Przetargi.pl
Modernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Gryfino – postępowanie III

Nadleśnictwo Gryfino ogłasza przetarg

  • Adres: 74100 Gryfino, ul. 1 Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4162259, 4163514 , fax. 091 4647552
  • Data zamieszczenia: 2017-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Gryfino
    ul. 1 Maja 4
    74100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4162259, 4163514, fax. 091 4647552
    REGON: 81053913700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Gryfino – postępowanie III
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony był na trzy części, które stanowiły odrębne zadania. Wykonawca mógł złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części. Zamawiający nie ograniczył liczby części zamówienia, które zamierzał udzielić jednemu Wykonawcy. Część 1 –przebudowa części pomieszczeń na I piętrze na potrzeby archiwum i pomieszczenia kasy w budynku Nadleśnictwa Gryfino – roboty ogólnobudowlane oraz w zakresie instalacji elektrycznych. Pozwolenie na budowę 514/2016 z dnia 17 listopada 2016 r., wydane przez Starostę Gryfińskiego (AB.6740.4.199.2016.AM.) Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy (art. 36 ust. 1 pkt 4 – Prawo budowlane). Część 2 - wykonanie izolacji pionowych ścian piwnic oraz poziomych posadzek na gruncie; Część 3 - budowa instalacji klimatyzacji i wentylacji w budynku Nadleśnictwa Gryfino. Pozwolenie na budowę 587/2013 z dnia 18 listopada 2013 r., wydane przez Starostę Gryfińskiego (AB.6740.4.297.2013.GK). Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy (art. 36 ust. 1 pkt 4 – Prawo budowlane). Szczegółowy zakres prac do wykonania określała dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 9A, 9B, 9C do SIWZ, składająca się z: projektów (wykonawczych i budowlano – wykonawczych); Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarów robót (materiał pomocniczy, dołączony do dokumentacji projektowej, celem ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty. Podane w przedmiarach podstawy ilości należy traktować jako orientacyjne). W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (w stosunku do każdej części zamówienia) odniesienia do normy, aprobaty, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy PZP, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Zamawiający informuje, że zaoferowany produkt nie może mieć parametrów gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Każdorazowo, gdy wskazana jest w SIWZ lub załącznikach norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna lub inny system referencji technicznych, należy przyjąć, że dopuszczalne jest rozwiązanie „równoważne”. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane, w odniesieniu do każdej części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach