GMINA ORŁY ogłasza przetarg
- Adres: 37-716 Orły, ul. Przemyska 3
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA ORŁY
ul. Przemyska 3
37-716 Orły, woj. podkarpackie
REGON: 650900358 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaorly.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja barier transportowych poprzez zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu mikrobus 9 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych współfinansowanego ze środków PFRON. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach (to jest w szczególności zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikiem nr 3 do SWZ - wzór umowy). 2. W przypadku wskazania w SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnych rozwiązań w stosunku do wskazanych w SWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy zgodną z SWZ oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji – wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych, b) charakteru użytkowego – tożsamości funkcji, c) charakterystyki materiałowej – rodzaj i jakość materiałów, d) parametrów technicznych – wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje, itp., e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Za wady uznaje się jawne bądź ukryte właściwości tkwiące w przedmiocie zamówienia lub w jakimkolwiek jego elemencie, powodujące niemożność używania lub korzystania zgodnie z przeznaczeniem, zmniejszenie wartości przedmiotu zamówienia, obniżenie stopnia użyteczności i jakości lub inne uszkodzenia w przedmiocie zamówienia. Za wadę uznaje się także sytuację, w której przedmiot zamówienia nie stanowi własności Wykonawcy albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej. 7. Wykonawca dostarczy autobus na koszt i ryzyko własne do siedziby Gminy Orły. 8. Odbiór zostanie przeprowadzony na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego pojazdu. 9. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji i rękojmi jakości oferowanego pojazdu: 24 miesiące na cały pojazd (w tym na zabudowę) z wyposażeniem i powłoką lakierniczą – bez limitu kilometrów, z zastrzeżeniem iż okres gwarancji na perforację wynosi 72 miesiące, a także stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 10. Bieg okresu gwarancyjnego rozpoczyna się w dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego (odbioru) pojazdu bez zastrzeżeń. 11. Gwarancja udzielona na przedmiot zamówienia obejmuje nieodpłatne usuwania wad stwierdzonych i zgłoszonych Wykonawcy w okresie gwarancji. 12. W przypadku, gdy Wykonawca nie przystępuje do usuwania wad lub usunie wady w sposób nienależyty, Zamawiający poza uprawnieniami przysługującymi na podstawie ustawy Kodeks cywilny może powierzyć usunięcie wad podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy (wykonanie zastępcze), bez uprzedniego wezwania Wykonawcy. 13. W pozostałym zakresie do gwarancji zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego o gwarancji jakości rzeczy sprzedanej. 14. Udzielenie gwarancji nie wyłącza odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. 15. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ z uwzględnieniem wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114400-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-11
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózku inwalidzkim, na potrzeby Gminy Trzebownisko”.
Dodano: 2024-03-18 - „Zakup 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózku inwalidzkim, na potrzeby Gminy Trzebownisko”.
Dodano: 2024-03-04 - Dostawa samochodu osobowego typu bus 9-miejscowego do przewozu uczniów na zajęcia praktycznej nauki zawodu
Dodano: 2023-11-17 - Zakupu busa przez szkołę
Dodano: 2023-09-30 - Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Zagórzu
Dodano: 2023-07-20 - Zakup samochodu do przewozu osób do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Stobiernej
Dodano: 2022-12-27 - Zakup autobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych
Dodano: 2020-10-09 - Zakup autobusu 18- osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2020-09-07 - Zakup autobusu 18 - osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2020-08-17 - Zakup mikrobusu dostosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla ŚDS w Bojanowie
Dodano: 2018-07-19