Przetargi.pl
Miasteczko rekreacji i ruchu drogowego w Kończewicach

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 572224100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Miasteczko rekreacji i ruchu drogowego w Kończewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Miasteczko rekreacji i ruchu drogowego w Kończewicach”. Przewiduje się realizację zamówienia przy współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach działania 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1) budowę miasteczka rowerowego: a) wykonanie koryta; b) wykonanie warstwy odsączającej z piasku; c) wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa wapiennego frakcji 0/63 mm; d) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa twardego frakcji 0/31,5 mm; d) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – bitumicznej asfaltowej; e) wykonanie oznakowania poziomego; f) wykonanie oznakowania pionowego; 2) budowę parkingu dla samochodów osobowych -10 stanowisk: a) wykonanie koryta; b) wykonanie warstwy odsączającej z piasku; c) wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa wapiennego frakcji 0/63 mm; d) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm; 3) budowę nawierzchni utwardzonych alejek: a) wykonanie nawierzchni pieszej mineralnej z mieszanki piasku, żwiru oraz cementu, b) wykonanie nawierzchni z bali drewnianych; 4) wyposażenie terenu w obiekty małej architektury: a) montaż altany ogrodowej – szt. 1; b) montaż wiaty ogrodowej z grillem – szt. 1; c) montaż ławek parkowych – szt. 22; d) montaż koszy na odpadki – szt. 5; e) montaż stojaków na rowery- szt. 8; f) montaż elementów siłowni zewnętrznej tj: - wahadło – szt. 1; - biegacz – szt. 1; - ławka - prostownik pleców – szt. 1; - wioślarz wolnostojący – szt. 1; - prasa nożna-wyciskanie siedząc– szt. 1; - wykonanie nawierzchni poliuretanowej pod siłownię zewnętrzną o powierzchni 75,2 m2; g) wykonanie boiska do siatkówki plażowej: - wykonanie nawierzchni piaszczystej; - montaż słupków i siatki do siatkówki plażowej – 1 kpl.; 5) budowę oświetlenia parkowego wraz z systemem monitoringu : a) wykonanie wykopów pod ułożenie kabla; b) ułożenia kabla; c) zamontowanie 16 słupów oświetleniowych wraz z oprawami typu LED; d) podłączenie oświetlenia do istniejącego oświetlenia; e) uruchomienie oświetlenia; f) montaż kamer monitoringu – 2 szt.; 6) wykonanie nasadzeń zieleni: a) sadzenie drzew; b) założenie trawników. 3. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wytyczenie obiektów i dozór geodezyjny, w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych odtworzenie ich na koszt Wykonawcy; 2) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmującą cały zakres robót), w 3 egzemplarzach i złożenie materiałów (2 egzemplarzy) w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu; 3) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 4) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 5) inne prace związane z procesem budowy; 6) bezpłatną konserwację elementów małej architektury w okresie obowiązywania gwarancji z częstotliwością wynikającą z wymagań ustalonych przez producentów dla materiałów i urządzeń użytych do wykonania umowy, jeżeli producent nie określił wymagań w zakresie konserwacji wymienionych elementów, Wykonawca dokonana ich konserwacji co najmniej jeden raz na dwa lata poprzez zabezpieczenie środkami antykorozyjnymi; 7) wykonanie dla wybudowanego oświetlenia parkowego badań rezystencji izolacji przewodów, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz skuteczności uziemienia; 8) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych zieleni w pierwszym roku obowiązywania gwarancji zgodnie z zapisami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III.SIWZ- OPZ oraz w dokumentach w niej wymienionych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez niego pełnomocnik. Ponadto wykonawca złoży: 1. Stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zalecane jest sporządzenie na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ-IDW – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach