Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 32800 Brzesko, ul. Kościuszki
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 146 621 155
- Data zamieszczenia: 2018-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Kościuszki 68
32800 Brzesko, woj. małopolskie, fax. 146 621 155
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Materiały medyczne, wkłady drukujące do drukarek laserowych i atramentowych. przeznaczonych na realizację programu pod nazwą: „Lepsze życie! Program badań prenatalnych oraz działań z zakresu wczesnej interwencji prowadzone na terenie powiatu brzeskiego i bocheńskiego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
) Przedmiotem zamówienia jest dostawa ,materiałów medycznych ,wkładów do drukarek laserowych i atramentowych ,przeznaczonych na realizacje programu pod nazwą: „Lepsze życie! Program badań renatalnych oraz działań z zakresu wczesnej interwencji prowadzone na terenie powiatu brzeskiego i bocheńskiego” 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: 1)zadanie nr 1- Kod CPV 33140000-3- Materiały medyczne 2)zadanie nr 2- Kod CPV 33140000-3- Materiały medyczne 3) zadanie nr 3 Kod CPV 30192113-0-Wkłady drukujące do drukarek laserowych i atramentowych a) Do drukarek określonych w pozycji 1-4,6-14 (zał.nr 1), Zamawiający wymaga wkładów drukujących oryginalnych z uwagi na wymagania wynikające z udzielonej gwarancji na drukarki. b) Wkłady drukujące muszą być oryginanle w opakowaniach oryginalnych producenta , i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 6 miesięcy przed dostawą. c) posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności, d) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony, e) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, f)muszą posiadać oznaczenie CE g) Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru od Zamawiajacego zużytych wkładów drukujących do utylizacji na własny koszt .Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia dokumentu potwierdzającego odbiór zużytych wkładów drukujących do utylizacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy,którzy spełniają wymagania określone w art.25 ust.1 ustawy Pzp.w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia działalności handlowej o ile wynika to z odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 6.1 i 6.2, wykonawca może złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. a, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższy dokument obejmuje okres odpowiednio jak w pkt.a.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa narzędzi i akcesoriów chirurgicznych, implantów oraz materiałów medycznych dla SPZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju
Dodano: 2024-03-19 - Dostawy wyrobów medycznych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
Dodano: 2024-03-11 - Dostawy kontrastów
Dodano: 2024-03-08 - Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
Dodano: 2024-03-04 - Sukcesywna dostawa testów do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów wraz z dzierżawą analizatorów dla potrzeb Pracowni Bakteriologii SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.
Dodano: 2024-03-01 - Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
Dodano: 2024-02-16 - Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
Dodano: 2024-02-13 - Dostawa testów do wykrywania materiału genetycznego wirusów HBV, HCV, HIV w pulach osocza oraz dzierżawą aparatury
Dodano: 2024-02-05 - Dostawa sprzętu jednorazowego sterylnego
Dodano: 2024-01-13 - Dostawy stymulatorów i kardiowerterów
Dodano: 2023-12-21