Przetargi.pl
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi

Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, Nowa Wieś n/n
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 6406339
  • Data zamieszczenia: 2015-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi
    Nowa Wieś n/n n/n
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 55 6406339
    REGON: 17020393200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sztum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy są roboty budowlane polegające na modernizacji boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: 1) Geodezyjne wytyczenie obrysu boiska, 2) Korytowanie do gł. 15 cm miejsc wykraczających poza obrys istniejącego boiska, 3) Wyprofilowanie i dogęszczenie dna koryta oraz wykonanie warstwy odsączającej, 4) Wykonanie płyty betonowej jako podbudowy boiska, 5) Wykonanie dylatacji, 6) Wykonanie syntetycznej polipropylenowej nawierzchni zgodnie z zaleceniami producenta, 7) Oznakowanie na nawierzchni linii boisk, 8) Wykonanie odwodnienia, 9) Wykonanie niwelacji terenu przyległego z obsianiem trawą, 10) Dostosowanie dolnego naciągu piłko chwytu do wysokości projektowanej nawierzchni, 11) Wyposażenie boisk w sprzęt sportowy. Fundamenty do ich montażu wykonać jako monolityczne, 12) Wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa, projekt budowlany, uzgodnienia branżowe i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) opracowane przez SPEED Invest Sp. z o.o. ul. Kuszników 20/1, 03-272 Warszawa, z których treścią Wykonawca oświadcza, iż się zapoznał. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych lub lepszych, co do jakości i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. Wniosek o użycie urządzenia lub materiału równoważnego Wykonawca jest zobowiązany złożyć przed wbudowaniem i uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na jego zastosowanie. Wniosek musi zawierać parametry proponowanego materiału lub urządzenia umożliwiające ocenę czy jest to element równoważny pod względem jakości do pierwotnie przyjętego do realizacji zadania oraz musi zawierać pozytywną opinię inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: 3 700 PLN (słownie: trzy tysiące siedemset zł) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr: 10 8309 0000 0002 8405 2000 0050 przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego 3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3. w gwarancjach bankowych, 3.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu oryginał odpowiedniego dokumentu Wykonawca załączy do oferty w odrębnej kopercie . 5. Zamawiający nie dopuszcza stosowania w dokumentach gwarancyjnych i poręczeniach , zapisów uzależniających ich realizację od czynności lub oświadczeń osób trzecich albo Wykonawcy. Dokumenty nie spełniające powyższego warunku, nie będą uwzględniane jako wypełnienie obowiązku złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sztum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach