Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg
- Adres: 43502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 147 114 , fax. 32 2147152, 2147182
- Data zamieszczenia: 2017-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
Plac Jana Pawła II 1
43502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
tel. 322 147 114, fax. 32 2147152, 2147182
REGON: 52360800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Mechaniczne oraz ręczne oczyszczanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia pod nazwą „Mechaniczne oraz ręczne oczyszczanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Czechowice– Dziedzice” obejmuje wykonanie prac związanych z mechanicznym oraz ręcznym oczyszczeniem dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Mechaniczne oraz ręczne oczyszczanie dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice – Dziedzice. Zakres prac obejmuje: pozimowe, letnie, jesienne oraz interwencyjne oczyszczenie jezdni oraz oczyszczenie chodników, skarp z zanieczyszczeń w postaci kurzu, piasku, błota, pyłu, odrostów roślin, darni, śmieci, liści itp. tj. odpadów pozostawionych przez użytkowników drogi oraz naniesionych przez koła pojazdów i wiatr, gwarantujące uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej jezdni, chodników, skarp. Ww. prace wykonywane są w sposób mechaniczny i ręczny. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu nieczystości wraz z poniesieniem opłat za ich zagospodarowanie. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zakres opcji obejmuje następujące wielkości usługi: Mechaniczne oczyszczanie dróg gminnych – 80 km Oczyszczanie chodników, skarp gminnych – 13 000 m2 Podane powyżej wielkości km/m2 wykonania usługi dotyczą maksymalnej ilości wykonania oczyszczania drogi/chodnika w jednym okresie rozliczeniowym. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji maksymalnych ilości km dróg i m2 chodników. Faktyczne ilości realizowanego oczyszczania dróg i chodników mogą odbiegać od planowanych ilości na co Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji zamówienia. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 60% maksymalnej wartości zadania brutto podanej w formularzu cenowym Warunki skorzystania z prawa opcji: a) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać. b) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie trwania umowy. c) Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy. d) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych). e) Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Szczegółowy zakres prac został określony w specyfikacji usługi załącznik nr 6 do SIWZ. Zadanie nr 2: Mechaniczne oraz ręczne oczyszczanie dróg powiatowych na terenie Gminy Czechowice – Dziedzice. Zakres prac obejmuje: cięcie nawierzchni mineralno-bitumicznej, rozebranie nawierzchni mineralno-bitumicznej, pozimowe, letnie, jesienne oraz interwencyjne oczyszczenie jezdni oraz oczyszczenie chodników, skarp z zanieczyszczeń w postaci kurzu, piasku, błota, pyłu, odrostów roślin, darni, śmieci, liści itp. tj. odpadów pozostawionych przez użytkowników drogi oraz naniesionych przez koła pojazdów i wiatr, gwarantujące uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej jezdni, chodników, skarp. Ww. prace wykonywane są w sposób mechaniczny i ręczny. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu nieczystości wraz z poniesieniem opłat za ich zagospodarowanie. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zakres opcji obejmuje następujące wielkości usługi: Mechaniczne oczyszczanie dróg powiatowych – 150 km Oczyszczanie chodników powiatowych – 93 000 m2 Podane powyżej wielkości km/m2 wykonania usługi dotyczą maksymalnej ilości wykonania oczyszczania drogi/chodnika w jednym okresie rozliczeniowym. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji maksymalnych ilości km dróg i m2 chodników. Faktyczne ilości realizowanego oczyszczania dróg i chodników mogą odbiegać od planowanych ilości na co Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji zamówienia. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 60% maksymalnej wartości zadania brutto podanej w formularzu cenowym. Warunki skorzystania z prawa opcji: a) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać. b) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie trwania umowy. c) Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy. d) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych). e) Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Szczegółowy zakres prac został określony w specyfikacji usługi załącznik nr 6 do SIWZ. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót. W szczególności nw. czynności w ramach realizacji umowy powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę: - wykonanie prac związanych z oczyszczaniem dróg, chodników i skarp. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy – załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium: Dla Zadania nr 1: Mechaniczne oraz ręczne oczyszczanie dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice – Dziedzice w wysokości 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych), przed upływem terminu składania ofert. Dla Zadania nr 2: Mechaniczne oraz ręczne oczyszczanie dróg powiatowych na terenie Gminy Czechowice – Dziedzice w wysokości 3 300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych), przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Bieżące oczyszczanie miasta Czechowice-Dziedzice”
Dodano: 2024-04-15 - Usługi w zakresie utrzymania czystości w mieście Wisła w okresie od 1 marca 2024r. do 28 lutego 2025r
Dodano: 2024-02-13 - „Bieżące oczyszczanie miasta Czechowice-Dziedzice”
Dodano: 2023-03-22 - „Wykonywanie w roku 2023 na terenie Miasta Imielin zadań własnych gminy o charakterze użyteczności publicznej.”
Dodano: 2023-01-20 - Utrzymanie czystości w mieście Wisła 2021
Dodano: 2021-01-12 - utrzymanie czystości ulic, chodników i placów w Lublińcu
Dodano: 2021-01-12 - Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów w Lublińcu
Dodano: 2020-12-17 - Utrzymanie czystości w mieście Wisła 2021
Dodano: 2020-12-04 - Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów w Lublińcu.
Dodano: 2020-12-01 - Letnie i zimowe utrzymanie Centrum Przesiadkowego na terenie miasta Chorzów zlokalizowanego przy Rynku wraz z usługami towarzyszącymi
Dodano: 2020-08-14