Przetargi.pl
„Likwidacja barier transportowych – zakup 9 osobowego mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, na potrzeby świadczenia rehabilitacji w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym (dalej SOSW) w Miłakowie”

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 429 800 , fax. 896 429 817
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 429 800, fax. 896 429 817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.ostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Likwidacja barier transportowych – zakup 9 osobowego mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, na potrzeby świadczenia rehabilitacji w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym (dalej SOSW) w Miłakowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Likwidacja barier transportowych – zakup 9 osobowego mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, na potrzeby świadczenia rehabilitacji w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym (dalej SOSW) w Miłakowie”, zgodnie z parametrami technicznymi oraz innymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 4 do siwz oraz zgodnie z projektem umowy (załącznik nr 3 do siwz). 2. Postanowienia szczegółowe: 1) Przekazanie fabrycznie nowego mikrobusu Zamawiającemu odbędzie się w siedzibie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Miłakowie. 2) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej koszt dostawy fabrycznie nowego mikrobusu zgodnego z wymaganiami określonymi w zał. nr 4 do siwz, do miejsca jego odbioru wskazanego w pkt 1. 3) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej koszt oznakowania mikrobusu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym oraz wymaganiami Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (dalej PFRON), w szczególności koszt oklejenia samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych oraz koszt wyposażenia samochodu w ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe. 4) Wykonawca udzieli gwarancji na: a) zespoły elektryczne, elektroniczne i mechanizmy (łącznie z układem jezdnym, przeniesienia napędu i zawieszeniem) w okresie nie krótszym niż 24 miesiące; b) trwałość lakieru w okresie nie krótszym niż 24 miesiące; c) perforację blach nadwozia w okresie nie krótszym niż 24 miesiące, licząc od daty protokólarnego bezusterkowego odbioru mikrobusu przez Zamawiającego. 5) Wraz z przekazaniem mikrobusu, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) wyciąg z aktualnego świadectwa homologacji typu WE uzyskanego dla oferowanego pojazdu samochodowego, przedmiotu jego wyposażenia lub części, w tym na rampę manualną z siłownikami zamontowaną z tyłu pojazdu do wprowadzania wózków inwalidzkich, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, b) kartę pojazdu, c) książkę serwisową, d) instrukcję obsługi pojazdu. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość rejestracji pojazdu zgodnie z homologacją fabryczną jako kompletnego 9 – osobowego pojazdu samochodowego (8 miejsc siedzących dla pasażerów + kierowca), a następnie zmianę przeznaczenia zarejestrowanego pojazdu na samochód przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych (poszerzone badanie techniczne po pierwszej rejestracji), uzyskując homologację typu WE na pojazd przystosowany do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim. 7) Wykonawca musi zapewnić świadczenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego w autoryzowanej przez producenta mikrobusu stacji obsługi, oddalonej od siedziby użytkownika samochodu wskazanego w pkt 1, nie dalej niż o 100 km. 8) Postanowienia pkt 7 nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku zapewnienia Zamawiającemu, w razie potrzeby, serwisu gwarancyjnego na terenie całej Polski. 9) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114400-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.600,00 PLN (słownie: trzy tysiące sześćset złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018 – 07- 31 do godz. 11:15 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6): w formie pieniądza: przelewem na konto: • PKO BP O/Gdańsk nr konta 93 1020 1811 0000 0602 0271 6835. Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2018 – 07 - 31 o godz. 11:15. • w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć w pokoju nr 418 (III piętro – Biuro Zamówień Publicznych). W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie 14 – 100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej wynikających z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 5 do siwz. 3) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach