Przetargi.pl
Likwidacja ( rozbiórka ) mostu wraz z budowa nawierzchni drogowej oraz zabezpieczenia sieci elektroenergetycznej i teletechnicznej w ciągu pasa drogowego ul. Żołnierskiej w Świętochłowicach

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2453031, 6527500 , fax. 032 2454976,3491812
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54 54
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 032 2453031, 6527500, fax. 032 2454976,3491812
    REGON: 00051589100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietochlowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja ( rozbiórka ) mostu wraz z budowa nawierzchni drogowej oraz zabezpieczenia sieci elektroenergetycznej i teletechnicznej w ciągu pasa drogowego ul. Żołnierskiej w Świętochłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jest likwidacja ( rozbiórka ) mostu wraz z budowa nawierzchni drogowej oraz zabezpieczenia sieci elektroenergetycznej i teletechnicznej w ciągu pasa drogowego ul. Żołnierskiej w Świętochłowicach Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie poniższego zakresu robót: - rozbiórkę nawierzchni ulicy i chodników w obrębie mostu i dojazdów, - tymczasowe zabezpieczenie sieci i instalacji na czas prowadzenia robót, - rozbiórka obiektu mostowego, - korekta niwelety ulic Żołnierskiej i Polaka, -odtworzenie nawierzchni ulicy i chodników, Szczegółowy opis i zakres robót zawarty jest w załączonych do specyfikacji przedmiarach robót , projekcie technicznym , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót posiada zamawiający. Wykonawca robót ponosi koszty związane z wykonaniem oraz utrzymaniem oznakowania. Zamawiający nie dopuszcza podzlecania związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211110
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 24.000zł .Wadium może być wniesione w następujących formach : pieniężnej, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U . nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ) Wykonawca sam wybiera sobie formę wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach ING Bank Śląski S.A. Katowice OŚwiętochłowice : 54 1050 1373 1000 0022 8149 7178 z dopiskiem : Likwidacja mostu wraz z budową nawierzchni drogowej ul. Żołnierska w Świętochłowicach Wadium należy wnieśćwpłacić w terminie do 1.07.2009 do godz. 10,00. Wadium powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 1.07.2009 ( termin upływu wniesienia wadium ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. Wykonawca w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał minimum 1 robotę budowlaną polegającą na rozbiórce obiektu inżynierskiego ( most, wiadukt , tunel, przepusty) wraz z przebudową , remontem ulicy i chodników o nawierzchni asfaltowej oraz nawierzchni z kostki brukowej ( chodniki ) o łącznej wartości wynoszącej nie mniej niż 1.000.000 zł brutto. 3. Wykonawca w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia posiadającą / cymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: drogowej, mostowej, instalacyjnej w zakresie instalacji elektroenergetycznych, telekomunikacyjnej 4. Wykonawca w zakresie potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, musi wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000zł. 5. Wykonawca w zakresie potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 800.000zł. 6.Wykonawca zaoferuje minimum 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane. Okres gwarancji liczony od daty odbioru całości zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego prowadzenie działalności odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia, - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. rozbiórką obiektu inżynierskiego ( most, wiadukt , tunel, przepusty) wraz z przebudową , remontem ulicy i chodników o nawierzchni asfaltowej oraz nawierzchni z kostki brukowej ( chodniki ) o łącznej wartości wynoszącej nie mniej niż 1.000.000 zł brutto. - dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty budowlane wskazane w wykazie zostały należycie wykonane. -informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy -polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, -wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, -dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - oświadczenia o gwarancji złożonego na formularzu ofertowym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swietochlowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach