Przetargi.pl
Modernizacja budynku Przedszkola Publicznego w Dziembówku - Etap I

Gmina Kaczory ogłasza przetarg

  • Adres: 64-810 Kaczory, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2842371, 2842372 , fax. 672 841 233
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kaczory
    ul. Dworcowa 22
    64-810 Kaczory, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2842371, 2842372, fax. 672 841 233
    REGON: 57079119300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kaczory.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Przedszkola Publicznego w Dziembówku - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu wraz z wymianą pokrycia dachu, wyburzenie komina oraz remont ścian zewnętrznych w Przedszkolu Publicznym w Dziembówku 18, działka nr 13/1. 1.1 Zakres robót przewidzianych do wykonania. I Wymiana pokrycia dachowego Wymiana pokrycia dachowego z istniejącej dachówki na dachówkę ceramiczną. Po wykonaniu demontażu istniejącego pokrycia dachowego, demontażu istniejących obróbek blacharskich, usunięciu łat, i orynnowania itd., demontażu pozostałości instalacji odgromowej należy dokonać oceny technicznej poszycia z desek i konstrukcji elementów dachu. Poszycie z desek należy oczyścić mechanicznie, elementy zawilgocone, zagrzybione należy wymienić; poszycie z desek zaimpregnować preparatami grzybobójczymi (FOBOS lub równorzędne). Na tak zabezpieczonym i przygotowanym poszyciu projektuje się folię wstępnego krycia, a następnie projektuje się równolegle do krokwi kontrłaty 3 × 4 cm dostosowane do rozstawu krokwi oraz łaty o wymiarach 40 mm × 60 mm w rozstawie max. 30 cm (rozstaw łat zależny od producenta dachówki) Układ warstw dachu: - Dachówka karpiówka, ceramiczna, układana w koronkę, kolor naturalny, układana wg zaleceń i kompletnego systemu producenta - Łaty drewniane impregnowane ciśnieniowo 6 × 4 cm - Kontrłaty drewniane impregnowane ciśnieniowo 3 × 4 cm w rozstawie krokwi - Membrana dachowa o wysokiej paroprzepuszczalności wg systemu producenta - Deskowanie - Istniejąca konstrukcja dachu II Rynny i rury spustowe Wymiana rynien na całej długości połaci dachowych, a także rur spustowych. W przypadku wymiany zachować prawidłowe przekroje, spadki, a także zgodność wymiarową i kolorystyczną z istniejącymi elementami. Zalecana średnica rynien 12-15 cm, spadki 0,5-2%. Skorodowane elementy wymienić. Sprawdzić rozmieszczenie, wymiary, rodzaje połączeń. III Instalacja odgromowa Po wymianie pokrycia dachowego i wykonaniu obróbek blacharskich należy wykonać ponowny montaż instalacji odgromowej na kominach i podłączenie do całości systemu instalacji odgromowej zgodnie z obowiązującą normą (PN-IEC 61024-1:2001/Ap1:2002) i normami związanymi. Po zakończeniu montażu konieczne jest wykonanie nowych pomiarów. Zakres prac: - Likwidacja mocowań dziurawiących pokrycie dachu - Uzupełnienie brakujących elementów przewodów lub kawałków zniszczonych lub przerdzewiałych. - Sprawdzenie i naprawa styków i połączeń - Wykonanie jeśli to konieczne nowych uchwytów, mocowanie do dachu przy użyciu betonowych podstawek, bez perforacji podłoża - Sprawdzenie dostępnej części podziemnej instalacji (stanu uziomu), a w razie potrzeby naprawa. - Sprawdzenie sprawności działania (przeprowadzenie badań technicznych i pomiarów rezystancji) – odbiór instalacji na podstawie obowiązującej normy (PN-IEC 61024-1:2001/Ap1:2002) i norm związanych IV Remont kominów Z uwagi na zły stan techniczny kominów przewiduje się: 1. Skucie odparzonych tynków. W przypadku wykruszeń czy ubytków cegły, należy dokonać napraw poprzez przemurowanie lub w przypadku dobrego stanu technicznego impregnację i następnie uzupełnienie ubytków. 2. Wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych w kolorze zgodnym z projektem 3. Uzupełnienie ubytków czapki kominowej i impregnacja środkami do betonu 4. Wymiana kratek wentylacyjnych i krat zabezpieczających kanały spalinowe w kolorze zgodnym z projektem 5. Wykonanie obróbek blacharskich w kolorze zgodnym z projektem 6. Malowanie farbą elewacyjną w kolorze zgodnym z projektem 7. Uwaga: przed rozpoczęciem prac rozbiórkowych należy zabezpieczyć przewody wentylacyjne przed zasypaniem gruzem i innymi zanieczyszczeniami; pokrycie wokół kominów należy ochronić przed przypadkowym przecięciem i zniszczeniem. V Wyburzenie komina w ścianie szczytowej Opis obiektu przeznaczonego do rozbiórki 1. Komin został wykonany z cegły/bloczków na zaprawie cementowo-wapiennej 2. Wysokość komina od poziomu terenu wynosi ok. 9 m 3. Wymiary komina w przyziemiu to ok 0,7 × 0,7 m 4. Stan techniczny komina dobry bez rys i spękań. W jednym z kanałów wewnętrznych komina jest wpuszczony typowy stalowy komin od kotła gazowego znajdującego się w kotłowni budynku. Należy odłączyć komin stalowy od kotła i wyciągnąć komin z otworu komina murowanego. Rozbiórkę proponuje się wykonać z rusztowania ustawionego z trzech stron komina, systemem ręcznego rozkuwania poszczególnych warstw cegieł. Z uwagi na dobrą jakość cegieł istnieje możliwość ich dalszego wykorzystania. Elementy rozbiórkowe segregować w następujący sposób: elementy stalowe oddzielnie, do wywiezienia do skupu złomu; cegły nadające się do wykorzystania – do pojemnika i do wywiezienia w miejsce wbudowania; gruz – do pojemnika odrębnego w celu wywiezienia na wysypisko śmieci. Czynności po rozbiórce komina: · Fragment elewacji odkryty po rozbiórce komina należy doprowadzić do oryginalnego stanu i zachować szachulcowy układ elewacji, brakujące fragmenty drewna i tynku odtworzyć i uzupełnić · Czynności po rozbiórce komina należą do zakresu prac przy elewacji. VI Remont elewacji Uzupełnienie lub wymiana licznych spękań oraz ubytków tynku. Uzupełnienie lub wymiana elementów drewnianych. Zalecana wymiana skorodowanych elementów lub ewentualnie wzmocnienie. Malowanie elementów tynkowanych farbą elewacyjna wg projektu. Impregnacje oraz malowanie elementów drewnianych. UWAGA! W remontowanym budynku znajduje się czynne przedszkole.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 3.600,00 złotych, słownie : trzy tysiące sześćset złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Kaczorach Nr rachunku : 82 8945 0002 0010 0120 2000 0050 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Modernizacja budynku Przedszkola Publicznego w Dziembówku – Etap I 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądza, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.), które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty: a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie określa się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach