Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
- Data zamieszczenia: 2020-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
ul. Głogowskiego 3/5
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
REGON: 29100983400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja pomieszczenia podziemnego po składzie opału, przyległego do budynku wielorodzinnego przy ul. H. Sienkiewicza 65/14 w Ostrowcu Świętokrzyskim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Likwidacja pomieszczenia podziemnego po byłym składzie opału przyległego do budynku wielorodzinnego przy ul. H. Sienkiewicza 65/14 realizowana w ramach rozbiórek obiektów budowlanych. Część pomieszczenia, nad którą znajduje się podjazd dla osób z ograniczonymi zdolnościami ruchowymi i schody wejściowe pozostanie bez rozbiórki. W tym celu należy wykonać mur oddzielający stanowiący jednocześnie podparcie stropu. Likwidacja pomieszczenia podziemnego wymagać będzie robót związanych z izolacją ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego poniżej gruntu. Pomieszczenie podziemne znajduje się na działkach nr ew. 2/46; 240/4 (obr. 12 ark. 3) przy ul. H. Sienkiewicza 65/14 w Ostrowcu Świętokrzyskim 1.2. Przedmiot zamówienia określa: - projekt wykonawczy likwidacji pomieszczenia składu opału, - projekt wykonawczy przebudowy odcinka kanalizacji sanitarnej, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót, opracowane przez Biuro Obsługi Inżynieryjnej „TECHNOPROJEKT”, inż. Piotr Wojtan, Śnieżkowice 68, 27-425 Waśniów, oraz umowa wraz z warunkami technicznymi wykonania zadania. W ramach prac rozbiórkowych podziemnego pomieszczenia po składzie opału należy: - rozebrać nawierzchnię asfaltową. - rozebrać żelbetową płytę stropową, - rozebrać żebra usztywniające i wieńce, - rozebrać podciągi, - rozebrać słupy, - rozebrać ściany murowane, - zdemontować stolarkę metalową, - zgruzować posadzki, W ramach robót budowlanych należy wykonać: - zamurowanie otworów w ścianach, - żelbetową ławę fundamentową, - mur z bloczka betonowego, - tynki cementowe, - izolację cieplną z XPS, - warstwę ochronną z siatki i kleju, - gruntowanie ścian, - izolację z foli PEHD, - zabetonowanie otworów po włazach, - warstwę wyrównawczą na stropie, - izolację stropu z papy. W ramach robót kanalizacyjnych należy wykonać: - ułożyć rurę przewodową PCV 200 SN-4 (4000 N/m2) , - zasypkę z pisaku do uzyskania wskaźnika zagęszczenia podłoża Is=1,0, W ramach robót odtworzeniowych należy wykonać: - wywieźć i dokonać utylizacji śmieci z pomieszczeń, - zasypać pomieszczenie do uzyskania wskaźnika zagęszczenia podłoża Is=1,0 do głębokości 1,2m i Is=0,98 na głębokości poniżej 1,2m, - warstwę odsączającą z piasku gr. 30cm, - podbudowę z kruszywa gr 15cm, - nawierzchnię asfaltową wraz ze spoinowaniem połączeń emulsją asfaltową gr 2x4cm.(warstwa wiążąca gr 4cm oraz warstwa ścieralna gr 4 cm z masy mineralno – bitumicznej, kategoria ruchu KR 2, ułożone mechanicznie). Charakterystyczne parametry techniczne pomieszczenia: - Pomieszczenie składu węgla nr 1 – 119,76 m2, - Pomieszczenie składu węgla nr 2 – 231,97 m2, - Wymiary wewnętrzne pomieszczenia nr 1– 19,96 x 6,0 m, - Wymiary wewnętrzne pomieszczenia nr 2 – 26,88 x 9,08 m, - Średnia wysokość pomieszczeń – 3,2 – 3,5 m. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - projekt wykonawczy likwidacji pomieszczenia składu opału , - projekt wykonawczy przebudowy odcinka kanalizacji sanitarnej , - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ, - przedmiar robót - załącznik nr 7 do SIWZ, opracowane przez Biuro Obsługi Inżynieryjnej „TECHNOPROJEKT”, inż. Piotr Wojtan, Śnieżkowice 68, 27-425 Waśniów, oraz umowa wraz z warunkami technicznymi wykonania zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 26 marca 2020r. do godz. 9:30, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r, poz. 310 z późn. zm.)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału V, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 7) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://um.ostrowiec.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do: a) złożenia kosztorysu ofertowego sporządzonego w oparciu dokumentację projektową, o specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, najpóźniej w dniu podpisania umowy; b) złożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczy to również wspólników spółki cywilnej prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej (o ile dotyczy); c) złożenia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy i jeżeli taka konieczność zaistnieje - złożenia ich pełnomocnictw w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie prac adaptacyjnych w ramach projektu pn. „Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa”
Dodano: 2020-06-23 - Wykonanie prac adaptacyjnych w ramach projektów EFS pn. „Kraina Malucha - Żłobek w Klimontowie”, „Przedszkolaki z Klimontowa” oraz projektu z rządowego Programu Maluch+
Dodano: 2020-06-18 - Wykonanie prac adaptacyjnych w ramach projektu pn. „Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa”
Dodano: 2020-06-16 - Wykonanie prac adaptacyjnych w ramach projektu pn. „Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa”
Dodano: 2020-05-15 - „Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Niestachowskiej 17 w Kielcach na potrzeby utworzenia Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej”
Dodano: 2020-01-31 - „Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Marszałkowskiej 12 w Kielcach na potrzeby utworzenia Filii Klubu Seniora”
Dodano: 2020-01-31 - Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Stąporków w Stąporkowie - siedziba jednostki - II postępowanie
Dodano: 2020-01-09 - „Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Stąporków w Stąporkowie - siedziba jednostki”
Dodano: 2019-12-09 - Aranżacja wnętrza budynku Gminnego Ośrodka Kultury "PERŁA" w Nowinach
Dodano: 2019-10-03 - Aranżacja wnętrza siłowni w Gminnym Ośrodku Kultury "PERŁA" w Nowinach
Dodano: 2019-06-17