Przetargi.pl
Letnie utrzymanie dróg powiatowych w roku 2016 - roboty ziemne i odwodnieniowe

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2016-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Letnie utrzymanie dróg powiatowych w roku 2016 - roboty ziemne i odwodnieniowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Letnie utrzymanie dróg powiatowych w roku 2016 - roboty ziemne i odwodnieniowe. 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą prace ziemne i odwodnieniowe związane z letnim utrzymaniem sieci dróg powiatowych na terenie trzech gmin Powiatu Pilskiego: Szydłowa, Ujścia oraz Kaczor, w tym dróg zamiejskich oraz miejskich. Drogi powiatowe na terenie miasta Piły nie są przedmiotem zamówienia. 3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące rodzaje robót: 1) przywrócenie równości podłużnej i poprzecznej nawierzchni drogi gruntowej, 2) ścinka poboczy do spadku 6% (+/- 1%) z wywiezieniem nadmiaru ziemi, 3) usuwanie awarii korpusu drogowego, 4) oczyszczanie nawierzchni dróg z nanosów błotnych, 5) wykonanie rowów przydrożnych (odwadniających), 6) regulacje i odtwarzanie rowów przydrożnych, 7) oczyszczanie studzienek ściekowych odwodnienia ulicznego wraz z przykanalikiem, 8) czyszczenie przepustów z namułów, 9) wykonanie studzienek ściekowych kanalizacji deszczowej wraz z osadnikiem i przykanalikiem, 10) ułożenie ścieków drogowych korytkowych o grubości 15-20 cm na podbudowie z betonu, 11) regulacje wysokościowe kratek ściekowych odwodnienia ulicznego. 4. Letnie utrzymanie dróg zależy od warunków pogodowych i ustalany będzie na bieżąco z Powiatowym Zarządem Dróg w Pile. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, zgodnie z ustawą - Prawo budowlane, wymaganiami współczesnej wiedzy technicznej oraz określonymi w ustawie o ochronie środowiska. 5. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą zlecane każdorazowo w miarę potrzeb. Przewidywany zakres robót został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Kosztorys ofertowy. Wskazane ilości są ilościami szacunkowymi służącymi do obliczenia ceny oferty, porównania złożonych ofert oraz wyłonienia Wykonawcy. Zamawiający informuje, że wielkość środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia jest określona planem finansowym. 6. Wszystkie roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń dyrektora lub upoważnionego pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Pile, w których każdorazowo zostanie określone miejsce wykonania robót, ich zakres oraz termin wykonania. W sytuacjach awaryjnych, gdzie występuje zagrożenie dla zdrowia i życia w ruchu drogowym, dopuszcza się zlecenia ustne, które jednak niezwłocznie muszą być potwierdzone pisemnie. Podstawą rozliczenia prac będą ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w Kosztorysie ofertowym, który będzie stanowił załącznik do umowy. 7. W przypadku wystąpienia w ruchu drogowym zagrożenia dla zdrowia i życia Wykonawca przystąpi do wykonania robót w ciągu 5 godzin od momentu zgłoszenia przez dyrektora lub upoważnionego pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Pile. 8. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót. 9. Zakres prac określony w jednym zleceniu podlega odbiorowi. Gotowość do odbioru wykonanych prac należy zgłaszać pisemnie do Powiatowego Zarządu Dróg w Pile. Odbiór prac zostanie dokonany przez komisję w terminie do 10 dni od zgłoszenia gotowości do odbioru przez Wykonawcę. W dniu odbioru Wykonawca przekaże komisji kosztorys wyszczególnionych w zleceniu prac, którego podstawą będą ceny jednostkowe brutto określone w Kosztorysie ofertowym, obejmujący rodzaj wykonanych prac oraz ich obmiar. Kosztorys każdorazowo podlega zatwierdzeniu przez komisję. 10. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na drogach w trakcie wykonywania robót objętych zamówieniem. 11. Wykonawca winien dysponować znakami pionowymi i innymi urządzeniami zabezpieczającymi na czas realizacji robót w celu zgodnego z przepisami oznakowania prowadzonych robót. Koszt zabezpieczenia znaków i urządzeń a także ich demontażu wliczony winien być w cenę oferty. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót, który będzie nadzorował ze strony Wykonawcy wykonanie robót i odpowiadał za ich realizację. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 13. Zgłoszone przez dyrektora lub upoważnionego pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Pile wady lub usterki winny być usuwane na bieżąco nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia. 14. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ - części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeśli Wykonawca do realizacji zamówienia nie zamierza zatrudnić podwykonawców nie jest zobowiązany do załączenia do oferty Załącznika nr 5 do SIWZ. 15. Warunki płatności: - Za wykonanie robót ujętych w jednym zleceniu Wykonawca wystawi osobną fakturę. Podstawą do wystawienia faktury będzie zatwierdzony przez komisję kosztorys wraz z protokołem odbioru; zapłata wynagrodzenia za wykonane roboty uwarunkowana jest rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami; - wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn ilości jednostek obmiarowych prac skosztorysowanych przez Wykonawcę odebranych przez Zamawiającego i cen jednostkowych brutto podanych w Kosztorysie ofertowym Wykonawcy; - Płatnikiem faktury jest Powiatowy Zarząd Dróg w Pile. 16. Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie dróg na terenie gmin: Szydłowo, Ujście i Kaczory. Są to następujące drogi: a) na terenie gminy Szydłowo (89,944 km): 1. 1159P Kotuń-Piła 2. 1070P gr. województwa-Płytnica-Krępsko 3. 1163P Róża Wielka-Stacja Stobno 4. 1164P Zawada-Dolaszewo-Kotuń-St. Stobno- granica powiatu 5. 1166P Róża Wielka-Pokrzywnica-Szydłowo-St. Łubianka 6. 1167P Gr. województwa-Róża Wlk.-Róża Mała-do dr. woj. nr 178 7. 1168P Gr. województwa-Skrzatusz-Szydłowo 8. 1169P Gr. województwa- Skrzatusz 9. 1170P Gr. województwa- Skrzatusz 10. 1171P Gr. województwa-Tarnowo-dr. powiatowa nr 1208P 11. 1172P Stara Łubianka-Dobrzyca 12. 1173P Zawada-Piła 13. 1174P Dr.woj. 179-Nowy Dwór-Leżenica 14. 1208P Stara Łubianka-Krępsko b) na terenie gminy Ujście (33,787 km): 1. 1160P Ujście-Byszki-Dziembowo-Morzewo-Kaczory 2. 1161P Piła-Kalina-Byszki 3. 1162P Jabłonowo-Węglewo 4. 1175P Dr. woj. nr 182-Nowa Wieś Ujska-Nietuszkowo (gr. powiatu w m. Chrustowo) 5. 1176P Ujście-Nowa Wieś Ujska 6. 1209P Czarnków-Walkowice-gr. pow. pilskiego-Mirosław 7. 1329P Stobno-Ługi Ujskie 8. 1334P Romanowo Górne-Kruszewo-gr. pow. Marunowo (w granicach powiatu) c) na terenie gminy Kaczory (48,786 km): 1. 1160P Ujście-Byszki-Dziembowo-Morzewo-Kaczory 2. 1177P Piła-Zelgniewo-Śmiłowo-Kaczory-Chodzież 3. 1178P Brodna-skrzyż. z dr. pow. nr 1177P 4. 1179P Równopole-Rzadkowo 5. 1180P Kaczory-M.Krajeńskie-Białośliwie-Osiek n. Notecią-Dąbki 6. 1229P Piła-Leszków-Kaczory.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324518
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach