Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg
- Adres: 71241 Szczecin, ul. Klonowica
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 800 444,48 , fax. 91 4393003, 4800453
- Data zamieszczenia: 2018-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
ul. Klonowica 5
71241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 800 444,48, fax. 91 4393003, 4800453
REGON: 32116569800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidację zdarzeń szczególnych na terenie miasta Szczecin - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) usuwanie wszelkich zanieczyszczeń oraz wszelkich przeszkód powstałych w wyniku: a) zdarzeń losowych (zdarzenia losowe - to zdarzenia przyszłe i pozbawione cech pewności wystąpienia), b) katastrof naturalnych (katastrofa naturalna - zdarzenie związane z działaniem sił natury w szczególności wyładowania atmosferyczne, silne wiatry, intensywne opady atmosferyczne, osuwiska ziemi), c) aktów wandalizmu, w szczególności wykazujących właściwości niebezpieczne lub stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa wszystkich użytkowników ruchu drogowego, powstałych w pasie drogowym z wyjątkiem wypadków i kolizji i doprowadzenie nawierzchni tych miejsc do stanu sprzed zdarzenia (z wyjątkiem m.in. napraw lub wymian urządzeń pasa drogowego takich jak znaki drogowe, barierki, ekrany dźwiękochłonne) 2) uprzątnięcie padliny zwierząt padłych w wyniku kolizji drogowych, uprzątnięcie zwłok ptaków oraz uprzątnięcie podrzuconej padliny zwierząt z terenu całego pasa drogowego, z wyłączeniem basenów p/poż., cmentarzy, prywatnych posesji i terenów będących poza władaniem Gminy Miasto Szczecin - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek depozytowy ZDiTM w Szczecinie Nr 85 1020 4795 0000 9702 0278 0682. Zaleca się aby w tytule przelewu oprócz nazwy wykonawcy, informacji do jakiego postępowania wadium zostało wniesione podać nr NIP. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM (parter) od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wymagane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 992), b) aktualny wpis do rejestru BDO (baza danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami) o których mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 992), w zakresie transportu odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Zamawiający uzna warunek posiadania zezwoleń za spełniony w przypadku gdy z zezwoleń będzie jasno wynikać, że Wykonawca posiada zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych o kodach: 20 02 01; 20 02 02; 20 02 03; 20 03 01; 20 03 03; 20 03 07; 20 03 99. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia a także w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, wykonaniem usług określonych powyżej winien wykazać się jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych Wykonawca będzie polegał
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- TP-13/24 Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych i opakowaniowych
Dodano: 2024-03-21 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Oddziału Zewnętrznego w Stargardzie Aresztu Śledczego w Szczecinie
Dodano: 2024-02-16 - Odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez proces przetwarzania i odzysku odpadów o kodzie 19 12 12 z Instalacji Komunalnej w Gwiazdowie, gm. Sławno
Dodano: 2024-02-06 - Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Kołobrzeg
Dodano: 2024-01-09 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
Dodano: 2024-01-08 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dobra w 2024 roku
Dodano: 2023-12-21 - Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i niemedycznych – rok 2023-2024
Dodano: 2023-12-14 - Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych o nazwie: PSZOK
Dodano: 2023-12-11 - Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Nowe Warpno
Dodano: 2023-12-07 - „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych z PSZOKÓW o kodach 15 01 10*, 15 01 11*, 20 01 27*, 20 01 28 w okresie 01.01.2024r. do 31.12.2024r. ”
Dodano: 2023-12-03