Przetargi.pl
Malowanie pomieszczeń w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Geodetów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 850 36 00 , fax. 17 852 11 30
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
    ul. Geodetów 1
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 850 36 00, fax. 17 852 11 30
    REGON: 001023003

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie pomieszczeń w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest malowanie pomieszczeń w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie w 2017 roku. 2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części t.j.: 1) Część I (trzy obiekty): Prace wykonywane w następujących obiektach: Podkarpacki Urząd Celno - Skarbowy w Przemyślu (Delegatura w Rzeszowie, Oddział Celny w Rzeszowie), ul. Przemysłowa 14; Drugi Urząd Skarbowy w Rzeszowie, ul. Siemieńskiego 18; Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ul. Geodetów 1. Łączna powierzchnia przeznaczona do malowania to ok. 5 330 m2. 2) Część II (dwa obiekty): Prace wykonywane w następujących obiektach: Urząd Skarbowy w Stalowej Woli, ul. Metalowców 6; Urząd Skarbowy w Nisku, ul.3-go Maja 32B. Łączna powierzchnia przeznaczona do malowania to ok. 1 597 m2. 3) Część III (dwa obiekty): Prace wykonywane w następujących obiektach: Podkarpacki Urząd Celno - Skarbowy w Przemyślu, (Delegatura w Przemyślu, Oddział Celny w Jarosławiu), ul. Przemysłowa 2A; Urząd Skarbowy w Przemyślu, ul. Lwowska 9A. Łączna powierzchnia przeznaczona do malowania to ok. 1 671 m2. 3. Zgodnie z art. 658 w zw. z art. 656 w zw. z art. 638 w zw. z art. 568 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 459 z późn. zm.) okres rękojmi na wady nieruchomości wynosi 5 lat (odpowiednio również do umowy o wykonanie remontu budynku lub budowli) wobec tego wymagany podstawowy (minimalny) okres gwarancji i rękojmi na wszystkie wykonane roboty nie może być krótszy niż 60 miesięcy. 4. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określają załączniki do SIWZ tj. w szczególności (dokumentacja projektowa – załącznik nr 5 do SIWZ): opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt umowy. Dołączony do SIWZ przedmiar robót zawiera dane pomocnicze do przygotowania oferty. 5. Zapoznanie z przedmiotem zamówienia w miejscu realizacji: 1) Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie oględzin i zapoznanie się z rzeczywistymi warunkami realizacji zamówienia w stosunku do dokumentacji projektowej. 6. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności obejmujące bezpośrednią realizację robót, czyli tzw. pracowników fizycznych, na podstawie umowy o pracę. Wymóg nie dotyczy natomiast m. in. następujących osób: kierujących robotami, dostawców materiałów budowlanych. 2) Przed rozpoczęciem robót wykonawca dostarczy przedstawicielowi Zamawiającego oświadczenie, że przy realizacji robót będzie zatrudniał osoby, o których mowa w pkt. 6.1), na podstawie umowy o pracę (dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców) oraz listę tych osób (pracowników). Bez przedstawienia listy pracowników, osoby które muszą być zatrudnione na umowę o pracę, nie będą mogły wykonywać pracy z winy wykonawcy. Po zakończeniu robót wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że podczas realizacji robót zatrudniał osoby, o których mowa w pkt. 6.1), na podstawie umowy o pracę. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach