Przetargi.pl
Likwidacja wyrw i wyboi w nawierzchniach bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego

Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, Skarbowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915775219 , fax. 915775219
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych
    Skarbowa 1
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915775219, fax. 915775219
    REGON: 811684210
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja wyrw i wyboi w nawierzchniach bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Likwidacja wyrw i wyboi w nawierzchniach bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego - łączna ilość wbudowania mieszanki grysu i emulsji - 900 ton. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każde zadanie stanowiące przedmiot zamówienia. Zadanie nr 1 – likwidacja wyrw i wyboi w nawierzchniach bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego – teren gminy Dolice, Kobylanka, Stargard, Stara Dąbrowa, część gmin Marianowo i Chociwel, łączna ilość wbudowanej mieszanki grysu i emulsji 450 ton. Zadanie nr 2 – likwidacja wyrw i wyboi w nawierzchniach bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego – teren gminy Suchań, Dobrzany, Ińsko, część gmin Marianowo i Chociwel, łączna ilość wbudowanej mieszanki grysu i emulsji 450 ton. 3. Likwidacja wyrw i wyboi winna obejmować niżej wymienione roboty: 1) prace pomiarowe i roboty przygotowawcze, 2) opracowanie projektu tymczasowego oznakowania i zabezpieczenia terenu robót wraz z jego uzgodnieniem, 3) oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót, 4) wywóz odpadów, 5) usunięcie nadmiaru niezwiązanego kruszywa z jezdni i pobocza dróg wraz z jego wywózką do miejsca, które Wykonawca sam sobie zapewni, 6) dostarczenie materiałów i sprzętu na miejsce robót, 7) wykonanie naprawy zgodnie ze SSTWiOR, 8) pomiary i badania, 9) odtransportowanie sprzętu z placu budowy. 4. Wykonawca robót do wykonania zamówienia winien zapewnić minimum 2 (dwa) remontery na każde zadanie. O ilości remonterów, które mają pracować w danym dniu roboczym decyduje Zamawiający. W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zapewni w wymaganym czasie reakcji pojazd zastępczy. 5. Zamawiający zastrzega, aby każdorazowo remonter Wykonawcy był ważony na wadze wskazanej przez Zamawiającego przed wyjazdem na wskazany odcinek robót i przed zjazdem na bazę Wykonawcy. Przedmiotowa waga będzie zlokalizowana w granicach miasta Stargard. 6. Zamawiający wymaga, aby każdy remonter typu peczer był na czas realizacji zamówienia wyposażony w system lokalizacji GPS, do którego kody dostępu Wykonawca musi udostępnić Zamawiającemu. Wykonawca jest obowiązany wyposażyć sprzęt w system lokalizacji GPS w ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy. 7. Zamawiający żąda, aby po przystąpieniu do robót w wymaganym czasie reakcji, roboty te były realizowane w sposób ciągły, aż do chwili zakończenia zleconego zakresu. 8. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają również: 1) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 2) wzór umowy, będące załącznikiem oraz integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie 1 - 3 000,00 zł. słownie: trzy tysiące zł. Zadanie 2 - 3 000,00 zł. słownie: trzy tysiące zł. przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty na kilka części oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne części (szczegóły w SIWZ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (1-A i/lub* 1-B) do SIWZ; 2. aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy wymienione w rozdziale XIII pkt 1 niniejszej SIWZ - załącznik nr 2 (część I i II) do SIWZ 3. zobowiązanie innego podmiotu (podmiotu trzeciego) w zakresie zdolności technicznej i/lub zawodowej - załącznik nr 2A do SIWZ (jeżeli dotyczy) 4. wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone Podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 5. Inne wymagane dokumenty: a) upoważnienie/pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego (jeżeli dotyczy); b) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy Wykonawców (jeżeli dotyczy); c) potwierdzenie wniesienia wadium – zgodnie z rozdziałem IX pkt 5 niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach