Przetargi.pl
Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu w miejscwości Domasław, Gmina Kobierzyce

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2016-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu w miejscwości Domasław, Gmina Kobierzyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Domasław, Gmina Kobierzyce na postawie dokumentacji technicznej oraz wykonanie na rzecz Zamawiającego wymaganych czynności związanych z realizacją zapisów pozwolenia na budowę, uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu PINB w sprawie zamiaru przystąpienia do użytkowania przedmiotowego obiektu. 2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o opracowaną dokumentację techniczno projektową (dokumentacja stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ). 3. W zakres przebudowy wchodzą głównie: przebudowa oraz remont wszystkich pomieszczeń znajdujących się na parterze oraz holu i pomieszczenia magazynowego na piętrze, zamiana ogrzewania elektrycznego na gazowe, wymiana izolacji przeciwwodnej na dachu wraz z wymianą opierzeń blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi i oknem wyłazowym na dach, remont schodów zewnętrznych od ul. Wrocławskiej , remont schodów zewnętrznych żelbetowych od strony zachodniej, 4. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją i utrzymaniem placu budowy, a w tym m.in. wykonanie w uzgodnieniu z Zamawiającym niezbędnych dróg dojazdowych, organizacji ruchu, doprowadzenia mediów na czas budowy, zajęcia pasa dróg, usunięcia kolizji, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy. 5. Wykonawca w imieniu Zamawiającego zawiadomi przed rozpoczęciem prac: a) właściwy organ nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych zgodnie zapisami pozwolenia na budowę, b) Starostwo Powiatowe o rozpoczęciu innego niż rolnicze użytkowanie gruntów w granicach przyszłej inwestycji do 30 dni od dnia rozpoczęcia inwestycji i dokona wszelkich innych wymaganych prawem zgłoszeń w trakcie realizacji inwestycji. Wykonawca w imieniu Zamawiającego zarejestruje dziennik budowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego w czynnościach związanych z włączeniem obiektu do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i energetycznej. Ponadto występować będzie w imieniu gminy w wykonania czynności technicznych i formalnych określonych w decyzjach i uzgodnieniach (np. w pozwoleniu na budowę). Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy winien złożyć wniosek o przygotowanie pełnomocnictwa dla osób, które będą upoważnione do występowania w imieniu Gminy Kobierzyce w celu załatwienia w/w spraw. 7. Wykonawca przygotuje druk ZI oraz uzyska Kartę Danych Technicznych aby umożliwić Zamawiającemu podpisanie umowy na dystrybucję i dostawę energii elektrycznej. 8. Wykonawca przygotuje druk zgłoszenia gotowości instalacji gazowej do napełnienia paliwem gazowym. 9. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wymagane zezwolenia związane z użytkowaniem obiektu jak Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Urzędu Dozoru Technicznego z pozwoleniem na użytkowanie lub zaświadczeniem o braku sprzeciwu PINB w sprawie zamiaru przystąpienia do użytkowania przedmiotowego obiektu włącznie. 10. W ramach zamówienia Wykonawca opracuje instrukcję przeciwpożarową, dokona wyposażenia i oznakowania w tym zakresie. 11. W ramach zamówienia Wykonawca opracuje (jeżeli wymagane) świadectwo charakterystyki energetycznej rozbudowywanego obiektu. 12. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania na terenie placu budowy minimum raz na dwa tygodnie narad roboczych z udziałem Zamawiającego, nadzoru inwestorskiego i w razie potrzeby nadzoru autorskiego i innych osób w zależności od potrzeb. Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową. Zaproszenie na spotkanie przedstawicieli nadzoru autorskiego wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. 13. Wszelkie roboty dodatkowe, zamienne i nie wymagające wykonania winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi, a następnie Zamawiającemu (PROTOKOŁY KONIECZNOŚCI PRZYGOTOWUJE WYKONAWCA). 14. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści 2 egzemplarzach w skład, której wejdą m. in. dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą ze zostały wbudowane na prezentowanej budowie, protokoły badań i prób, świadectwo energetyczne, oświadczenie kierownika budowy, geodezyjna mapa powykonawcza. Ponadto Wykonawca przekaże komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru. 15. Wykonawca zapewni stałą, pełną obsługę geodezyjną i geologiczną. 16. Należy ująć w wycenie dodatkowe koszty wynikające z wymiany gruntu, naprawy i odbudowy uszkodzonych dróg, prowadzenia ew. odwodnienia wykopów, warunków uzgodnień i decyzji. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z inspektorem nadzoru inwestorskiego 18. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 19. Proponuje się wywóz gruntu i gruzu na składowisko w Tyńcu nad Ślęzą (wraz z jego rozplantowaniem), po wcześniejszym uzgodnieniu w tut. Urzędzie. 20. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach. 21. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych, czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach