Przetargi.pl
Modernizacja budynku biurowego przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 082 5630450
  • Data zamieszczenia: 2016-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57 57
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 082 5630450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku biurowego przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku biurowego przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie. Zakres robót obejmuje m.in.: - prace przygotowawcze (tj.: zabezpieczenie folią ochronną okien, ślusarki drzwiowej, parapetów, kostki brukowej), - roboty wodno - kanalizacyjne, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, - roboty remontowe: (m.in.: wyrównanie podłoży gruntowych; wykonanie izolacji przeciwwilgociowej; wykonanie izolacji termicznej; wykonanie podłoża pod posadzki; wykonanie okładzin podłogowych z płytek GRES; wykucie ościeżnic z muru w pomieszczeniu sanitarnym; wzmocnienie stropu belkami stalowymi - nadproża po likwidacji ścianek działowych w pomieszczeniu sanitariatu; montaż kratek wentylacyjnych; otynkowanie ścian tynkiem II kat. do okładzin ścian pomieszczenia sanitarnego; oczyszczenie tynku na suficie oraz uzupełnienie bruzd po wykonanej instalacji elektrycznej; miejscowe szpachlowanie dla wykonania malowania ścian i sufitów; wykonanie okładzin ścian z kamieni sztucznych na ścianach i przy drzwiach; wykonanie cokolików z fasetką; wykonanie okładziny schodów klatek schodowych; montaż nowych drzwi z ościeżnicami; wymiana okładziny schodów wejściowych na okładziny antypoślizgowe z kamienia naturalnego) - uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. Powyższy zakres robót jest nierozdzielny z poniższymi przedmiarami robót. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określony został w przedmiarach robót (załącznik nr 1a do SIWZ - instalacja wod. - kan., załącznik nr 1b do SIWZ - instalacja c.o., załącznik nr 1c do SIWZ - wzmocnienie stropu w pom. WC, załącznik nr 1d do SIWZ - remont świetlicy, załącznik nr 1e do SIWZ - remont schodów wiatrołapu). 3. Załączone przedmiary robót mogą posłużyć wykonawcy wyłącznie jako materiał pomocniczy do wyceny wynagrodzenia ryczałtowego robót objętych przedmiotem zamówienia. Ilości podane w przedmiarach należy traktować jako ilości przybliżone. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 4. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia (nieobowiązkowo). W przypadku zauważonych rozbieżności wykonawca powinien porozumieć się z zamawiającym i uzyskać informacje na zasadach określonych w niniejszej dokumentacji. 5. Wykonawca sporządzi oraz przekaże zamawiającemu harmonogram robót w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. 6. Wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu umowy muszą: - być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem (w tym w szczególności Prawem budowlanym i Ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych), - posiadać wymagane prawem deklaracje lub certyfikaty zgodności i oznakowanie, - być nowe i nieużywane. 7. Wszystkie nazwy i znaki firmowe (handlowe, towarowe) wyrobów budowlanych oraz inne określenia mogące jednoznacznie wskazywać na konkretnego producenta/dostawcę/wytwórcę użyte w opisie przedmiotu zamówienia maja wyłącznie na celu dokładne opisanie przedmiotu zamówienia i powinny być uznane jako służące określeniu parametrów materiałów lub wyrobów budowlanych. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne materiały lub wyroby budowlane o tych samych lub lepszych parametrach. Ciężar udowodnienia, iż produkt jest równoważny spoczywa na wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez zamawiającego. UWAGA! 1) Prace remontowo-budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie, co może wymagać zmian godzin wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych na wypadek dużych uciążliwości; 2) Zalecane jest aby prace wymagające zajęcia parkingu lub o dużym natężeniu hałasu wykonywane były w soboty i dni wolne od pracy; 3) Prace remontowo - budowlane mogą być wykonywane w dni robocze w godzinach: od 7:00 do 19:00. 4) Wykonawca (z pomocą zamawiającego) będzie odpowiedzialny za taką organizację swoich robót, aby umożliwiały one ciągłą pracę w obiekcie (w tym m.in.: zabezpieczenia stref roboczych w godzinach urzędowania uwzględnionych w planie BIOZ); 5) Zamawiający zastrzega sobie przy realizacji instalacji c.o., prawo przeprowadzenia konsultacji z konserwatorem instalacji c.o. (Przedstawicielem Zamawiającego); 6) Zamawiający zastrzega sobie w czasie prowadzenia robót remontowych, prawo przeprowadzenia konsultacji z architektem wnętrz (Przedstawicielem Zamawiającego)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Zamawiający nie będzie żądał od wykonawcy, którego oferta okaże się najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach