Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu ogłasza przetarg
- Adres: 42-700 Lubliniec, Grunwaldzka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 3532800; 34 3532810 , fax. 34 3562880
- Data zamieszczenia: 2018-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
Grunwaldzka 48
42-700 Lubliniec, woj. śląskie
tel. 34 3532800; 34 3532810, fax. 34 3562880
REGON: 00029278700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://wsnlc.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja bazy materialnej Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego 01 – etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Modernizacja bazy materialnej Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego 01 – etap II”. 2. Zakres robót budowlanych: - wymiana stolarki drzwiowej w części gabinetowej na parterze i I piętrze, - wymiana wykładzin podłogowych w części gabinetowej na parterze i I piętrze, - malowanie kompleksowe pomieszczeń, - montaż płytek ceramicznych na podłogach we wskazanych pomieszczeniach, - modernizacja toalet i sanitariatów polegająca na wymianie skrzydeł drzwiowych, - montaż stolarki przeciwpożarowej w pomieszczeniach magazynków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego w ING Bank Śląski S.A. O/Lubliniec nr 04 1050 1155 1000 0022 1665 1477. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Wojewódzki Szpital Neuropsychiatrycznego im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu (w sekretariacie - pok. Nr 13) lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie - opisanej „wadium". 6. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zaleca się Wykonawcy podanie numeru rachunku bankowego na jaki ma zostać przekazany zwrot wadium. 8. Zaleca się załączyć do oferty kserokopię dowodu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej (w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 roku w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych - Dz.U. Nr 80/2001, poz. 867) zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 3. obliczenie ceny należy dokonać poprzez opracowanie kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiaru metodą kalkulacji uproszczonej (w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 roku w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych - Dz. U. Nr 80/2001, poz. 867). 4. informacja o części zamówienia, jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty, 5. oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. 7 SIWZ, 6. w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), 7. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. zaleca się dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej w przypadku wnoszenia wadium w innej formie należy dokument zdeponować zgodnie z postanowieniami SIWZ dotyczącymi wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii branży wod-kan, c.o. oraz gazowej na terenie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała z podziałem na 2 części.
Dodano: 2023-11-22 - Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Tarnowskich Górach do obowiązujących przepisów ppoż. w zakresie przebudowy wewnętrznej instalacji hydrantowej oraz naświetli w korytarzu ewakuacyjnym
Dodano: 2023-11-10 - Podobne roboty jak w zamówieniu podstawowym pn. Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” zadania polegającego na budowie kolektorów słonecznych na terenie Gminy Siewierz - 39 instalacji
Dodano: 2023-10-25 - Gorzyce – budowa kotłowni gazowej i komina zewnętrznego w budynku gminnym przy ul. Kościelnej 15
Dodano: 2023-06-28 - Kompleksowe wykonanie instalacji C.O., C.W.U. i Z.W. w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27
Dodano: 2022-11-22 - Kompleksowe wykonanie instalacji C.O., C.W.U. i Z.W. w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 29
Dodano: 2022-11-22 - Kompleksowe wykonanie instalacji C.O., C.W.U. i Z.W. w 2 budynkach położonych w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27 i 29
Dodano: 2022-08-23 - Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Sośnicowice"
Dodano: 2021-06-07 - Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Gaszowice dotyczy części 2 - pompy ciepła
Dodano: 2021-05-24 - Modernizacja instalacji kanalizacyjnej w budynku głównym Zespołu Szkół, modernizacja instalacji kanalizacyjnej w budynku LO Zespołu Szkół
Dodano: 2021-03-08