Przetargi.pl
Modernizacja boiska Orlik w ramach zadania pn.: „Remont kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Wadowicach

Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, Pl. Jana Pawła II 23
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach
    Pl. Jana Pawła II 23
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    REGON: 000526423
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boiska Orlik w ramach zadania pn.: „Remont kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Wadowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ,,Modernizacja boiska Orlik w ramach zadania pn.: „Remont kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Wadowicach” które obejmuje wykonanie remontu boiska sportowego wraz z urządzeniami towarzyszącymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowaWykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).2. Zdolność techniczna lub zawodowa1) Posiadanie wiedzy i doświadczeniaWykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających, czy roboty te zostały wykonane należycie:co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu lub modernizacji (obejmującej wymianę lub wykonanie nawierzchni) boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej o powierzchni minimum 800 m².2) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówieniaWykonawca musi mieć do dyspozycji osobę legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska, jakie zostaną tej osobie powierzone.W szczególności Wykonawca będzie dysponował osobami na wymienione w poniższej tabeli stanowiska.Kierownik budowy Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymiw specjalności konstrukcyjno-budowlaneja) Przez posiadanie uprawnień budowlanych, wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 poz. 682). Uprawnienia budowlane (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.b) Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jedn. Dz. U.z 2023 poz. 682), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych - ustawa z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2023 roku, poz. 334)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach