Przetargi.pl
Modernizacja budynku przy ul. Sąsiedzkiej 11D

Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 04-133 Warszawa, Łukowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(22)8496013
  • Data zamieszczenia: 2019-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3
    Łukowska 25
    04-133 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48(22)8496013
    REGON: 38037087000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zpow3.bip.um.warszawa.pl/default.htm

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku przy ul. Sąsiedzkiej 11D
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja budynku przy ul. Sąsiedzkiej 11D obejmuje: • remont wszystkich pięter domu jednorodzinnego /parter, piętro + 1, poddasze/ – bez zmiany funkcji pomieszczeń, remont pokoi mieszkalnych, łazienek, kuchni na parterze, • wymiana kotła gazowego z osprzętem, • uzupełnienie fundamentów o izolacje pionową przeciwwodną typu ciężkiego, wykonanie drenażu wokół budynku z opaską żwirową lub z kostki brukowej, • uzupełnienie posadzki parteru o izolacje przeciwwilgociową, • przygotowanie i wykonanie w posadzce parteru ogrzewania podłogowego, w części wyłożone gresem, • OBOWIĄZKOWE osuszenie i odgrzybienie ścian, posadzek, sufitów budynku, itp. z uzupełnieniem tynków w miejscach tego wymagających, • wymiana wszystkich grzejników z armaturą, • Wymiana instalacji elektrycznej - do oceny na etapie wykonawstwa, • zmiana aranżacji kuchni ze zmianą instalacji sanitarnej, dostosowaniem instalacji elektrycznej i gazowej, nowe zabudowy meblowe i wyposażenie AGD, • wymiana stolarki okiennej dachowej na nową, • prace dekarskie z uszczelnieniem, obróbka dekarska wszystkich elementów dachowych: kominy, okapniki, rynny, pasy podrynnowe, nadrynnowe, parapety, itd., • wymiana wszystkich posadzek w remontowanych pomieszczeniach – deska warstwowa lub panel drewnopodobny, gres, wykładzina dywanowa, cokoły, • remont wszystkich istniejących łazienek oraz likwidacja łazienki na poddaszu (wymiana glazury i terakoty oraz wyposażenia: armatura – jeśli tego wymaga i ceramika we wszystkich łazienkach), całkowity remont łącznie z wymianą instalacji co i wod-kan., wyznaczenie miejsc pod „brodziki” z gresu/terakoty z odpływem liniowym, • wymiana drzwi łazienkowych, uzupełnienie o podcięcia wentylacyjne w drzwiach łazienkowych, • wymiana i uzupełnienie stolarki drzwiowej wejściowej, • wymiana i uzupełnienie stolarki drzwiowej do pokoju kadry na parterze, drzwi rozwieralne zamiast przesuwne, • uzupełnienie stolarki okiennej o brakujące nawiewniki, • malowanie wszystkich pomieszczeń, klatek schodowych, korytarzy oraz pozostałych pomieszczeń na wszystkich piętrach, • wymiana opraw oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wykonawca, przed podpisaniem umowy,zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy). 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach