Przetargi.pl
MALOWANIE ELEWACJI BUDYNKU WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI, REMONT PODJAZDÓW DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ SCHODÓW WEJŚCIOWYCH I WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W KOLBUSZOWEJ PRZY UL. TYSZKIEWICZÓW 4, 36-100 KOLBUSZOWA

Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 39400 Tarnobrzeg, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 688 25 67 , fax. 15 688 26 87
  • Data zamieszczenia: 2018-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu
    ul. Sienkiewicza 27
    39400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 15 688 25 67, fax. 15 688 26 87
    REGON: 83122086000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tarnobrzeg.so.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MALOWANIE ELEWACJI BUDYNKU WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI, REMONT PODJAZDÓW DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ SCHODÓW WEJŚCIOWYCH I WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W KOLBUSZOWEJ PRZY UL. TYSZKIEWICZÓW 4, 36-100 KOLBUSZOWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest MALOWANIE ELEWACJI BUDYNKU WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI, REMONT PODJAZDÓW DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ SCHODÓW WEJŚCIOWYCH I WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W KOLBUSZOWEJ PRZY UL. TYSZKIEWICZÓW 4, 36-100 KOLBUSZOWA. 3.2 Szczegółowy zakres robót został zawarty w „Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót” – stanowiącej zał. nr 10 do SIWZ, „Przedmiary robót” - stanowiący zał. nr 9 do SIWZ oraz „Projekt budowlany”– stanowiący zał. nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:  3 000 zł ( słownie: trzy tysiące złotych) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1) nw. dokumenty:  Jednolite oświadczenie (zał. nr 2);  Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w „Założeniach wyjściowych do kosztorysowania” – zał. nr 11 do SIWZ oraz według przedmiaru robót, załączonych przez Zamawiającego do dokumentacji przetargowej (zał. nr 9);  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 3) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów. UWAGA !!! Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp., w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja dot. otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający zamieści przykładowy wzór ww. oświadczenia na swojej stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach