Przetargi.pl
Modernizacja budynków użyteczności publicznej oraz dalszy rozwój Infrastruktury drogowej na terenie Gminy Moskorzew

GMINA MOSKORZEW ogłasza przetarg

  • Adres: 29-130 Moskorzew, 42
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MOSKORZEW
    42
    29-130 Moskorzew, woj. świętokrzyskie
    REGON: 151398971
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.moskorzew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynków użyteczności publicznej oraz dalszy rozwój Infrastruktury drogowej na terenie Gminy Moskorzew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - Dalszy rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Moskorzew obejmuje realizację następujących zadań: Zadanie 1. Przebudowa drogi gminnej Nr 350006T w miejscowości Chlewice na odcinku o długości 730m (ul. Polna)W zakres robót wchodzą; roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie warstwy dolnej i górnej podbudowy z kruszyw łamanych, wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej o średniej grubości 5 cm, wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych o grubości 10 cm na szerokości 0,50 mZadanie 2. Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Chlewice Nr 350013T na odcinku o długości 820 m (ul. Strażacka)W zakres robót wchodzą; roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, mechaniczne ścinanie istniejących poboczy, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno-asfaltowej o średniej grubości 5 cm, wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych o grubości 10 cm na szerokości 0,50 mZadanie 3. Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Chlewice Nr 350006T na odcinku o długości 490 m(ul. Partyzantów)W zakres robót wchodzą; roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, mechaniczne ścinanie istniejących poboczy, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno-asfaltowej o średniej grubości 5 cm, wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych o grubości 10 cm na szerokości 0,50 mZadanie 4. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chebdzie Nr 350011T na odcinku o długości 855 mW zakres robót wchodzą; roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie warstwy dolnej i górnej podbudowy z kruszyw łamanych, wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej o średniej grubości 5 cm, wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych o grubości 10 cm na szerokości 0,50 mZadanie 5.Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Moskorzew dz. nr 11/14 na odcinku o długości 90 m.W zakres robót wchodzą; roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych, wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej o grubości 5 cm, wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych o grubości 10 cm na szerokości 0,50 mZadanie 6. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Mękarzów dz. nr 1550/1 na odcinku o długości 256 m.W zakres robót wchodzą; roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych, wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej o grubości 5 cm, wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego, wykonanie poboczy z kruszyw łamanych o grubości 10 cm na szerokości 0,50 mPrzedmiot zamówienia dotyczący części 1 zamówienia opisano szczegółowo w: przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 10 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) – Opis przedmiotu zamówienia – CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA projekcie umowy - załącznik nr 2 – wzór umowy – CZĘŚĆ 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Moskorzew obejmuje realizację następujących zadań:Zadanie 1. Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w PrzybyszowieLokalizacja: Przybyszów 22, 29-130 Moskorzew, działka nr 106, obręb PrzybyszówZakres robót do wykonania:1. Roboty rozbiórkowe2. Wymiana pokrycia3. Strop, poddasze4. Instalacja elektryczna i odgromowa5. Instalacja wodno – kanalizacyjna 6. Ocieplenie budynku i fundamentów7. Roboty zewnętrzne – podjazd dla niepełnosprawnych8. Roboty wykończeniowe i pozostałeZadanie 2. Modernizacja budynku OSP w LubachowachLokalizacja: Lubachowy 10, 29-130 Moskorzew, działka nr 34/1, obręb LubachowyZakres robót do wykonania:1. Roboty rozbiórkowe:2. Wymiana pokrycia3. Strop, poddasze (nad salą)4. Instalacja elektryczna i odgromowa5. Instalacja wodno – kanalizacyjna 6. Ocieplenie budynku i fundamentów7. Roboty wykończeniowe pozostałe8. Roboty zewnętrzne podjazd dla niepełnosprawnychPrzedmiot zamówienia dotyczący części 2 zamówienia opisano szczegółowo w: przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 11 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) – Opis przedmiotu zamówienia – CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA wzorze umowy - załącznik nr 2 - wzór umowy – CZĘŚĆ 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: dla części 1: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) dla części 2: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.).3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej. (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu, który zabezpieczenia wadialnego dokonał).4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:Nr rachunku: 50 8525 0002 0020 0200 0013 0285z dopiskiem „Wadium" i numer referencyjny: GKZ.271.1.4.2023 i nr części zamówienia6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrzeżeniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy PZP.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczeniaa wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:1) spełnienia warunków udziału w postępowaniu2) niepodlegania wykluczeniu2. Oświadczenia o których mowa w ust. 1 należy złożyć zgodnie z odpowiednim wzorem stanowiącym załączniki do SWZ. Oświadczenia te dla podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających zasoby składane są oddzielnie dla każdego z tych podmiotów. Oświadczenia wrazz ofertą składane są w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA - Dalszy rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Moskorzew - w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:1) wykonanych robót.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:• co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub remontem dróg/drogi o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto.Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót w tym co najmniej 1 przedsięwzięcia związanego z budową lub przebudową lub remontem drogi/dróg.Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego. DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA - Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Moskorzew - w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:1) wykonanych robót.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:• jedną robotę budowlaną zrealizowaną w systemie wybudujw ramach której wykonano roboty związane z budową lub/i rozbudową lub/i przebudową lub/i modernizacją lub/i remontem budynku o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto.Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:• jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, a także legitymuje się co najmniej rocznym doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SUMOWANIA ROBÓT BUDOWLANYCH.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach