Przetargi.pl
„Leasing operacyjny promu przewozowego”

Lider Usług Komunalno - Samorządowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Wiosny Ludów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 854 068, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lider Usług Komunalno - Samorządowych Sp. z o.o.
    Wiosny Ludów 3
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612 854 068, , fax. -
    REGON: 63096575800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luks-sroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Leasing operacyjny promu przewozowego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa w formie leasingu operacyjnego promu przewozowego. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu promu przewozowego, wykonanie (produkcję) promu przewozowego, przygotowanie promu przewozowego gotowego do uruchomienia przeprawy promowej na rzece Warcie (przeprawa międzybrzegowa w miejscowości Dębno). 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):66114000-2 Usługi leasingu finansowego 34512100-0 - Promy 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Podstawowe założenia (zakres) leasingu: a) Wykonanie projektu promu; b) Wykonanie (produkcja) promu: wykonanie konstrukcji promu złożonej z dwóch pływaków wraz z konserwacją i malowaniem powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych, wykonanie konstrukcji klap wjazdowych z konserwacją i malowaniem, wykonanie konstrukcji wyposażenia pokładowego (relingi, pokładówka); c) Montaż pływaków kadłuba promu w całość, montaż wyposażenia pokładowego (relingi, pokładówka, elementy urządzenia przeciągowego, urządzenia kotwiczne, wyposażenie nawigacyjne); d) Transport pływaków do miejsca wodowania, wodowanie kadłuba promu, montaż lin manewrowych oraz wykonanie wszystkich innych czynności niezbędnych do uruchomienia przeprawy promowej na rzece Warcie (przeprawa międzybrzegowa w miejscowości Dębno); e) Dostosowanie elementów istniejącego urządzenia przeciągowego, górnolinowego w miejscu przeprawy promowej na rzece Warta (przeprawa międzybrzegowa w miejscowości Dębno) do sił określonych dla parametrów eksploatacyjnych nowego promu; f) Prowadzenie fachowego nadzoru obejmującego cały proces budowy, transportu i wodowania promu oraz montaż urządzenia przeciągowego; g) Dokonanie przeglądu technicznego w trakcie i po wykonaniu (produkcji) promu dla uzyskania Uproszczonego Świadectwa Zdolności Żeglugowej statku żeglugi śródlądowej według wskazań Zamawiającego; h) Wykonanie niezbędnych czynności formalno-prawnych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów/wniosków związanych z wdrożeniem promu do eksploatacji i uruchomienia przeprawy promowej (rejestracja promu, uproszczone świadectwo zdolności żeglugowej, świadectwo pomiarowe, informacja o stateczności dla kapitana). 2) Parametry promu: a) Stan promu: rok produkcji nie starszy niż 2018, nowa konstrukcja kadłuba z nowymi urządzeniami komunikacyjnymi. Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania wyposażenia pokładowego pochodzącego ze statku likwidowanego (wyposażenie dostępne do obejrzenia i obmiaru w miejscu przeprawy promowej na rzece Warcie, km 330,6, przeprawa międzybrzegowa w m. Dębno) po przeprowadzeniu niezbędnych napraw - elementy urządzeń przeciągowych – wciągarki manewrowe, zblocza linowe, liny manewrowe - urządzenia kotwiczne – 2 szt., z kotwicami czteroramiennymi i ręcznymi wciągarkami zamontowanymi na żurawikach kotwicznych; b) Typ i przeznaczenie: prom przewozowy na śródlądowych drogach wodnych, z urządzeniem przeciągowym typu górnolinowego; c) Klasa i rejon pływania: prom przeznaczony dla pływania w 3 rejonie żeglugi; d) Przepisy budowy: prom zaprojektowany i zbudowany