Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie ogłasza przetarg
- Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 327585101 , fax. 0326233786
- Data zamieszczenia: 2019-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
Aleja Henryka 20
32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
tel. 327585101, fax. 0326233786
REGON: 00052546400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Chrzanów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca likwidacji dzikich wysypisk na terenie Gminy Chrzanów obejmująca zebranie odpadów w tym gruzu w ilości do 240 m³ wraz z ich transportem i przekazaniem na składowisko. Miejsca likwidacji „dzikich wysypisk” określane będą sukcesywnie przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca od momentu wskazania przez Zamawiającego miejsca „dzikiego wysypiska” usunął odpady w czasie nie przekraczającym 96 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia telefonicznego lub pocztą elektroniczną od Zamawiającego. Ze względu na różnorodność odpadów znajdujących się w tzw. ,,dzikich wysypiskach” Zamawiający nie wymaga ani przyporządkowania kodów odpadów ani też nie wymaga poddania odpadów będących przedmiotem nin. postępowania procesowi odzysku. 2. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50.000 zł na okres co najmniej realizacji zamówienia, tj. od daty podpisania umowy do 16.12.2019 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza: a) wypełniony Formularz oferty (załącznik nr 1do SIWZ), 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdz. XVI pkt 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 poz. 369) co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: 1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów przedłożonych Zamawiającemu; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie transportu oraz unieszkodliwiania odpadów (medycznych i weterynaryjnych, w tym tkanki zwierzęcej) wytworzonych w jednostkach organizacyjnych URK.
Dodano: 2024-03-04 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Nowym Targu w roku 2024
Dodano: 2024-01-09 - „Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych (kod odpadu 20 03 07) z PSZOK w Kętach”
Dodano: 2023-07-29 - Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych wraz z ich zagospodarowaniem z nieruchomości dla SPZOZ w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2023-06-15 - Świadczenie usług odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów i ścieków przemysłowych powstających w wyniku działalności 8. BLTr oraz jednostek będących na zaopatrzeniu gospodarczym 8. BLTr
Dodano: 2022-12-07 - „Usługa zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych ( kod odpadu 20 03 07 ) i opakowań tworzyw sztucznych ( kod odpadu 15 01 02 ) z PSZOK w Kętach”
Dodano: 2022-07-25 - Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
Dodano: 2022-01-17 - Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z firm
Dodano: 2021-01-25 - Przetwarzanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Wieliczka z podziałem na sektor I (zad. 1–4), sektor II (zad. 5–8), oraz odpadów z PSZOK (zad. 9–11)
Dodano: 2021-01-19 - Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych i płynnych oraz odpadów wielkogabarytowych
Dodano: 2021-01-19