Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 72-003 Dobra, ul. Szczecińska 16A
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3113048 , fax. 0914241545
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Szczecińska 16A 16A
72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3113048, fax. 0914241545
REGON: 00053344600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Mierzyn, budowa parkingu przy cmentarzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Mierzyn, budowa parkingu przy cmentarzu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 7. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że: a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 pracę polegającą na układaniu kostki brukowej/betonowej o wartości nie niższej niż 100.000 zł brutto każda ze wskazanych prac. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że: a) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac drogowych). Osoba/osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz: o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3,4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Wykaz wykonanych prac podobnych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające (np. referencje, protokoły odbioru), że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, o których mowa w rozdziale V pkt 2 ppkt 3 lit. a, wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni jezdni ulicy 3 - go Maja w Dobrej - droga powiatowa nr 4388Z
Dodano: 2016-07-22 - Remont nawierzchni ulicy Polskiej w Goleniowie
Dodano: 2015-07-17 - Przebudowa ulicy Okrzei i Wodnej w Lipianach Odcinek 2 ulica Okrzei od km 0+934,70 do km 1+249,70
Dodano: 2015-04-28 - Remont nawierzchni ulicy Wrzosowej w Goleniowie
Dodano: 2014-08-06 - Wymiana nawierzchni dróg i chodników z płytek chodnikowych i elementów drogowych betonowych trylinka na nawierzchnie z kostki betonowej polbruk łącznie z wymianą krawężników obrzeży chodnikowych, wymiana odcinka instalacji wodociągowej (po istniejących trasach), wymiana trzech sztuk przykanalików kanalizacji deszczowej (po istniejących trasach) z wymianą wpustów oraz wymiana lamp oświetleniowych łącznie z liniami zasilającymi (po istniejących trasach) w Koszalinie przy ul. Rejtana 11 - 15, (Działka 31/2, obręb 19).
Dodano: 2014-05-19 - Budowa włączenia drogi gminnej ulicy Wiśniowej z drogą wojewódzką ul. Leśna w Darłowie
Dodano: 2014-03-12 - Przebudowa ulicy Akacjowej w Szczecinku - etap I
Dodano: 2013-10-01 - Budowa drogi- ulica Witolda Lutosławskiego w Darłowie
Dodano: 2013-09-12 - Budowa ulicy Nagietkowej, Makowej i Fiołkowej w Darłowie
Dodano: 2013-07-31 - Remont chodnika na ulicy Budziszyńskiej od posesji nr 41 do ulicy Inowrocławskiej w Szczecinie
Dodano: 2013-07-25