Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 90-051 Łódź, Al. J. Piłsudskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 206 88 60 , fax. 42 206 88 61
- Data zamieszczenia: 2018-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o.
Al. J. Piłsudskiego 12 lok. 515
90-051 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 206 88 60, fax. 42 206 88 61
REGON: 10174588000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iml.biz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja bloku operacyjnego, centralnej sterylizatorni wraz z dobudową szybu windowego i łącznika” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Modernizacja bloku operacyjnego, centralnej sterylizatorni wraz z dobudową szybu windowego i łącznika”, lokalizacja: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej -Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35, zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi, STWiOR, przedmiarami robót, pozostałymi informacjami i rysunkami, stanowiącymi Załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 200 000,00 zł / dwieście tysięcy 00/100 złotych/przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: XIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA – SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – dokument składany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5- zgodnie z załącznikiem nr 8. Wykonawca składa ofertę tj.: a) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 oraz dokumenty składane wraz ofertą: b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, c) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ jeśli dotyczy. d) Stosowne pełnomocnictwo – jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej e) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika (oryginał lub notarialnie potwierdzony odpis stosownego pełnomocnictwa wystawionego lub udzielanego przez osoby do tego upoważnione) do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia f) Uprawdopodobnienie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa, jeśli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulic Wigury i Szkolnej w Głownie
Dodano: 2024-04-19 - „Modernizacja drogi gminnej”
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie robót dekarsko-ciesielskich w podziale na 5 części w celu poprawy standardu w budynkach gminnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
Dodano: 2024-04-19 - Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią do piłki nożnej wraz z kontenerowym zapleczem sanitarno-szatniowym i urządzeniami infrastruktury towarzyszącej
Dodano: 2024-04-19 - Adaptacja części budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Pocztowej w Przedborzu na pomieszczenia biurowe
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa wraz z częściową rozbiórką budynku Świetlicy Wiejskiej w Zglinnej Małej
Dodano: 2024-04-18 - „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica w Zgierzu”
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa drogi gminnej Jadzień - Osiny
Dodano: 2024-04-16 - Remont piwnic po zalaniu w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12
Dodano: 2024-04-16 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Proszeniu
Dodano: 2024-04-15