Przetargi.pl
Letnie utrzymanie terenów zieleni miejskiej w obrębie Miasta Sandomierz w roku 2017

Gmina Miejska Sandomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 27600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 156 440 100 , fax. 156 440 100
  • Data zamieszczenia: 2017-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Sandomierz
    Plac Poniatowskiego 3
    27600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 156 440 100, fax. 156 440 100
    REGON: 83040992700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Letnie utrzymanie terenów zieleni miejskiej w obrębie Miasta Sandomierz w roku 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zmówienia jest usługa polegająca na letnim utrzymaniu terenów zieleni o powierzchni 57,54 ha w obrębie Miasta Sandomierz w roku 2017. W skład usługi letniego utrzymania terenów zielni wchodzą prace: - porządkowe na powierzchni 86703,70 m2 wykonywane z określoną krotnością, - dwukrotne mycie ławek, - koszenie trawników na skarpach o pow. 15956 m2, - koszenie trawników na terenie płaskim o pow. 46653 m2 - zbieranie skoszonej trawy z pow. 15956 m2 , - prace ogrodnicze pielęgnacyjne na cięciu żywopłotów, pieleniu różanek, przekopaniu i pieleniu skupin z kolcami i bez, odchwaszczanie żywopłotów, podlewanie, - wykonanie nasadzenia kwiatów jednorocznych w ilości 9218 szt., - wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie zadrzewionym i niezadrzewionym, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział II oraz Rozdział III – projekt umowy (załączniki nr 2 i 3). Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę: Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z poźn. zm.): - roboty nadzoru nad pracami pielęgnacyjnymi w terenach zieleni (co najmniej jedna osoba) - roboty z zakresu ogrodniczego, - roboty z zakresu rolniczego. Liczba pracowników nie mniejsza niż pięć osób. (wymagania dot. zatrudnienia osób na umowę o pracę zawiera §5 wzoru umowy). Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zadania. - Wykonawca nie może zlecić podwykonawcom całości prac objętych przedmiotem zamówienia - Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji , wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia Projektu umowy – stanowiącego Rozdział III SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach