Przetargi.pl
Modernizacja budynku nr 21 oraz dostosowanie pomieszczeń do badań kierowców.

Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-755 Warszawa, Krasińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 852 689, 261 852 309, , fax. 261 852 715
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    Krasińskiego 54/56
    01-755 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 852 689, 261 852 309, , fax. 261 852 715
    REGON: 1013218800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiml.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku nr 21 oraz dostosowanie pomieszczeń do badań kierowców.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynku nr 21 oraz dostosowanie pomieszczeń do prowadzenia badań symulatorowych, psychologicznych i polisomnograficznych kierowców. Budynek usytuowany jest w Warszawie, przy ul. Krasińskiego 54/56. Realizacja inwestycji odbywać się będzie w systemie zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Integralną częścią Programu Funkcjonalno -Użytkowego są: a. Tabela Wykończenia pomieszczeń; b. Specyfikacja wyposażenia. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w niniejszej specyfikacji (w tym załącznikach do niej) służą jedynie ustaleniu wymaganego standardu. Jeśli w opisach zamieszczonych w SIWZ (i załącznikach) występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych do tych, którymi posłużył się Zamawiający. 2. Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie pn.: „Modernizacja budynku nr 21 oraz dostosowanie pomieszczeń do badań prowadzenia badań symulatorowych, psychologicznych i polisomnograficznych kierowców” polegające w szczególności na: a. Opracowaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem koniecznych uzgodnień i pozwoleń w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy (dalej również jako: „PFU”); b. Wykonaniu robót budowlanych na podstawie sporządzonego projektu, zatwierdzonego przez Zamawiającego; c. Sporządzeniu dokumentacji powykonawczej; d. zgłoszeniu lub uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, jeśli będzie konieczna. 3. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia został określony w: a. Programie Funkcjonalno - Użytkowym – załącznik nr 1 do SIWZ; b. Wymogach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wzorze umowy. Załącznikiem nr 1 do SIWZ są nośniki elektroniczne: Programu Funkcjonalno - Użytkowego;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej kwocie: 30 000,00 (słownie: trzydzieści tysięcy) PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza uznaje się datę wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Termin wniesienia wadium upływa 24.08.2018 r. o godz. 10.00. Oznacza to, że w momencie otwarcia ofert na koncie Zamawiającego musi znaleźć się odpowiednia wartość wadium. 5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 7. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A., nr konta: 35 1240 6247 1111 0000 4976 2110. 9. Wnoszone jako wadium poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na każde wezwanie Zamawiającego oraz muszą obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium w wyniku okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) uPzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Forma dokumentu: Oświadczenie, o którym mowa powyżej musi być złożone w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach