyte materiały winny posiadać wymagane atesty i odpowiadać Polskim Normom. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka trudności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. Jeżeli w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ (wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego dostosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia). Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym, w związku z tym prace uciążliwe dla otoczenia (np. rozbiórki) należy prowadzić po godzinach pracy szkoły podstawowej lub w dni wolne od pracy. Prowadzenie wszelkich robót w trakcie trwania zajęć lekcyjnych przez Wykonawcę będzie możliwe jedynie po uzyskaniu zgody Dyrektora Szkoły Podstawowej w Cygance. Z uwagi na bezpieczeństwo dzieci i dla zmniejszenia zabrudzeń w budynku miejsca prowadzonych prac na czas ich prowadzenia wydzielić od pozostałej części szkoły tymczasowymi trwałymi przegrodami. UWAGA! Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową (w zakresie objętym postępowaniem przetargowym znak: SR.271.4.2019). Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania zamówienie nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej (ryczałtowej). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ostatecznego robót. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okresy, określone w kartach gwarancyjnych producenta, jednak nie krótsze niż 24 miesiące, które rozpoczną swój bieg od dnia podpisania protokołu odbioru ostatecznego robót. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: - jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; - w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców robót budowlanych na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych. - jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - wykonywanie prac fizycznych obejmujących: - w zakresie robót murowych i murarskich, - w zakresie robót montażowych, - w zakresie robót dekarskich, - w zakresie robót elektrycznych, - w zakresie robót sanitarnych, - jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 13 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach