Przetargi.pl
Lisowice -droga dojazdowa do gruntów rolnych- zadanie rekultywacyjne

Gmina Prochowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-230 Prochowice, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8584342, 76 8584343 , fax. 76 75 38 749
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prochowice
    ul. Rynek 1
    59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8584342, 76 8584343, fax. 76 75 38 749
    REGON: 39064751200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prochowice.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Lisowice -droga dojazdowa do gruntów rolnych- zadanie rekultywacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje przebudowę gminnej drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Lisowice na odcinku 582m oraz sięgacza na odcinku 25m. Przyjęto drogę klasy D, o kategorii ruchu KR1. DROGA GMINNA - km 0+004,75 - 0+586,60 SIĘGACZ - km 0+002,27 - 0+027,27 Dla drogi przyjęto konstrukcję nawierzchni w tradycyjnej technologii nawierzchni z betonu asfaltowego, układanego na warstwie podbudowy z kruszywa kamiennego. Dodatkowo w celu wzmocnienia nośności podłoża gruntowego, przyjęto wykonanie warstwy stabilizacji cementem (o Rm 2,5-5,0MPa) grubości 35cm na całym odcinku przebudowywanej drogi i sięgacza. Układ warstw nawierzchni dla drogi gminnej oraz sięgacza: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 5 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa kamiennego 0/31,5mm - 10 cm - stabilizacja podłoża cementem (o Rm 2,5-5,0MPa) - 35 cm RAZEM - 50 cm Dla drogi gminnej przyjęto zmienną szerokość jezdni oraz zmienny przekrój poprzeczny: - odcinek od km 0+004,75 do km 0+147,43 - szerokość 5,50m, przekrój poprzeczny daszkowy 2% ab 2%; - odcinek od km 0+152,43 do km 0+292,05 - szerokość 4,50m, przekrój poprzeczny jednostronny :2%; - odcinek od km 0+299,55 do km 0+586,60 - szerokość 3,00m, przekrój poprzeczny jednostronny :2% Dla pierwszego odcinka drogi, ze względów terenowych oraz ze względu na wzmożony ruch pojazdów przyjęto szerokość drogi gminnej 5,50m, umożliwiającą swobodny ruch pojazdów w obu kierunkach. Spadki poprzeczne jezdni obustronne 2% (wg planu sytuacyjnego). Na drugim odcinku do skrzyżowania z sięgaczem oraz na przebudowywanym odcinku sięgacza, przyjęto jezdnię szerokości 4,50m. Na końcowym fragmencie drogi (od sięgacza do końca opracowania) ze względów terenowych (lokalizacja słupów energetycznych oraz telefonicznych w pasie drogowym) zastosowano szerokość jezdni 3,00m o spadku poprzecznym jednostronnym 2% (wg planu sytuacyjnego). Wzdłuż drogi gminnej oraz sięgacza projektuje się pobocza utwardzone kruszywem kamiennym 0/31,5mm, grubości 10cm oraz szerokości 0,75m. W miejscu połączenia nawierzchni przebudowywanej drogi gminnej z nawierzchnią skrzyżowania z drogą powiatową nr 2179D przewidziano wykonanie nacięcia wzdłuż granicy pasa drogowego drogi powiatowej na pełną głębokość warstw asfaltowych, i wykonanie połączenia nawierzchni bitumicznych drogi gminnej na styk z warstwami bitumicznymi drogi powiatowej, wraz z zabezpieczeniem krawędzi styku od góry uszczelniającą masą bitumiczną. Dla drogi gminnej przyjęto wpisanie krawędzi nawierzchni w istniejące łuki z krawężników betonowych (Ristn~4,0m). Odwodnienie przebudowywanej drogi nie ulega zmianie i realizowane jest poprzez system spadków poprzecznych i podłużnych. Wody opadowe odprowadzane są na tereny przyległe. Ze względów bezpieczeństwa ruchu (zachowanie skrajni drogowej) przewidziano wymianę trzech hydrantów naziemnych na podziemne, z obrukowaniem zaworów kostką kamienną 9/11cm na podsypce cementowo-piaskowej na powierzchni 1,0m2 przy każdym z hydrantów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wartości 11.000 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100). Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofert, o którym mowa w pkt 10 SIWZ . 12.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 12.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych . 12.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Nr 8686 6900 0103 4135 9720 0000 03 w Banku Spółdzielczym we Wschowie Oddział w Prochowicach z dopiskiem : „wadium przetargowe - przetarg nr GNiR.271.1.2018” Pieniądze winny znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 12.5. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej (poręczenia, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe - oryginał dokumentu należy złożyć u Skarbnika Miasta i Gminy Prochowice (Urząd Miasta i Gminy Prochowice pokój nr 2) przed upływem terminu składanie ofert. Z treści dokumentu (poręczenia, gwarancji) winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofert, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12.6. Kserokopię dowodu wniesienia wadium Zamawiający prosi dołączyć do oferty. 12.7. Brak lub niewłaściwe wniesienie wadium skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.9 Wypełniony formularz ofertowy - wg formularza nr 1; 7.10 Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną sporządzony w sposób określony w SIWZ w pkt. 14 Opis sposobu obliczenia ceny, stanowiący kalkulację ceny oferty. Zamawiający udostępnia kosztorys ofertowy (ślepy), który Wykonawcy mogą wykorzystać – Zał. nr 6 do SIWZ. 7.11 Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej - w celu sprawdzenia umocowania osób podpisujących ofert. 7.12 Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub oferty i zawarcia umowy – jeżeli uprawnienia osoby podpisującej ofertę nie wynikają z załączonych dokumentów. 7.13 Dla podmiotów występujących wspólnie - dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w przetargu podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z występujących podmiotów. 7.14 Dowód wpłaty wadium. 7.15 Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach