Przetargi.pl
Modernizacja budynków =H= i =K= Politechniki Rzeszowskiej realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. =Likwidacja zagrożeń pożarowych i modernizacja budynków dydaktycznych H i K Wydziału Chemicznego oraz Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Politechniki Rzeszowskiej=

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Wincentego Pola 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 86-51-105 , fax. 017 8651075
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    ul. Wincentego Pola 2 2
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 86-51-105, fax. 017 8651075
    REGON: 00017490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynków =H= i =K= Politechniki Rzeszowskiej realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. =Likwidacja zagrożeń pożarowych i modernizacja budynków dydaktycznych H i K Wydziału Chemicznego oraz Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Politechniki Rzeszowskiej=
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynków H i K , realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. =Likwidacja zagrożeń pożarowych i modernizacja budynków dydaktycznych H i K Wy-działu Chemicznego oraz Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Politechniki Rzeszowskiej= Charakterystyka obiektu: Kompleks budowlany z lat 70. XX w.; 3-kondygnacyjny podpiwniczony o wysokości ok. 17 m n.p.t., położony przy Al. Powstańców Warszawy 6 w Rzeszowie, pełniący funkcję dydaktyczno - naukową Politechniki Rzeszowskiej. Składa się z dwóch równoległych części (trzykondy-gnacyjnej, północnej - budynek H i dwukondygnacyjnej, południowej - budynek K), połączonych ze sobą przewiązkami. Budynki posiadają prostą formę prostopadłościanów przykrytych dachami płaskimi (stropodachy wentylowane) i są częściowo podpiwniczone. W budynkach znajdują się sale dydaktyczne, wykładowe, gabinety naukowe itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla zadania częściowego nr 1: 40 000.00 PLN Dla zadania częściowego nr 2: 20 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych w tym również: a) nie zalega z uiszczaniem podatków. b) nie zalega z uiszczaniem składek ZUS. 2.Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. uzyskał w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych średnioroczny przychód netto nie mniejszy niż dla zadania częściowego nr 1 - 6,5 mln zł, dla zadania częściowego nr 2 - 3, 5 mln zł , a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 3. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie podobnego zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) tj. dla: =zadania częściowego nr 1 (elewacja bud. H) - dwóch zamówień o łącznej wartości co najmniej 3 mln zł, podobnych do przedmiotu zamówienia (docieplenia elewacji metodą lekką-mokrą),w tym conajmniej jedno w systemie projektowanym, =zadania częściowego nr 2 (instalacja c.o. w bud. H i K) - dwóch zamówień o łącznej wartości co najmniej 1 mln zł, podobnych do przedmiotu zamówienia (remont instalacji c.o.), ze wskazaniem o rodzaju i wartości, daty i odbiorcy wykonanych robót, poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały zrealizowane z należytą starannością. b) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi pełne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: =dla zadania częściowego nr 1 (elewacja budynku H) : 1) budowlano-konstrukcyjnej, 2) instalacji elektroenergetycznych, =dla zadania częściowego nr 2 (instalacja c.o. w budynkach H i K): 1) instalacji sanitarnych, 2) instalacji elektroenergetycznych, w liczbie co najmniej po 1 osobie w każdej z branży, jak również przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca (będzie dysponował) osobami o których mowa w niniejszym punkcie - przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. c) dysponuje lub będzie dysponował sprzętem technicznym w zakresie rodzaju i ilości koniecznej do realizacji zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca =będzie dysponował= sprzętem technicznym o którym mowa w niniejszym punkcie przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Oceny spełnienia w wym warunków Zamawiający dokona w systemie 0-1 tzn. spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Na potwierdzenie w wym warunków należy przedłożyć dokumenty i oświadczenia opisane i wymienione w pkt. 10 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 5. Sprawozdanie finansowe albo jego części (rachunek zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, natomiast w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z którego wynika, że średnioroczny przychód netto wyniósł nie mniej niż: dla zadania częściowego nr 1 - 6,5 mln zł ; dla zadania częściowego nr 2 - 3,5 mln zł.. 6. Oświadczenie z wykazem podstawowego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie niezbędnych narzędzi i urządzeń, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi =będzie dysponował= 8. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych z załączeniem uprawnień budowlanych (bez ograniczeń) w niżej wymienionych specjalnościach oraz aktualnymi zaświadczeniami z branżowych Izb Budowlanych: 9. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: = zadanie częściowe nr 1. (elewacja budynku H) : 1) budowlano-konstrukcyjnej, 2) instalacji elektroenergetycznych, = zadanie częściowe nr 2. (instalacja c.o. w budynkach H i K): 1) instalacji sanitarnych, 2) instalacji elektroenergetycznych, 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, =którymi będzie dysponował= 11. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót: = w odniesieniu do zadania częściowego nr 1 - co najmniej dwóch zamówień o łącznej wartości co najmniej 3 mln zł, podobnych do przedmiotu zamówienia (docieplenia elewacji metodą lekką-mokrą), = w odniesieniu do zadania częściowego nr 2 - co najmniej dwóch zamówień o łącznej wartości co najmniej 1 mln zł, podobnych do przedmiotu zamówienia (remont instalacji c.o.), wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły końcowe odbiorów robót potwierdzone przez inwestora), 12.W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, grupa wykonawców, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne lub treści umowy s.c. 13. Oświadczenie wykonawcy z art. 22 i 24

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach