Przetargi.pl
Modernizacja boiska ORLIK przy Szkole Podstawowej nr 2 w Tucholi

Gmina Tuchola ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, plac Zamkowy 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchola
    plac Zamkowy 1
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092351156
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boiska ORLIK przy Szkole Podstawowej nr 2 w Tucholi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem inwestycji jest modernizacja boiska ORLIK przy Szkole Podstawowej nr 2 w Tucholi.W ramach zadania przewiduje się modernizację istniejącego obiektu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Tucholi w następującym zakresie:1) naprawę nawierzchni trawiastej na boisku do piłki nożnej, obejmującą:a) wymianę zniszczonej trawy syntetycznejb) mechaniczne oczyszczenie podbudowy boiska z zanieczyszczeńc) wyrównanie podbudowyd) wypełnienia i rozprowadzenie granulatu na powierzchni boiskae) szczotkowanie miękkie wyczyszczonego boiska w celu wyrównania nawierzchni po uzupełnieniu granulatuWymiana nawierzchni nie obejmuje kosztów utylizacji trawy2) naprawę ogrodzenia całego kompleksu, obejmującą:a) wymianę drutów naciągających siatkęb) wymianę fragmentów siatkic) oczyszczenie i pomalowanie słupów ogrodzeniowych3) naprawę piłkochwytów, obejmującą:a) oczyszczenie i pomalowanie słupów b) wymianę siatkic) wymianę obciążników naciągających siatkę4) remont zaplecza sanitarno – szatniowego, obejmującego:a) wymianę lamp oświetleniowych ze świetlówkowych na typu LEDb) pomalowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymic) pomalowanie ścian farbami olejnymi5) naprawę elementów boiska wielofunkcyjnego, obejmującą:a) wyczyszczenie płyty boiskab) usuniecie zniszczonych fragmentów nawierzchni poliuretanowej i wykonanie w tych miejscach nowej nawierzchni w technologii EPDM na podbudowie elastycznej typu ETc) pomalowanie linii boisk do koszykówki i siatkówkid) wymianę koszy do koszykówki – tablice i obręcze z siatkąMinimalne wymagania dot. nawierzchni z trawy syntetycznej: Nawierzchnia z włókien polietylenowych, z wypełnieniem granulatem EPDM szary z recyklingu Długość włókna monofilamentowego nad podkładem: min. 50 mm1. Dtex: min. 13.500, 2. Ciężar włókna: min. 1.200 gr/m23. Grubość włókna: min. 360 µm 4. Waga całkowita nawierzchni: min. 2.450 gr/m2 5. Ilość pęczków: min. 8 400 pęczków/m2 6. Ilość włókien: min. 100.800/m2 7. Profil/kształt włókna: karo, diament 8. Kolor: min. dwa kolory włókien w jednym pęczku9. Wytrzymałość włókna na wyrywanie: min. 48 N;10. Wytrzymałość łączenia klejonego: min. 150 N 11. Przepuszczalność wody przez nawierzchnię: min. 2 400 mm/h 12. Przepuszczalność wody przez cały system: min. 1600 mm/h Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów, dotyczący systemu nawierzchni z trawy syntetycznej:1) autoryzacja producenta nawierzchni wystawiona na wykonawcę z określeniem miejsca 2) wykonywania prac (miejsce wybudowania, nazwa inwestycji) wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta; 3) kartę techniczną nawierzchni z trawy syntetycznej poświadczona przez producenta z określeniem miejsca wykonywania prac (miejsce wbudowania, nazwa inwestycji); 4) kartę techniczną wypełnienia EPDM z recyklingu w kolorze szarym poświadczona przez producenta z określeniem miejsca wykonywania prac (miejsce wbudowania, nazwa inwestycji);5) Świadectwo higieny (Atest PZH) dla trawy i wypełnienia; 6) Kompletny raport z badań przeprowadzonych przez akredytowane laboratorium FIFA laboratorium np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd , Ercat, dotyczący oferowanego systemu nawierzchni ( trawa + wypełnienie – dopuszcza się raport na wypełnieniu SBR) potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com) Podręcznik 2015 oraz potwierdzający wymagane wszystkie minimalne parametry oferowanego systemu trawy syntetycznej dla poziomu FIFA Quality PRO;7) aktualny certyfikat FIFA Preferred Producer lub FIFA Preferred Provider wystawiony dla producenta trawy; 8) raport z badań testu Lisport na min. 300.000 cykli dla włókna oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez akredytowane i niezależne laboratorium zgodnie z normą EN 15306 „Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych – narażenie trawy na oddziaływania”.3.3. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót:- najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę;- wskaże osoby funkcyjne budowy, wraz ze złożonymi przez nie oświadczeniami o podjęciu obowiązków kierownika budowy i robót.3.4. Wykonawca, który będzie realizował przedmiotową inwestycję, zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane.3.5. Mimo, iż rozliczenie zadania jest ryczałtowe, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu dostarczył kosztorys ofertowy i powykonawczy – na potrzeby rozliczenia inwestycji przez Zamawiającego, wraz z zakresem rzeczowym wykonanych robót. Pomocniczo Zamawiający udostępnia przedmiar robót stanowiący kosztorys ofertowy służący do przygotowania oferty, który Wykonawca złoży najpóźniej w dniu podpisania umowy.3.6. Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, ze zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej.Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób kierujących budową i robotami, osób wykonujących usługi projektowe, geodezyjne oraz osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe.Zatrudnienie na podstawie umowy o prace wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, wykazu osób biorących udział w realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji i wskazaniem okresu obowiązywania umowy o pracę.3.7. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego.3.8. Wszelkie zaistniałe wątpliwości Wykonawca powinien konsultować z Zamawiającym.3.9. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany przez Zamawiającego.3.10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 –Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.).3.11. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są na stronie internetowejprowadzonego postępowanie. Link do postępowania dostępny jest na Profilu Nabywcy zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/tuchola
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach