Przetargi.pl
modernizacja boiska w Zespole Szkół Specjalnych nr 1 w Zielonej Górze.

Zespół Szkół Specjalnych Nr 1 w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-515 Zielona Góra, ul. Piastowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 458 26 06 , fax. 68 458 26 06
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Specjalnych Nr 1 w Zielonej Górze
    ul. Piastowska 9
    65-515 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 458 26 06, fax. 68 458 26 06
    REGON: 97123406800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/zss1_zielonagora

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizacja boiska w Zespole Szkół Specjalnych nr 1 w Zielonej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane pn. modernizacja boiska w Zespole Szkół Specjalnych nr 1 w Zielonej Górze CPV – 45212221-1 – Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 1.2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu boiska szkolnego polegającego na wymianie sprzętu sportowego i piłkochwytów , wykonania nowej nawierzchni boiska ze sztucznnej trawy wielofunkcyjnej o wymiarach 35mx28 m (980m2) oraz wykonania zieleni. 1.3. Inwestycja zlokalizowana jest w Zielonej Górze przy ul. Piastowskiej 9 na terenie działki nr 73, obręb 27. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 SIWZ oraz w dokumentach , o których mowa w pkt. 1.4. SIWZ. 1.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ oraz dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych ( STWiORB) stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ, oraz informacjami zawartymi w załączniku nr 3 do SIWZ , z zastrzeżeniem pkt.1.5. SIWZ. 1.5. W ramach zadania inwestycyjnego należy wykonać w szczególności: a) roboty rozbiórkowe - roboty ziemne, demontaż bramek stalowych, koszy do koszykówki , rozebranie piłkochwytów wraz z wywozem. Elementy stalowe należy złożyć w miejsce wskazane przez Inwestora, b) ułożenie obrzeży betonowych i wyrównanie nawierzchni asfaltowej tłuczniem, c) ułożenie nawierzchni boiska ze sztucznej trawy wielofunkcyjnej z wyznaczeniem dyscyplin, b) montaż sprzętu sportowego (wyposażenie boiska), e) montaż piłkochwytów , f) wykonanie zieleni. 1.6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na minimalny okres 36 miesięcy . Uwaga: Dodatkowa gwarancja dla robót (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w Rozdziale III pkt 4.2. SIWZ. Termin gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się z dniem odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 1.7. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 1.8.Wykonawca , którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni , zobowiązany będzie złożyć, zgodnie z wyborem Wykonawcy na wykonanie płyty boiska sposobem 1 lub na wykonanie płyty boiska sposobem 2 – opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ wykonanie płyty boiska sposobem 1: a) Autoryzację producenta systemu trawy syntetycznej, wystawionej dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię, b) Kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzającą wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry, potwierdzoną przez jej producenta, c) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia, d) Certyfikat lub deklarację zgodności z normą PN-EN 15330-1:2014, e) próbkę oferowanej sztucznej trawy nawierzchni o wymiarach minimum 20 cm x 20 cm z metryczką producenta. wykonanie płyty boiska sposobem 2: f) Autoryzację producenta systemu trawy syntetycznej, wystawionej dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię, g) Kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzającą wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry, potwierdzoną przez jej producenta, h) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia, i) Certyfikat lub deklarację zgodności z normą PN-EN 15330-1:2014 , j) próbkę oferowanej sztucznej trawy nawierzchni o wymiarach minimum 20 cm x 20 cm z metryczką producenta. 2. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość inwestycji stanowiącą załącznik do umowy, obejmującą również szkody wyrządzone przez Podwykonawców . W przypadku gdy upłyną lub upłynie termin ważności polisy ubezpieczeniowej OC, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu aktualnego ubezpieczenia na okres obowiązywania umowy. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę : 1) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę w rozumieniu przepisów art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy ( tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm. ) osoby bezpośrednio wykonujące czynności niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu: - robót rozbiórkowych, - robót ziemnych, - robót związanych z ułożeniem nawierzchni boiska ze sztucznej trawy wielofunkcyjnej wraz z wyposażeniem boiska, - robót związanych piłkochwytem. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób wykonujących ww. zakres prac. Uwaga! Za niezrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa z § 3 ust. 5 umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 1000,00 zł brutto. 2) Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę winno trwać przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział przy realizacji zamówienia. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia tj. osób wykonujących czynności bezpośrednio związanych z robotami rozbiórkowymi, robotami ziemnymi, robotami związanymih z ułożeniem nawierzchni boiska ze sztucznej trawy wielofunkcyjnej wraz z wyposażeniem boiska oraz robotami związanymi z piłkochwytem. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do : a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę : 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ , 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 cz. I i II do SIWZ, 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 2. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy , który złożył ofertę –przekazuje Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.wrota.lubuskie.pl/zss1_zielonagora informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r,. poz. 798,650, 1637 i 1669) , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu . A w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 6 - do SIWZ. 3. dokumenty i próbki zgodnie ze wskazaniami , o których mowa w pkt. 1.9. SIWZ -na potwierdzenie , że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 4. Jeżeli Wykonawca , wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w pkt 2.1 SIWZ polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów na zasadach w art. 22a ustawy Pzp, a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 3.1.2) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby. 5. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, którzy nie są podmiotami , o których mowa w pkt 3.4. SIWZ , a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt 3.1.2) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenie tych Podwykonawców . 6. Z treści dokumentów i oświadczeń , o których mowa w pkt 3.1 -3.5. SIWZ musi wynikać jednoznacznie , iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3.3.3) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.7.SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , zgodnie z wymaganiami pkt 3.7. SIWZ. 9. Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów: a. Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający, b. Formularz oferty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę. Zaistniałe w załącznikach różnice lub błędy nie mające wpływu na treść oferty nie będą skutkować odrzuceniem oferty, c. Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty lub wykluczenie Wykonawcy z uwzględnieniem art. 26 ust. 2 i 3 PZP. 10. Dowodami, o których mowa w pkt 3.3.1). SIWZ, są: 10.1. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10.2. w przypadku zamówień na roboty budowlane – inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 3.10.1. SIWZ; 10.3. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt .3.10.1. SIWZ; 10.4 W przypadku, gdy roboty budowlane, dostawy lub usługi wskazane w wykazie , o którym mowa w pkt 3.3.1). SIWZ , zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego , Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt.3.10.SIWZ; 10.5.W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt 3.3.1) SIWZ budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika, że zamówienia nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów, bezpośrednio Zamawiającemu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach