Szpital Specjalistyczny w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. Rydygiera
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 106 207 , fax. (067) 212 40 85
- Data zamieszczenia: 2019-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Pile
ul. Rydygiera 1
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 672 106 207, fax. (067) 212 40 85
REGON: 12618200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalpila.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MIĘSO, WĘDLINY I PODROBY - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, wędlin, tłuszczu wieprzowego oraz podrobów, kości wieprzowych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą do Działu Żywienia Szpitala dwa razy w tygodniu, w godzinach od 6:30 do 13:00. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie partiami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; -wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ -aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, -oświadczenia wymienione w rozdziale 6 niniejszej SIWZ stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; -w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. -uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.Dla Wykonawców (w tym osób fizycznych i prawnych) mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie mają regulacje z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. Nr 1126). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 „Kosmatek”w Koninie w 2024 r.
Dodano: 2024-03-03 - Dostawa artykułów spożywczych.
Dodano: 2024-03-01 - Dostawa artykułów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od I do VI 2024 roku.
Dodano: 2024-01-17 - Dostawa mięsa i wędlin
Dodano: 2024-01-16 - Dostawa Drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie.
Dodano: 2023-12-27 - Dostawa Drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie.
Dodano: 2023-12-15 - Dostawa drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie
Dodano: 2023-12-15 - Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych do stołówek szkolnych w I połowie 2024 r
Dodano: 2023-12-12 - Dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich do Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie.
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie
Dodano: 2023-12-06