zgodnie z wymogami dla statków nie podlegających wymogom dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 12 grudnia 2006r. ustanawiającej wymagania techniczne dla statków żeglugi śródlądowej i uchylającej dyrektywę Rady 82/714/EWG (2006/87/WE) e) Podstawowe dane promu - Długość całkowita: 16,00 m [±5%] - Długość konstrukcyjna: 12,00 m [±5%] - Szerokość całkowita: 6,20 m [±5%] - Szerokość konstrukcyjna: 5,30 m [±5%] - Wysokość boczna: 0,80 m [±5%] - Zanurzenie konstrukcyjne: 0,45 m – 0,5 m Dopuszcza się zwiększenie zanurzenia do 0,50 m (przy min. Wolnej Burcie promu 300 mm) o ile zostanie przedstawiony dowód z obliczeń zgodny z wymogami przepisów. - Zanurzenie w stanie pustym: 0,25 m - Wolna burta: min. 300 mm - Odstęp wręgów na całej długości statku: 500 mm [±5%] - Całkowita masa: 16,70 t [±5%] - Nośność promu: 10,00 t [±5%] f) Stateczność: prom winien spełniać ogólne wymagania stateczności zawarte w przepisach dla statków eksploatowanych w rejonie żeglugi 3; g) Rozplanowanie promu: prom przewidziany jest do przewozu 12 pasażerów. Pasażerowie rozmieszczeni na pokładzie promu, na lewej burcie. Na prawej burcie znajduje się przestrzeń dla obsługi promu oddzielona barierką. Część ładunkowa dla pojazdów w liczbie min. 4 winna znajdować się w płaszczyźnie symetrii z przesunięciem na lewą burtę. Na lewej burcie rozmieszczone wciągarki manewrowe, urządzenie liny przeciągowej oraz pomieszczenie dla obsługi promu; h) Ogólna charakterystyka kadłuba: kadłub prostopadłościenny, składający się z dwóch pływaków połączonych śrubowo w trzech punktach z dziobem i rufą o profilu saniowym. Konstrukcja kadłubów pływaków – stalowa, spawana. Poszycie dna kadłubów pływaków w części rufowej i dziobowej wzmocnione profilami stalowymi. Kadłub przedzielony trzema poprzecznymi grodziami wodoszczelnymi; i) Podstawowe materiały budowlane: stal z gatunku S235J w postaci blach i kształtowników z atestem hutniczym; j) Wyposażenie pokładowe: - Klapy wjazdowe: zamontowane na rufie i dziobie umożliwiające wprowadzenie na pokład promu pasażerów i pojazdów oraz zabezpieczające konstrukcję kadłuba przed uszkodzeniem przy dobijaniu do przyczółka brzegowego. Konstrukcja klap ułożyskowana sworzniami. Ręczny mechanizm opuszczania i podnoszenia klap pozwala na opuszczanie ich w zależności od pochylenia przyczółka i stanu wody, - Urządzenie kotwiczne : prom wyposażony w dwa urządzenia kotwiczne z kotwicami czteroramiennymi zamocowanymi do ręcznych wciągarek zamontowanych na żurawikach kotwicznych, - Urządzenie cumownicze: składa się z łańcuchów zakotwiczonych na przyczółkach brzegowych. Dodatkowo na wyposażeniu promu winna się znajdować awaryjna lina cumownicza o długości min. 50,0 mb, - Bariery: stałe bariery burtowe na lewej i prawej burcie o wysokości min. 1000,0 mm., - Luki i włazy pokładowe: wszystkie przedziały wodoszczelne wyposażone we włazy 400x400 mm o konstrukcji strugoszczelnej, - Pomieszczenie dla obsługi promu, - Instalacja osuszania przedziałów: usuwanie wody za pomocą ręcznej pompy będącej na wyposażeniu lub przy pomocy urządzeń zewnętrznych; k) Zamawiający oczekuje wyposażenia promu w towarzyszącą łódź ratunkową, której parametry będą zgodne w obowiązującymi przepisami w zakresie ruchu promowego; l) Urządzenia przeciągowe – górnolinowe, istniejące urządzenie w miejscu przeprawy promowej na rzece Warcie, km 330,6 (przeprawa promowa w m. Dębno) z dostosowaniem elementów do sił określonych dla parametrów eksploatacyjnych nowego promu; m) Maksymalny termin dostarczenia promu gotowego do uruchomienia połączenia promowego spełniającego wymagania określone w Rozdziale III, punkt 3 podpunkt 1, lit. h: 180 dni roboczych od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach