Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-051 Łódź, Al. Piłsudskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6162270, 71, , fax. 426 162 273
- Data zamieszczenia: 2020-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
Al. Piłsudskiego 12
90-051 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6162270, 71, , fax. 426 162 273
REGON: 47085064500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Malowanie ścian wewnętrznych i sufitów oraz montaż rynien i rur spustkowych na północnej części budynku socjalno – biurowego Obwodu Drogowego w Przedborzu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac polegający m.in. na: a) Wykonaniu przez Wykonawcę pomiarów niezbędnych do wykonania remontu pomieszczeń budynku socjalno – biurowego Obwodu Drogowego w Przedborzu. b) Przygotowaniu powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności ścian i sufitów. c) Dwukrotnym malowaniu starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną. d) Dwukrotnym malowaniu farbą olejną uprzednio malowanej wewnętrznej stolarki drzwiowej – ościeżnica łącznie z ćwierćwałkami. e) Zabezpieczeniu mebli, podłogi, stolarki okiennej i drzwiowej na czas wykonywania prac remontowych. f) Rozebraniu rynny i rury spustowej z blachy nie nadającej się do użytku. g) Montażu rynny półokrągłej o średnicy 12,5 cm wraz montażem haków do blachy na wkręty, rynny dachowej, lejów spustowych, złączek rynny, denka do rynny. h) Montażu rury spustowej okrągłej o średnicy 10 cm. i) Wykonaniu naprawy na cokole od strony północnej na długości budynku biurowego z nałożeniem tynku cienko warstwowego. j) Naprawie opaski przy budynku polegającej na rozbiórce opaski z kostki betonowej i ułożeniu jej ponownie. k) Sprzątnięciu i uporządkowaniu pomieszczeń i terenu po zakończeniu robót w obrębie prowadzonych prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 600,00 zł (słownie złotych: sześćset 00/100). Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składając Oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) zobowiązany jest wypełnić część dotyczącą podwykonawcy, nie będącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca oraz wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz, o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w pkt III.2.2) 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. III.3) i III.4) ppkt 1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, składając ofertę zobowiązany jest poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie prac malarskich we wszystkich obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2024-04-04 - Remont wybranych pomieszczeń na potrzeby projektu „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii”
Dodano: 2022-10-19 - „Remont elewacji budynków Szkoły Podstawowej w Giecznie” i „Remont odwodnienia Szkoły Podstawowej w Giecznie”
Dodano: 2022-09-21 - Wykonanie robót malarskich we wszystkich obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2022-09-13 - „Remont elewacji budynków Szkoły Podstawowej w Giecznie” i „Remont odwodnienia Szkoły Podstawowej w Giecznie”
Dodano: 2022-08-10 - Malowanie klatki schodowej i holu w budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2020-05-19 - Malowanie klatki schodowej i holu w budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2020-02-20 - Przebudowa wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach kuchennych Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 8.
Dodano: 2020-02-13 - Roboty budowlane polegające na wymianie wykładzin podłogowych oraz malowaniu pomieszczeń biurowych w budynku "C" Urzędu Skarbowego w Pabianicach
Dodano: 2019-08-12 - Roboty budowlane polegające na wymianie wykładzin podłogowych oraz malowaniu pomieszczeń biurowych w budynku "C" Urzędu Skarbowego w Pabianicach
Dodano: 2019-06-18