Przetargi.pl
Modernizacja budynku przy ul. A.Chmielowskiego 6 wraz z zagospodarowaniem terenu – DPS, ul. Krakowska 55

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 31-066 Kraków, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 4306317 , fax. 12 4306212
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Krakowska 55
    31-066 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 4306317, fax. 12 4306212
    REGON: 29299400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrakowska.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku przy ul. A.Chmielowskiego 6 wraz z zagospodarowaniem terenu – DPS, ul. Krakowska 55
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Modernizacja budynku przy ul. A.Chmielowskiego 6 wraz z zagospodarowaniem terenu – DPS, ul. Krakowska 55. 1.1. Decyzją PINB nr 536/2013 zatwierdzono projekt budowlany i udzielono pozwolenia na wyknanie przebudowy istniejącego budynku, na cele statutowe Domu Pomocy Społecznej w Krakowie wraz z przebudową istniejących wewnętrznych instalacji, budową zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych, termoizolacją, budową wewnętrznej windy osobowej i towarowej, przebudową części otworów otworów okiennych, budową klapy dymowej oraz wyburzeniem nadbudówki dachowej, na dz. Nr 54/7 obr. 216 Śródmieście przy ul. Adama Chmielowskiego 6 w Krakowie, 1.2. Działka wraz z istniejącym budynkiem leżą w strefie ochrony konserwatorskiej zespołu zabytkowego Miasta Krakowa uznanego za Pomnik historii. Budynek przy ul. A.Chmielowskiego 6 w Krakowie nie jest wpisany do rejestru zabytków. Lokalizacja inwestycji znajduje się w obszarze układu urbanistycznego dawnego miasta Kazimierza ze Stradomiem, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-12, decyzją z dnia 23 lutego 1934r. oraz w obszarze uznanym za pomnik historii „Kraków – historyczny zespół miasta” Zarządzeniem Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 8.09.1994r. Dla przedmiotowego budynku obowiązuje Pozwolenie nr 129/13 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku z dnia 14 lutego 2013r. w którym zwraca się uwagę w pkt. III na konieczność zachowania i wyeksponowania ”portalu” drzwi wejściowych oraz elementów wystroju elewacji 2. W zakres zamówienia wchodzi: 2.1. Modernizacja części pomieszczeń piwnicznych o pow. 413,39 m², w tym:  Wykonanie robót rozbiórkowych i wyburzeń wraz z przebiciami.  Usunięcie istniejących warstw posadzkowych.  Wykonanie nowych warstw posadzkowych wraz z ułożeniem prawidłowych warstw m.in. izolacji poziomej.  Roboty murowe związane z nowym podziałem pomieszczeń.  Wymiana tynków wewnętrznych, sufity podwieszane.  Wymiana drzwiowej.  Wykonanie warstw podłogowych z izolacjami wraz z posadzkami  Roboty wykończeniowe  Modernizacja instalacji sanitarnej i elektrycznej  Wentylacja mechaniczna  Wykonanie dokumentacji powykonawczej  Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego 2.2. Zagospodarowanie terenu, w tym:  Wykonanie drogi dojazdowej do bramy wjazdowej z kostki brukowej.  Wykonanie chodnika z kostki brukowej do bramki wejściowej.  Wykonanie placu przed budynkiem parterowym z kostki brukowej.  Wykonanie jednego miejsca parkingowego dla osoby niepełnosprawnej.  Wykonanie odwodnienia i oświetlenia podwórka.  Rekultywacja terenu zielonego.  Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Uwaga: 1) Opracowywany zakres należy realizować zgodnie z założeniami projektowymi przedstawionymi w całości opracowania dla zatwierdzonego decyzją pozwolenia na budowę nr 536/2013 z dnia 18.03.2013r. 2) Zastosowane rozwiązania technologiczne, dobór materiałów i rozwiązań instalacyjnych - tożsame z wcześniej zrealizowanymi etapami. 3) Ostateczny dobór wzorów i kolorów wszystkich materiałów w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ, którego elementami są: a. Dokumentacja projektowa: Architektura, Konstrukcja, Instalacje elektryczne, Instalacja wod.-kan., Instalacja co, Instalacja wentylacji, b. Przedmiary robót - branża: Budowlana, Instalacje elektryczne, Instalacja wod-.kan., Instalacja c.o., Instalacja wentylacji, c. Specyfikacjia Techniczna Wykonania i Odbioru Robót d. Decyzje administracyjne: Decyzja PNB nr 536/2013, Pozwolenie Konserwatora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wynosi 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 25.10.2017r. godzina 09:00 4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: • w pieniądzu wpłacone przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1020 2892 0000 5302 0589 8806, w tytule przelewu należy wpisać: wadium do przetargu DPS/TG/pn/10/2017 -przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • w gwarancjach bankowych, • w gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utrzymaniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240) 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 6. Wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 10 , w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię potwierdzoną za zgodnośc z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, należy dołączyć do oferty. 7. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z atr. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): a) dla osób podpisujących ofertę lub podpisujących ofertę i zawierających umowę – w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru, b) ustanowione do reprezentowania Wykonawców, w przypadku składania oferty wspólnej, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów ( art. 23 ustawy Pzp). 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca – tj. zobowiązania do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych na potrzeby realizacji zamówienia ( jeżeli dotyczy). 4) Dowód wpłaty wadium. 5) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej stanowi zał. Nr 6 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach