Przetargi.pl
„Mechaniczna ścinka poboczy dróg powiatowych na terenie powiatu polkowickiego”

Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 59-170 Przemków, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. -
  • Data zamieszczenia: 2018-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Fabryczna 16
    59-170 Przemków, woj. dolnośląskie
    tel. -
    REGON: -
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Mechaniczna ścinka poboczy dróg powiatowych na terenie powiatu polkowickiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Mechaniczna ścinka poboczy dróg powiatowych na terenie powiatu polkowickiego”. Ścinka poboczy zostanie wykonana mechanicznie od krawędzi jezdni do krawędzi pobocza, zgodnie z założonym spadkiem poprzecznym. W przypadku natrafienia na przeszkodę (drzewo, słup itp.) dopuszcza się odcinkowe wykonanie prac ręcznie, za pomocą łopat, szpadli itp. Nadmiar gruntu uzyskanego podczas ścinania poboczy należy wywieźć na odkład na odległość nie przekraczającą 10km. Miejsce odkładu należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego. Zamawiający wyraża zgodę na ponowne wbudowanie w korpus drogowy materiału pozyskanego ze ścinki poboczy. Zadanie obejmuje: prace pomiarowe i przygotowawcze, oznakowanie robót, ścięcie poboczy, odwiezienie gruntu na odkład, zagęszczenie poboczy, wykonanie innych robót towarzyszących objętych ST oraz wynikających z SIWZ, w tym wykonanie uporządkowania pasa drogowego po wykonanych robotach. Zakres rzeczowy zadania obejmuje mechaniczną ścinkę poboczy gruntowych o łącznej długości ok. 32.727,0mb i średniej grubości ścinki ok. 12,5 cm.. wraz z odwozem urobku na odległość do 10 km. Zamawiający zakłada na 1 mb drogi, obustronną ścinkę pobocza w ilości ok. 2,75 m2 - tj. ok. 90.000 m2. Szczegółowe zestawienie odcinków dróg objętych przedmiotem zamówienia określone zostało w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – zał. nr 7 do SIWZ. W ramach zadania Wykonawca robót ma obowiązek zapewnić także: • wprowadzenie oznakowania na czas prowadzenia robót i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu w czasie realizacji robót minimalizując uciążliwości dla użytkowników drogi, • dostarczenie sprzętów niezbędnych do wykonania robót wynikających z technologii robót i specyfikacji technicznych, co uwzględnione zostanie w cenie za zamówienie. Harmonogram prac w tym zakres rzeczowy dla każdej drogi objętej przedmiotem zamówienia należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek współpracować i skoordynować wykonywanie robót z wykonawcami innych prac drogowych prowadzonych na drogach powiatowych na terenie powiatu polkowickiego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy wszystkich ewentualnych urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót. Wykonawca ma obowiązek na bieżąco utrzymywać porządek w pasie drogowym, zapewnić bezpieczeństwo ruchu użytkownikom drogi oraz prowadzić prace zgodnie z przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r Prawo o ruchu drogowym. (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez czas wykonywania robót. Wykonawca zobowiązany jest poinformować odpowiednie służby i jednostki komunikacji i transportu o utrudnieniach w ruchu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784). Zamawiający zapewni Projekt organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia prac związanych z realizacją zamówienia. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty do przetargu Wykonawca dokonał wizji w terenie celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia, czy też aby uzyskać dodatkowe informacje konieczne i przydatne do prawidłowej wyceny zakresu prac niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, na czas trwania usługi osoby zdolne do wykonania zamówienia, w tym na czas realizacji przedmiotu zamówienia do stałego nadzoru robót w czasie ich przygotowywania i realizacji. Wykonawca uwzględni ponadto przy realizacji zadania pracę odpowiedniej ilości zespołów roboczych, w zależności od potrzeb, w celu zachowania wymaganych terminów realizacji zadania. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu prac oraz do przedłożenia danych zgodnie ze zbiorczą tabelą rozliczeniową określoną w ST - zał. nr 7 do SIWZ. Odbiór końcowy nastąpi po wykonaniu wszystkich prac objętych przedmiotem zamówienia i uznaniem ich przez Zamawiającego za prawidłowo wykonane. Pozostałe warunki związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określa wzór umowy będący zał. nr 6 do SWIZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach